Újra Téli Verseny a Biocomban: novemberben indul a 2024–25-ös, négy hónapos kihívás!

Mivel a tavalyi ötlet bevált, idén is meghirdeti a Biocom a Téli Kihívást. Az elmúlt évivel gyakorlatilag azonos feltételeket tartalmazó, négy hónapos folyamat ezúttal is novembertől februárig tart. A cél változatlan: ösztönözni a hálózatban dolgozók aktivitását, ezáltal a csapatok bővülését, enyhíteni a hideg időszak zárkózottságát, segíteni a kapcsolatfelvételt és kapcsolattartást – az egészség és hatékonyság jegyében. Tökéletes kiugrási lehetőség azoknak, akik még nem hálózatvezetők, a HV-k pedig ezúttal is külön díjazásban részesülhetnek. Íme a tavalyról megismert versenykiírás, melyet bárki teljesíthet.

Novembertől februárig
A lényeg: 1000-1000-2000-3000 pontos a Téli Kihívás, négy hónapra bontva, november elsején indítva – igazodva az ünnepi időszak sajátosságaihoz, ösztönözve az év végi megtartást és beindítást, valamint az év eleji gyorsítást, lendületvételt. Nem eladásközpontú, hanem fejlesztésfókuszú a verseny, a mélységépítés módszerét szem előtt tartva.

Versenyidőszak, pontok, előírások – új és régi vonalak is számítanak

  • A verseny ugyanúgy 4 hónapig tart, mint korábban, az ősz végétől a tavasz kezdetéig, konkrétan 2024. november 1. és 2025. február 28. között.
  • Novemberben minimum 1000 pont fejlődés az előírás az október 31-i állapothoz képest, amit az újonnan elindított versenyvonalon kell elérni. Ez azt jelenti, hogy 1000 új ponttal lehet „nevezni” a versenybe.
  • Most is maximum 3 új versenyvonalat lehet indítani novemberben. (Ezeket kell majd megjelölni a jelentkezésnél.)
  • saját 200 PÉ természetesen most sem számít bele a teljesítménybe – nehogy valaki a saját vásárlásra helyezze a hangsúlyt a fejlesztés és a meglévő hálózat ösztönzése helyett. Ám a saját 200 pontérték megléte a versenyidőszakban is alapelvárás, hálózatépítői életjel, és a marketingterv alapja.
  • Decemberben szintén 1000 PÉ az előírás a novemberihez hasonlóan, de a novemberihez képest egyszerűbben. Az 1000 PÉ összetétele ugyanis így nézhet ki: legalább a felének (tehát minimum 500 PÉ-nek) új, 2024. november 1-je után indított versenyvonalakból kell származnia, és a további (500 PÉ) az október 31-i állapot szerint már meglévő vonalakból. Könnyítés tehát, hogy a munka szempontjából rövidebb, ünnepekkel teli decemberben nem kötelező pluszban növekedni (persze nem tilos!), csak meg kell tartani az 1000 pontos fejlődést.
  • Januárban ez a fejlődés már 2000 PÉ, februárban pedig plusz 3000 PÉ az elvárás. A könnyítés, hogy mind januárban, mind februárban a versenykiírásban elvárt növekedés fele (1000, illetve 1500 pont) kell, hogy a versenyvonalon szülessen. A növekedés másik felét a nem versenyvonalon lévők segítségével is el lehet érni. Ezzel a régi vásárlókkal való kapcsolattartásra buzdítjuk a versenyzőket!

 Erre érdemes figyelni: a valós hálózatépítői munkát díjazzuk

  • Noha a fentebb leírtak szerint a lefedetlen részek forgalmát vizsgáljuk, de a vezetés most is fenntartja a jogot, hogy az összképet is áttekinti, tehát az október 31-i állapothoz képest nemhogy nem csökkenhet az összes csoportpont, hanem február végére 3000-el eleve több kell, hogy legyen! Kerülendő és fölösleges tehát a pontok, vásárlások tudatos átcsoportosítása!
  • A kihívás végén a cégvezetés minden egyes beadott struktúrát egyénileg elbírál, és ezután hirdeti ki a győzteseket a hálózatépítési szempontok elsődlegességével.
  • Érdemes a valós igényeket kielégíteni, ugyanis, ha valakinek a versenyvonalain, lefedetlenjében több az át nem vett, a céghez bontatlanul visszaérkezett csomagja, az most is hátráltató tényező a teljesítés elfogadását illetően, akkor is, ha egyébként megvan az előírt pontja.
  • Mindenki kizárólag a saját nevében indulhat a versenyen. (Családi pozíció – nagypapa, mama, gyerekek, szülő, férj, feleség… – SEM lehet!)
  • Csak az október 31-én érvényes, rendszerben lévő néven, pozícióban lehet megcsinálni a versenyt, tehát az elismerés csak annak szól, ahogyan a rendszerben van. (Nincs névátírásra lehetőség az elismerésnél, mindenki saját nevén csinálja meg!)
  • 18 év alattiak nem vehetnek részt a versenyen.

Így csináld hónapról hónapra!
Az egyszerűség kedvéért nézzük, mi a teendő, hónapokra lebontva.

Novemberben: szponzorálj új vonalakat, amiket 2024. november 1. után indítasz, maximum hármat – amiket megjelölsz a szokásos, a céghez beküldött e-mail-ben, azok számítanak bele végig a versenyben. Csinálj az új vonal(ak)on legalább 1000 pontot.

Decemberben: a feladat, hogy a novemberben elért növekedést megtartsd. Fejlesztheted tovább a versenyvonaladat, de akár a régebbi tagok aktiválásával is megteheted. Itt már nem indítasz új vonalakat, hanem a novemberben regisztrált versenyvonal(ak)on kell legalább 500 PÉ, illetve a régiekből (akik október 31-ig már a csoportodban voltak) a további 500 PÉ. Hívd fel a korábbi, talán kissé feledett vagy életjelet nem adó regisztrált tagjaidat, és szülessenek itt is friss pontok az októberi záró pontjaidhoz képest. Fontos, hogy a novemberi minimum 1000 PÉ növekedésedet decemberben is megtartsd!

Januárban: csak a teljesítményt kell megduplázni. Tehát: 2000 új pont szükséges, de a könnyítés az, hogy legalább fele (minimum 1000 PÉ) a versenyvonal(ak)ból, és a további (1000 PÉ) a régi vásárlókból érkezhet.

Februárban: a feladat a januárihoz hasonló, újra emelve a tétet. Ekkor már összesen 3000 pont fejlődést szükséges felmutatni. Az arányok nem változnak: legalább fele (minimum 1500 PÉ) versenyvonalas legyen, és a további (1500 PÉ) „régi” csapatos lehet. És kész is vagy!

Nem kicentizni kell, hanem megcsinálni
Még egy jótanács: nem kell „centizni”, tizedesre kiszámolni, hogy fele-fele legyen! Egy példa: decemberben lehet akár 500-500 is az arány (kemény munka lenne pont így, de nem kizárt…), sokkal életszerűbb, hogy az új vonalakon születik például 600, míg a régieken 400. De fordítva tilos! Az viszont nem tiltott, hogy az aktuális 1000-1000-2000-3000 pont teljes egészében a versenyvonalakból érkezzen. Csak a könnyítés miatt nem kötelező! És talán mondani sem kell: amúgy sem érdemes határértékre kiszámolni, tehát az elvárt fejlődés 1000 PÉ helyett inkább több legyen…

Ki indulhat?
A válasz most egyszerű: mindenki, aki 2024. október 31-én már a Biocom tagja, függetlenül attól, hogy hálózatvezető, vagy teljesen – az utolsó napon beregisztrált – kezdő, és attól is, hogy melyik országban él.

Mit kínálunk a még nem hálózatvezetőknek?
A céges verseny, mint mindig, az ő kedvükért születik. A Biocom ezzel is igyekszik megteremteni a gyors fejlődés lehetőségét, hiszen könnyű belátni: aki mind a négy hónapot teljesíti, a vezetői lét kapujába érkezik, vagy, ha már van mire építkeznie, könnyen át is lépheti azt. Emellett a nyereményük: egy exkluzív vacsora a vezetőséggel, díjátadással, a Győztesek Estje. Ennek várható időpontja és helyszíne még pontosítás alatt, a szokott csatornákon értesítjük majd az érintetteket. (Az első alkalom tavasszal egyszerre volt díjkiosztó, vacsoraest, sztárműsor és parti.)

Mit kínálunk a hálózatvezetőknek?
Ez a céges kihívás kifejezetten motiváló a hálózatvezetői karnak is. Természetesen, aki a fentebb részletezett feltételekkel teljesíti a versenyt, jár számára az „okleveles díszvacsora”, exkluzív társaságban. Ez azonban egyben a „beugró” is a hálózatvezetőknek! Ugyanis, ha egy olyan szponzoráltjának is sikerül, aki október 31-én már a lefedetlen csapatának a tagja volt, a Biocom cégtől egy álomutazás a nyereménye! Mi több, ha ezt nem egy, hanem két munkatársával viszi végig, a két versenyzőt segítő hálózatvezető párját is vendégül látja a cég az luxusutazáson. A munka elvégzése mellett az is szükséges, hogy ezt a szponzoráltja(i) igazolják, tehát jelöljék meg őt a formanyomtatványon, mint a versenyben az ő sikeréért dolgozó HV-t. (Emlékeztetőül: az előző kihívás nyereménye egy ománi út volt.)

Jelentkezni a munkával lehet
A versenyzőnek ezúttal a saját e-mail címéről kell egy letölthető formanyomtatványt kitöltve elküldeni a verseny@biocomag.ch címre. Most ezzel kell nevezni. Ennek a végső határideje: 2024. december 3. (Ez „jogvesztő” határidő, tehát aki nem jelentkezik időben, hiába teljesítette szerinte, nem vesszük figyelembe, és magunktól nem keressük, hogy megfelelt-e vajon bárki is a feltételeknek.) Ezt a folyamat végén meg kell ismételni: ha valaki versenyben maradt, tehát a második, illetve a harmadik, valamint a negyedik hónapot is teljesítette, akkor a végén, 2025. március 3-ig be kell küldenie egy e-mailt a verseny teljesítését igazolva. Csak az üzenetet beküldők teljesítését ellenőrizzük!

Jelentkezés: formanyomtatvánnyal
Könnyítés: készítettünk egy formanyomtatványt (letölthető e cikkből, a hivatalos Facebook oldalunkról, valamint mindegyik webshop „Fiókom” menüpont „Letölthető anyagok” almenüjéből). Ennek kitöltése csökkentheti a tévedések számát, hiszen csak egyszerű kérdésekre kell válaszolni, pl.: kivel/kikkel indult a versenyben, az(ok) regszáma, pontjai stb. Még egy fontos teendő: meg kell jelölni azt a hálózatvezetőt (ha van ilyen), aki valóban, ténylegesen segített/szponzorált a verseny első hónapjának teljesítésében. Ez ugyanis segíti az ő „külön” versenyét.

Sok sikert!
Végül mi mást kívánhatnánk, mint: sok sikert! Tudjuk, hogy áganként változó módon és rendszerben, de folyamatosan vannak kihívások, ezt a fajta gondolkodást szeretnénk erősíteni ezzel a lehetőséggel, mely mindenki számára nyitott, fejlődést kínálva a fagyos időszakban is. Magas hőfokú versenyzést és forró sikereket kívánunk!

A jelentkezési formanyomtatványt innen tudod letölteni.
(kattints a képre)


Ponovo zimsko takmičenje u Biocomu: četvoromesečni izazov 2024-25 počinje u novembru!

Pošto je prošlogodišnja ideja uspela, Biocom i ove godine najavljuje Zimski Izazov. Četvoromesečni proces , koji sadrži praktično iste uslove kao i  prošle godine, traje od novembra do februara. Cilj ostaje isti: podstaći aktivnost saradnika mreže, samim tim i proširenje timova, ublažiti otuđenost hladnog perioda, pomoći uspostavljanju i održavanju kontakta u ime zdravlja i efikasnosti.  To je savršena polazna tačka za one koji još nisu lideri u mreži, a liderima takođe. Mogu dobiti posebnu nagradu ovog puta. Evo konkursa od prošle godine koji svako može da ispuni.

Od novembra do februara
Suština izazovaa: Bodovni uslovi Zimskog izazova su 1000-1000-2000-3000 bodova, podeljeno na četiri meseca, počev od 1. novembra – prilagođeno praznicima, podstičući zadržavanje i pokretanje na kraju godine, kao i ubrzanje i novi zamah na početku godine. Izazov nije fokusirano na prodaju, već na razvoj saradničke mreže, koristeći tehniku izgradnje dubinskih linija.

Period takmičenja, bodovi, propisi – i uračunavaju se nove i stare linije

  • Izazov traje 4 meseca kao i prošle godine, od kraja jeseni do početka proleća, konkretno između 1. novembra 2024. i 28. februara 2025 godine.
  • U novembru je uslov povećanje od minimum 1.000 bodova u odnosu na stanje 31. oktobra, što se mora postići na novopokrenutoj liniji izazova. Znači, na izazov se može prijaviti sa 1000 novih bodova.
  • Kao i prošle godine i sada, učesnici mogu pokrenuti najviše 3 nove linije u izazovu. (Treba ih označiti tokom prijave.)
  • Sopstvenih 200 BV ni sada se ne uračunavaju u izazov – da se ne bi fokusirali na sopstvenu kupovinu umesto razvijanja i podsticanja postojeće mreže, ali postojanje sopstvenih 200 bodova je osnovni uslov i tokom Zimskog izazova, jer je to kardinalni uslov i za izgradnju mreže i osnov marketinškog plana.
  • U decembru je takođe potrebno 1000 BV, slično kao u novembru ali jednostavnije u odnosu na novembar. Naime 1000 BV može izgledati ovako: najmanje polovina (tj. najmanje 500 BV) trebaju biti novi bodovi iz grupe izazova pokrenutih posle 1. novembra 2024 godine, a ostatak (500 bodova)  sa postojećih linija od 31. oktobra. Stoga je olakšanje  što u decembru, koji je sastanovišta posla kraći i pun praznika, nije obavezno bodovna rast (naravno nije zabranjeno!), samo morate održavati tih 1000 BV.
  • U januaru se već očekuje povećanje na 2000 BV, a u februaru na 3000 BV. Olakšanje je u tome što na liniji izazova i u januaru i u februaru treba postići polovinu očekivanog povećanja po izazovu (1000 odnosno 1500 bodova). Druga polovina povećanja može da se ostvari i na linijama koji nisu prijavljeni na izazov. Ovo podstiče učesnike na komunikaciju sa postojećim kupcima.

 Vredi obratiti pažnju : pravi rad na umrežavanju se nagrađuje
Iako ispitujemo promet nepokrivenih delova na gore opisani način, uprava ipak zadržava pravo da sagleda ukupnu sliku, tako da u odnosu na stanje 31. oktobra ne samo da se svi grupni bodovi ne mogu smanjiti, već do kraja februara potrebno još 3000! Treba izbegavati i nepotrebno je svesno pregrupisavanje kupovine i bodova!

Na kraju izazova, menadžment kompanije ocenjuje svaku dostavljenu strukturu pojedinačno, a zatim proglašava pobednike sa prioritetom aspekta.

Vredi zadovoljiti stvarne potrebe, jer ako neko ima više nepreuzetog paketa koji je vraćen kompaniji neotvoren na konkurentskim linijama, to je i dalje faktor koji ometa prihvatanje dostignuća, čak i ako inače ima potrebnih bodova.

Svako može da se prijavi na izazov isključivo u svoje ime. (Porodična pozicija – deda, baba, deca, roditelj, muž, žena… – isto NIJE moguće!)

Izazov – konkurs možete uraditi samo sa imenom i pozicijom u sistemu koji važi 31. oktobra, tako da je priznanje samo za način na koji je u sistemu. (Nije  moguće promeniti ime prilikom priznanja, svako to radi pod svojim imenom!)

Osobe mlađe od 18 godina ne mogu učestvovati u izazovu.

Uradite tako iz meseca u mesec
Da vidimo koji zadaci vas čekaju iz meseca u mesec.

Novembar: sponzorišite nove linije koje ste pokrenuli nakon 1. novembra 2024. godine, i to najviše tri. Označite ih na uobičajeni način u mail-u poslatom kompaniji, samo će oni biti uključeni u izazov. Uraditenajmanje 1000 bodova na ovim novim mrežnim linijama.

Decembar: zadatak je da zadržite povećanje koje ste postigli u novembru. Možete dalje razvijati svoju liniju izazova, ali to možete učiniti i aktiviranjem starijih članova.

Ne morate pokrenuti novu liniju, već treba da postignete 500 BV na linije izazova pokrenutih u novembru i najviše 500 BV iz starijih struktura (koji su 31. oktobra već bili u strukturi). Pozovite svoje stare registrovane članove, koji su iz nekog razloga zaboravljeni ili se već dugo vremena ne javljaju, i zajedno sa njima možete povećati bodove u poređenju sa vašim završnim bodovima u oktobru. Važno je da i u decembru zadržite povećanje od najmanje 1000 bodova koje ste postigli u novembru!

Januar: samo treba udvostručiti postignutu bodovnu vrednost. Dakle: Potrebno je 2000 novih bodova, ali je olakšica da najmanje polovina (minimum 1000 BV) bude iz linije(a) izazova a da druga polovina (maksimalno 1000 VB) bude od starih članova.


Februar: Zadatak je sličan januarskom, sa povećanjem rezultata. Sada je potrebno ukupno povećanje od 3000 bodova. Odnosi se ne menjaju: najmanje polovina (minimum 1500 BV) treba da bude od linije izazova, a druga polovina najviše (maksimalno 1500 BV) od „stare“ strukture. I uspeli ste!

Nije potrebno tačno izračunavati, već uraditi
Još jedan dobar savet: nije potrebno izračunavati bodove na decimale da bude tačno pola-pola! Jedan primer: u decembru odnos može da bude 500-500 (to bi bilo teško ostvarljivo, ali nije nemoguće…), znači realnije je da na novim linijama bude 600, a u staroj strukturi 400 bodova. Ali, obrnuto je zabranjeno! Međutim, nije zabranjeno da se aktuelni bodovi 1000-1000-2000-3000 u celini ostvare na linijama izazova. Ali nije obavezno! Verujemo da se podrazumeva: ne vredi računati tačno na graničnu vrednost, znači zbog očekivanog razvoja bolje je ako imate više od 1000 bodova…

Ko može da se prijavi na izazov?
Odgovor je jednostavan: svi oni koji su na dan 31. oktobra 2024. godine već članovi Biocoma, bez obzira da li je menadžer mreže ili novi član – čak i ako je registrovan poslednjeg dana, i bez obzira u kojoj zemlji živi.

Šta nudimo onima koji još nisu postali menadžeri mreže?
Kompanijski izazov, kao i uvek, pokrećemo zbog njih. Biocom na ovaj način takođe pokušava da stvori mogućnost brzog razvoja, naime, nije teško uvideti: ko ispuni uslove za sva četiri meseca stiže do praga liderskog nivoa, ili, ako već ima osnovu za dalji razvoj mreže, može lako i da pređe taj prag. Pored toga, čeka ih ekskluzivna večera sa upravom kompanije uz dodelu nagrade u okviru Veče Pobednika. Vreme i lokacija događaja još nije utvrđena, sve učesnike ćemo obavestiti blagovremeno putem uobičajenih kanala komunikacije. (Prvi put u proleće bila je dodela nagrada, večera, zvezdana emisija i zabava u isto vreme)

Šta nudimo menadžerima mreže?
Ovaj kompanijski izazov je veoma motivirajući za menadžere mreže. Naravno, oni koji ispune uslove izazova prema gore navedenom, biće nagrađeni „nagradnom večerom“ u ekskluzivnom društvu. Međutim, to je ujedno i „ulaz“ za menadžere mreže! Naime, ako je među pobednicima neko od njegovih sponzorisanih saradnika koji je 31. oktobra bio član nepokrivene grupe, Biocom ga nagrađuje putovanjem iz snova! Čak štaviše, ako menadžer mreže ovo postigne ne samo sa jednim, već sa dvoje saradnika, Biocom će takođe nagraditi istim putovanjem i partnera menadžera mreže. Pored obavljanja zadatka, potrebna je i potvrda sponzorisanog(ih) saradnik(a) što znači da na formularu moraju navesti menadžera mreže koji pomaže njegov/njen uspeh na izazovu. (Nagrada  prethodnog izazova za pobednike je bio put u Oman.)

Prijava je moguća sopstvenim radom
Učesnik treba da popuni obrazac za preuzimanje i da isti pošalje sa svoje e-mail adrese na adresu verseny@biocomag.ch. Na ovaj način možete da se prijavite na izazov. Krajnji rok: decembar 2024. godine (Ovo je „gubitni” rok, što znači da nećemo uzeti u obzir one koji se nisu prijavili na vreme, čak i ako misle da su ispunili uslove, i nećemo proveravati da li je neko ispunio uslove.) Ovo treba ponoviti na kraju postupka: ako je neko ostao u izazovu, ispunio je uslove za drugi, treći i četvrti mesec, na kraju odnosno do 3. marta 2025. godine mora da pošalje potvrdni e-mail o ispunjavanju uslova izazova. Uzimaju se u obzir samo oni učesnici koji su poslali e-mail!

Prijava: sa obrascem Olakšavanje procesa: pripremili smo obrazac (koji se može preuzeti iz ovog članka, sa naše zvanične Facebook stranice i iz svakog webshopa iz podmenija „Dokumenti za preuzimanje“ stavke menija „Moj nalog“ u webshopu). Popunjavanjem ovog obrasca možete smanjiti broj grešaka, naime, treba samo da odgovorite na jednostavna pitanja, na primer: sa kim ste se prijavili na izazov, njihov registarski broj, bodovi itd. Još jedna važna stvar koju treba uraditi: navesti ime menadžera mreže (ako postoji) koji je zaista aktivno pomogao/sponzorisao u ispunjavanju uslova za prvi mesec izazova. Naime, to podržava njegov „odvojeni“ izazov.

Mnogo uspeha Vam želimo!
Na kraju možemo vam samo poželeti mnogo uspeha ! Svesni smo da postoje izazovi koji se razlikuju po načinu i sistemu raznih grana, čak i u per, i ovaj način razmišljanja želimo da ojačamo pomoću ove nove mogućnosti, koja je otvorena za sve, nudeći mogućnost razvoja čak i u hladnim mesecima. Želimo vam vatreni izazov i vruće uspehe!

Obrazac za prijavu možete preuzeti ovde.


Din nou Concurs de Iarnă la Biocom: provocarea de patru luni 2024–25 începe în noiembrie!

Deoarece inițiativa de anul trecut a fost un succes, Biocom anunță Provocarea de Iarnă și pentru anul acesta. Procesul de patru luni, cu condiții practic identice cu cele de anul trecut, se va desfășura și de această dată între noiembrie și februarie. Scopul este același: încurajarea activității membrilor rețelei și în acest fel extinderea echipelor, atenuarea izolării din sezonul rece, stimularea stabilirii de contacte și a menținerii acestora – toate acestea în spiritul sănătății și al eficienței. Provocarea este o oportunitate excelentă de a avansa pentru cei care încă nu sunt manageri de rețea, iar managerii de rețea și de această dată pot beneficia de premii suplimentare. Iată condițiile de participare la concurs cunoscute de anul trecut, care pot fi îndeplinite de către toată lumea.


Din noiembrie până în februarie
Ideea este următoarea: Provocarea de Iarnă înseamnă 1000-1000-2000-3000 de puncte, repartizate pe patru luni, începând cu 1 noiembrie – adaptându-ne la particularitățile sezonului festiv, încurajând menținerea și elantul de la sfârșitul anului, precum și accelerarea și impulsul de la începutul noului an. Competiția nu este axată pe vânzări, ci pe dezvoltare, cu utilizarea practică a tehnicilor de construire în adâncime.

Perioada concursului, punctele, prevederi – liniile noi și cele vechi contează deopotrivă

  • Tot așa ca data trecută, concursul durează 4 luni, de la sfârșitul toamnei până la începutul primăverii, adică de la 1 noiembrie 2024 până la 28 februarie 2025.
  • În noiembrie este necesară o creștere de cel puțin 1000 de puncte față de 31 octombrie, care trebuie realizată pe linia de  concurs nou lansată. Cu alte cuvinte: se poate „intra” în concurs cu 1000 de puncte noi.
  • Și de data aceasta pot fi lansate până la 3 linii noi de concurs în noiembrie. (Acestea trebuie să fie indicate în formularul de participare).
  • Cele 200 de PV proprii nu sunt luate în calcul din punct de vedere al performanței – nu cumva cineva să se concentreze pe achizițiile proprii în loc de dezvoltarea și stimularea rețelei existente. Totuși, realizarea celor 200 de puncte proprii este o cerință de bază și pe perioada concursului, fiind un semn vital al activității de construire a rețelei și baza planului de marketing.
  • Cerința pentru luna decembrie este, de asemenea, de 1000 de PV, ca și în noiembrie, dar condițiile sunt „mai ușoare” decât în noiembrie. Cele 1000 de PV ar putea fi alcătuite din următoarele: cel puțin jumătate (adică minim 500 de PV) trebuie să provină din liniile noi lansate după 1 noiembrie 2024 și restul punctelor (adică 500 de  PV) din liniile existente la 31 octombrie. O facilitate este, așadar, faptul că în decembrie, o lună mai scurtă din punct de vedere al activității și mai festivă, creșterea în plus nu este obligatorie (dar nici interzisă!), ci doar trebuie păstrat progresul de 1000 de puncte.
  • În ianuarie, deja vorbim despre 2000 de PV, iar în februarie cerința este de plus 3000 de PV. Facilitatea constă în faptul că atât în ianuarie, cât și în februarie, jumătate din creșterea cerută de regulamentul concursului (1000 și, respectiv, 1500 de puncte) trebuie să fie pe linia de concurs. Cealaltă jumătate din creștere poate fi obținută și cu ajutorul celor care nu sunt pe  liniile de concurs. În acest fel îi încurajăm pe concurenți să păstreze legătura cu vechii cumpărători!

 La ce să fiți atenți: premiem activitatea reală de construire a rețelei

  • Chiar dacă din cele prezentate mai sus rezultă că analizăm rulajul părților neacoperite, conducerea își rezervă și acum dreptul de a privi inclusiv imaginea de ansamblu, ceea ce înseamnă că față de starea de la 31 octombrie nu numai că nu poate să scadă numărul total de puncte de grup, ci la sfârșitul lunii februarie trebuie să fie din start cu 3000 mai mult! Trebuie, așadar, evitată regruparea conștientă a punctelor, cumpărăturilor!
  • La finalul provocării, conducerea va evalua individual fiecare structură trimisă și va anunța după aceasta câștigătorii, acordând prioritate aspectelor legate de construirea rețelei.
  • Merită să răspundem unor nevoi reale, căci dacă cineva are mai multe colete nepreluate pe liniile sale  de concurs, neacoperite, colete returnate la companie nedeschise, acest lucru este o piedică și de această dată în privința acceptării îndeplinirii concursului, chiar dacă, de altfel, au fost realizate punctele cerute.
  • Fiecare persoană poate participa la concurs numai în nume propriu. (NU POATE FI nici un alt membru din familie – bunic, mamă, copii, părinte, soț, soție…!)
  • La concurs se poate participa doar cu numele și poziția din sistem, valabile la data de 31 octombrie. Acest lucru înseamnă că recunoașterea este acordată doar pentru modul în care cineva este prezent în sistem. (Nu există posibilitatea de a transcrie numele pentru recunoaștere, fiecare trebuie să îndeplinească concursul în nume propriu!)
  • Persoanele sub 18 ani nu pot participa la concurs.

 Ce trebuie făcut de la o lună la alta!
Pentru a simplifica lucrurile, haideți să vedem ce trebuie făcut defalcat pe luni.

 În noiembrie: sponsorizează linii noi pe care le pornești după 1 noiembrie 2024, până la cel mult trei – pe care le vei marca în e-mailul standard trimis către companie, acestea vor conta pe tot parcursul concursului. Realizează cel puțin 1000 de puncte pe noua (noile) linie (linii).

În decembrie: sarcina este menținerea creșterii realizate în noiembrie. Poți continua să-ți dezvolți linia  de concurs, dar te poți baza și pe activarea membrilor mai vechi. Acum nu mai poți iniția linii noi, ci este nevoie de cel puțin 500 de PV de pe liniile  de concurs  înregistrate în noiembrie, respectiv 500 de PV suplimentare de pe liniile vechi (care erau deja în grupul tău înainte de 31 octombrie). Sună-ți vechii membri înregistrați, poate ușor uitați sau care, din anumite motive, nu au dat semn de viață în ultima perioadă – și hai să obținem și de aici câteva puncte noi față de punctele finale din octombrie! Este important să păstrezi și în decembrie creșterea minimă de 1000  PV  din noiembrie!

În ianuarie: trebuie doar dublată numai performanța. Cu alte cuvinte: sunt necesare 2000 de puncte noi, dar facilitatea este că cel puțin jumătate (minim 1000 de PV) trebuie să provină de pe linia (liniile) de concurs și restul punctelor (1000 de PV) de la cumpărătorii vechi.

În februarie: sarcina este similară cu cea din ianuarie, doar cu o miză mai ridicată. Acum este deja necesar un progres total de 3000 de puncte. Proporțiile nu se schimbă: cel puțin jumătate (minim 1500 de PV) trebuie să provină de pe linii de  concurs și restul punctelor (1500 de PV) pot fi de la echipe „vechi”. Și gata!

Nu calcula prea mult, ci pune-te pe treabă
Încă un sfat: nu trebuie să „cântărești” prea mult și să calculezi cu zecimale pentru a avea jumătate și jumătate! Un exemplu: în decembrie, raportul ar putea fi și de 500-500 (lucru cam greu de obținut, dar nu imposibil…), dar este mult mai realist să ai 600 de pe liniile noi și 400 de pe cele vechi. Dar invers este interzis! Nu este însă interzis ca cele 1000-1000-2000-3000 de puncte cerute să provină în întregime de pe liniile de concurs. Dar, ca facilitate, nu este obligatoriu! Și probabil că este de la sine înțeles: oricum nu merită să calculezi până la limită – mai bine să fie mai mare progresul decât cele 1000 de PV cerute …

Cine poate participa?
De data asta, răspunsul este simplu: toți cei care sunt deja membri Biocom la 31 octombrie 2024, indiferent dacă sunt manageri de rețea sau începători – înregistrați în ultima zi – și indiferent de țara în care locuiesc.

Ce le oferim celor care nu sunt încă manageri de rețea?
Concursul firmei, ca întotdeauna, este creat pentru ei. Biocom încearcă să ofere în acest fel oportunitatea unei dezvoltări rapide, căci este ușor de văzut că cei care parcurg cu succes toate cele patru luni se vor afla deja în pragul poziției de manager sau, dacă au deja baza pe care să construiască, îl și pot trece cu ușurință. Aceștia vor câștiga și o cină exclusivă cu conducerea, cu ceremonia de premiere, în cadrul Galei Câștigătorilor. Data și locul de desfășurare preconizate sunt încă în curs de clarificare. Cei în cauză vor fi notificați prin intermediul canalelor obișnuite. (Prima ocazie în primăvară a fost simultan gală de premiere, cină, spectacol cu vedete și petrecere).

Ce le oferim managerilor de rețea?
Această provocare inițiată de firmă este deosebit de motivantă și pentru managerii de rețea. Bineînțeles, cel care îndeplinește condițiile concursului detaliate mai sus, va beneficia de participarea la dineul de decernarea a diplomelor, în companie exclusivistă. Acesta este însă, în același timp, și „punctul de intrare” pentru managerii de rețea! Deoarece, dacă și unul dintre cei sponsorizați de către ei, care la 31 octombrie făcea deja parte din echipa lor neacoperită, reușește acest lucru, atunci managerul respectiv va câștiga o  vacanță de vis din partea Biocom! Mai mult, dacă reușește să ducă treaba la bun sfârșit nu cu unul, ci cu doi dintre colaboratorii săi, firma va invita în excursia de vis și partenerul sau partenera managerului de rețea care i-a ajutat pe cei doi concurenți. Pe lângă ducerea la bun sfârșit a provocării, este necesar ca cel sponsorizat (cei sponsorizați) să și certifice acest lucru, adică să menționeze pe formular că el/ea a fost managerul de rețea care a lucrat pentru succesul său în concurs. (Dorim să vă amintim: premiul pentru provocarea anterioară a fost o excursie în Oman).

Înscrierea se face cu munca depusă
De data aceasta, concurentul trebuie să completeze un formular descărcabil și să îl trimită la adresa: verseny@biocomag.ch de pe propria sa adresă de e-mail. Acum aceasta este modalitatea de înscriere. Termenul limită este: 3 decembrie 2024. (Acesta este un termen-limită „cu decădere din drepturi”. Așadar, cine nu se înscrie la timp, chiar dacă crede că a îndeplinit condițiile, nu va fi luat în considerare și noi nu vom verifica din inițiativa noastră dacă cineva le-a îndeplinit.) Acest lucru trebuie repetat la sfârșitul procesului: dacă cineva a rămas în concurs, adică a absolvit a doua, a treia și a patra lună, trebuie să trimită la sfârșit un e-mail până la 3 martie 2025, pentru a dovedi că a îndeplinit condițiile. Noi verificăm îndeplinirea cerințelor doar în cazul celor care au trimis mesajul!

Înscriere cu ajutorul formularului
Facilitate: am creat un formular (disponibil pentru descărcare din acest articol, de pe pagina noastră oficială de Facebook și din submeniul „Materiale de descărcat” din meniul „Contul meu” al fiecărui magazin online). Completarea acestuia poate reduce numărul greșelilor, deoarece se cer răspunsuri la întrebări simple, cum ar fi: împreună cu cine ai concurat, numărul lor de înregistrare, punctele lor etc. Încă un lucru important de făcut: trebuie menționat managerul de rețea (dacă este cazul) care te-a ajutat/sponsorizat în mod real și activ să îndeplinești prima lună de concurs. Acest lucru îl va ajuta pe acesta în  concursul  său  ”separat”.

Mult succes!
În final, ce altceva îți putem ura decât: mult succes! Știm că au existat provocări în diferite moduri și în diferite sisteme de la o ramură la alta, dorim să consolidăm tocmai acest mod de gândire prin această oportunitate, care este deschisă pentru toată lumea, oferind șansa dezvoltării și în sezonul rece. Îți dorim  un concurs la temperatură maximă și succese fierbinți!

Formularul de înregistrare poate fi descărcat de aici.



V novembri štartuje už tradičná štvormesačná Zimná súťaž 2024/2025! 

Keďže sa minuloročný nápad uchytil, aj tento rok vyhlásil Biocom Zimnú súťaž. V porovnaní s minulým rokom sú pravidlá a podmienky súťaže takmer identické. Súťaž trvá rovnako štyri mesiace – od novembra do februára. Cieľ je nezmenený: podnecovať vašich spolupracovníkov k lepšiemu výkonu, rozšíriť pracovné skupiny, zmierniť nepriaznivé podmienky zimného pracovného obdobia, nadväzovať nové pracovné vzťahy a utužovať tie existujúce – a to všetko v znamení efektivity. Zimná súťaž je perfektným štartovacím bodom pre spolupracovníkov, ktorí ešte nie sú na kariérnej úrovni vedúcich siete, a pre vedúcich siete sú motivujúce odmeny za ich usilovnú prácu. Týmto Vám oznamujeme podmienky a pravidlá súťaže, do ktorej sa môže zapojiť každý.

Od novembra do februára
Podstatou sú bodové hodnoty 1000 – 1000 – 2000 – 3000 rozdelené do štyroch mesiacov, počínajúc novebrom, pričom sa zohľadňuje špecifickosť koncoročného sviatočného obdobia, a následný zrýchlený štart v novom roku. Súťaž nie je zameraná na predaj, sústreďuje sa najmä na rozvoj, a to využívajúc techniku prehlbovania.

Súťažné obdobie, bodové hodnoty, pravidlá – dôležité sú nové aj staré línie

  • Súťaž trvá štyri mesiace, od konca jesene do začiatku jari, a to v termíne od novembra 2024 do 28. februára 2025
  • V mesiaci november je potrebné dosiahnuť bodovú hodnotu 1000 bodov oproti stavu ku dňu 31. októbra. 1000 bodov je potrebné získať na novozaloženej súťažnej línii. To znamená, že sa do súťaže treba zapojiť s bodovou hodnotou
    nových 1000 bodov.
  • V tomto ročníku súťaže je maximálny povolený počet súťažných línii 3, ktoré je potrebné spustiť v novembri (v prihlasovacom formulári je potrebné ich označiť)
  • Vlastných získaných 200 BH sa ani v tomto ročníku, samozrejme, nezapočítava do celkovej súťažnej bodovej hodnoty – aby sa nekládol dôraz na vlastný predaj, ale na rozvoj a rozširovanie siete. V súlade s Marketingovým plánom siete je napriek tomu potrebné získať 200 vlastných BH v každom mesiaci.
  • Aj v decembri je potrebné získať 1000 BH na súťažných líniách. Oproti novembru je získanie tejto bodovej hodnoty zjednodušené, keďže bodové rozloženie 1000 BH môže vyzerať nasledovne: aspoň polka bodov (minimálne 500 BH) musí pochádzať zo súťažných línii, ktoré boli založené v novembri, ďalších 500 BH môže pochádzať z existujúcich línií ku dňu 31. októbra. Uľahčenie spočíva v tom, že v kratšom období plnom sviatkov, nie je potrebné, aby dochádzalo k ďalšiemu rastu (samozrejme, rast nie je zakázaný!), dôraz sa kladie na udržanie nárastu 1000 BH.
  • V ďalších mesiacoch je potrebné predložiť určitý nárast – v januári 2000 BH, vo februári 3000 BH. Avšak uľahčením je, že ako v januári, tak aj vo februári, polovica predpísaného nárastu (1000 BH, a 1500 BH) musí vzniknúť na súťažných líniách. Druhú polovicu predpísanej bodovej hodnoty je možné nazbierať aj na nesúťažných, už existujúcich líniách. Týmto uľahčením by sme radi povznietili našich spolupracovníkov, aby utužovali vzťahy aj so svojimi dávnejšími klientmi.

 Oplatí sa brať do úvahy, že hodnotíme predovšetkým usilovné rozvíjanie a stavanie siete

  • Aj keď na základe vyššie uvedeného sa berú do úvahy najmä výsledky na nepokrytých líniách súťažiaceho, vedenie spoločnosti si vyhradzuje právo hodnotiť celkový výkon súťažiaceho. To znamená, že oproti stavu ku dňu 31. októbru nemôže súťažiaci preukázať pokles bodov, ale musí preukázať nárast o 3000 BH na konci mesiaca február! Práve preto je potrebné predchádzať nekalým praktikám ako preskupovanie kupujúcich a bodov do iných línií súťažiaceho.
  • Na konci súťaže bude každá štruktúra individuálne posudzovaná vedením spoločnosti, až následne budú vymenovaní víťazi, pričom najväčší dôraz bude kladený na výsledky dosiahnuté predovšetkým pri rozširovaní a stavaní siete.
  • Je dôležité brať do úvahy skutočný dopyt. Pri posudzovaní výsledkov sa bude brať ohľad aj na skutočné prevzatie zásielok zákazníkmi na súťažných líniách súťažiaceho. Vrátené, neprevzaté zásielky sa budú brať za priťažujúcu okolnosť, aj v prípade ak súťažiaci splní predpísaný bodový nárast.
  • Súťažiaci sa do súťaže môže prihlásiť len vo vlastnom mene (Zakázané je prihlasovať sa z rodinných pozícií (rodinný prislúšníci – matka, otec, dieťa, rodič, manžel, manželka)
  • Súťaž môže splniť len súťažiaci evidovaný v sieti pod vlastným menom na existujúcej pozícii, k prepisu pozície alebo mena súťažiace počas priebehu súťaže nemôže dôjsť.
  • Súťaže sa môžu zúčastniť len členovia nad 18 rokov.

Takto postupuj z mesiaca na mesiac!
Ako pomôcku Vám prinášame rozpis práce v jednotlivých mesiacoch súťaže.

November: vytvor nové línie, ktoré spustíš 1. novembra 2024. Ich počet je obmedzený na 3. Všetky línie musíš označiť v prihlasovacom formulári, ktorý zasielaš spoločnosti emailom. Na nových líniách získaj aspoň 1000 BH.

December: cieľom je udržať si bodový nárast dosiahnutý v novembri. Rozvíjaj svoje súťažné línie, ale kľudne môžeš oživiť aj svoje staršie. V tomto mesiaci už nebudeš spúšťať nové línie, ale získavaš body na súťažných líniach, a zároveň na starších líniách. Bodový nárast si môžeš rozdeliť medzi nové a staré línie. Polovicu bodov (500 BH) môžeš získať na nových súťažných líniách, druhú polovicu (500 BH) kľudne aj na už jestvujúcich, a to oživením vzťahov s dávnejšími zákazníkmi, ktorí možno už nenakupujú tak ako predtým, prípadne si na nich trochu aj pozabudol. Práve teraz je načase otužiť s nimi vzťahy. Veľmi dôležité je udržať si bodový nárast o 1000 BH oproti mesiacu november!

Január: v tomto mesiaci je potrebné zdvojnásobiť výkon. To znamená, že je potrebné získať nárast o 2000 BH, ale opäť trošku uľahčene – polku stačí získať na nových líniách, druhá polka môže pochádzať od tvojich jestvujúcich, nesúťažných zákazníkov.

Február:  ako aj v januári, tak aj vo februíri treba zviacnásobiť BH. V tomto mesiaci je potrebné preukázať nárast o 3000 BH. Pomer získaných bodov na súťažných a nesúťažných líniách sa ani teraz nemení – minimálne 1500 BH na súťažných líniách a druhá polovica na už jestvujúcich. A máš hotové!

Cesta k úspechu nevedie cez rátanie bodov, ale cez usilovnú prácu
Odporúčame, aby ste body nerátali na desatinné čiarky, nech sedia vyššie uvedené pomery. Napríklad: v decembri môžete dosiahnuť pomer bodov 500 – 500 (síce by to bola veľmi ťažká práca, ale nie je nemožné dopracovať sa k takémuto výsledku), oveľa jednoduchšie je dosiahnuť 600 BH na súťažných líniách a na starších 400. Naopak je to avšak zakázané! Aspoň polovica bodov musí byť získaná na súťažných líniách! Nie je zakázané získať celý počet BH na súťažných líniách, a teda 1000 – 1000 – 2000 – 3000. Povinným to nie je jedine z dôvodu, aby mal súťažiaci trošku uľahčenú prácu. A samozrejmosťou je aj ašpirovať k dosahovaniu vyššieho celkového BH než je to v danom mesiaci predpísané.

Kto sa môže súťaže zúčastniť?
Odpoveď je veľmi jednoduchá: každý člen siete Biocomu, ktorý bol zaregistrovaný do 31. októbra 2024, bez dôrazu na to na akej pozícii je, ako dlho bol členom siete alebo z akej krajiny pochádza.

Čo ponúkame spolupracovníkom, ktorí ešte nie sú vedúcimi siete?
Každá firemná súťaž vzniká najmä pre takýchto spolupracovníkov. Týmto sa snaží Biocom vytvárať zázemie pre budovanie kariéry a možnosť rastu, keďže už aj z pravidiel súťaže vyplýva, že každý, kto ich splní, je už len krôčik od brány kariérneho rastu, a ten, kto sa zúčastní súťaže s už vytvoreným základom, túto imaginárnu bránu veľmi ľahko prekročí. Zároveň nemôžeme zabudnúť ani na odmenu: exkluzívna večera s vedením spoločnosti, spojená s odovzdávaním cien a Galavečerom víťazov. Presný termín a miesto konania sú ešte v štádiu organizácie. Informácia o termíne a mieste konania bude uvedená na našich tradičných kanáloch.

Čo ponúkame vedúcim siete?
Zimná súťaž je motivujúca aj pre vedúcich siete. Samozrejme, každý kto splní výzvu, sa môže zúčastniť slávnostnej večere v exkluzívnej spoločnosti.
Každý vedúci siete, ktorého spolupracovník z nepokrytej skupiny (ku dňu 31. októbra 2024) taktiež splní výzvu, získa luxusnú dovolenku snov! A to nie je všetko, ak výzvu splnia dvaja spolupracovníci, ktorých mentoruje, vedúci siete si na dovolenku môže vziať aj svoju polovičku! Veľmi dôležité je, aby vedúceho siete spolupracovníci, ktorí sa zapájajú do súťaže, označili na prihlasovacom formulári, ako svojho mentora počas súťaže. (Pripomíname, že hlavnou cenou minuloročnej súťaže bola dovolenka v Ománe)

Prihlásiť sa môžete usilovnou prácou
Každý účastník sa do súťaže musí prihlásiť zaslaním vyplneného formulára na emailovú adsresu  verseny@biocomag.ch najneskôr do dátumu 3.12.2024. (Prihlášky podané po tomto dátume nebudú spracované a prihlásený stratí akýkoľvek nárok na účasť v súťaži, aj v prípade, že všetky vyššie uvedené podmienky splnil). Ak účastník splní podmienky v každom mesiaci, na konci je potrebné zaslať email s jeho výsledkami z jednotlivých mesiacov nie neskôr než do 3. marca 2025. Výsledky budú posudzované len v prípade zaslania týchto dvoch emailov!

Prihlasovanie:
Na prihlásenie sa do súťaže slúži prihlasovací formulár, ktorý je dostupný na spodku tohto článku, na našej oficiálnej facebookovej stránke či vo vašom účte v sekcii „Na stiahnutie”. Formulár je veľmi jednoduché vyplniť, keďže v ňom nájdete pár otázok ohľadom zapojenia sa do súťaže (napríklad s kým sa zapájate do súťaže, ich registračné čísla, body, atď.). Veľmi dôležité: nezabudnite označiť svojho vedúceho siete (ak je), ktorý vás mentoruje počas celého trvania súťaže.

Veľa štastia!
Čo iné by sme vám mohli na záver popriať, než veľa šťastia! Je nám jasné, že každá vetva siete ponúka súčasne rozličné výzvy s cieľom rastu a budovania, a preto by sme aj my, vedenie spoločnosti, chceli našim spolupracovníkom poskytnúť šancu na kariérny rast, keďže výzva je otvorená pre každého. Kariérny rast a rozkvet možno dosiahnuť aj počas chladných mesiacov. A práve preto vám prajeme, aby ste do výzvy nastupovali s plným nasadením a jej výsledky vás dlho hriali!

Prihlasovací formulár si môžete stiahnuť tu.

Ezeket olvastad már?