Hogy ne csak egészségesek legyünk sokáig, hanem szépek is! A Botanifique kozmetikai termékcsaládunk jelmondata rég nem egyszerű szlogen Kosiba Hajni számára. A Kosiba-ág névadó házaspárjának elkötelezett és sikeres hölgytagja számára életstílussá vált a kozmetikai készítmények tavaly megjelent köre. Mint vallja: „Egyszerűen beleszerettem, belehabarodtam a Botanifique kozmetikai termékcsaládba!”. A következőkben az érzés kialakulását és megerősödését taglalja a Biocom hálózatvezetője, gyakorlati tanácsokkal, használati útmutatókkal, saját tapasztalataiból kiindulva. Sőt! Aki mindezek anyagi hátterére kíváncsi, az sem fog csalódni. A Hajnitól megismert precizitás alapján nem csak forintokra, hanem használati időszakokra is lebontja a termékkört, melynek megismertetésében Hirmann Anita tett nagyon sokat, érdemes az ő útmutatásait is elolvasni. S Hajniék mellett mások is gyakran alkalmaznak szépségpartikat, mint élményt adó, termékre való csábítást, sikerrel. Hála és köszönet minden hölgy (és úr!) nevében az alábbi olvasmányos és követhető összefoglalóért a kozmetikumokat profi szinten használó és ajánló Hajninak! (A hivatalos segítségek itt olvashatók, lapozhatók.)
Szerelem első tapintásra
Az egész úgy kezdődött, ahogy általában: megvettem néhány darabot a kollekcióból saját használatra, hogy a tapasztalatommal felvértezve tudjam ajánlani majd ismerőseimnek, vevőimnek. Már az első próbák után éreztem, hogy kedvelni fogom ezeket a krémeket, arcápolókat. S persze, ha én meg vagyok elégedve, akkor szívesen és bátran ajánlom másnak is. Aztán egy rendezvényen láttam egy szépségparti bemutatót, ahol szakember oktatta le, hogy hogyan használjuk, és hogyan mutassuk be ezeket a termékeket. Felsejlettek a régi emlékek… Anno, a ’90-es évek elején egy másik cégnél „Szépség-klinikákat” tartottunk, amivel bemutathattuk a kozmetikumokat a vevőknek. Azt akkor nagyon szerettem és tudtam is csinálni.
Önfeledt másfél órák
Meg is született bennem az elhatározás, hogy a Botanifique-kollekcióval bemutatózni kezdek. S ekkor lettem igazán elkötelezettje ezeknek a termékeknek. Imádom megmutatni azt a csodát az embereknek, amit ezekkel a készítményekkel másfél óra alatt el lehet érni! Az egész egy önfeledt, jó hangulatú és illatú, vidám másfél óra ebben a rohanó világban, ráadásul igen egyedi és különleges krémek, kozmetikumok segítségével.
Bota-bemutatók tükörrel, törlőkendővel, termékkel
Hamar összeállt a fejemben a forgatókönyv, amihez nagyszerű segítség a weboldalról letölthető „Használati útmutató”, melyet én kinyomtattam és lefűztem. Bemutató közben ebből idézek részeket. Beszereztem néhány kelléket, amelyekkel „megterítek” a bemutató előtt. Ezek a következők: tükör (lehetőleg egyik oldalán nagyítós), kozmetikai vattapamacsok, tálka langyos víznek, kozmetikai törlőkendő, hajpánt, nyakba való előke (nekem hosszú, Botanifique logóval hímzett előkéim vannak, amelyek védik a ruházatot). Ezekből 4 vagy 6 szettet érdemes összerakni, attól függően, hogy egyszerre hány vendéget szeretnénk hívni. Ezenkívül egy kis edény a használt vattapamacsnak, és elhasznált törlőkendőnek. No meg persze a kozmetikumok. Egy bemutatót már 3-4 féle termékkel meg lehet tartani, ha van benne arclemosó, bőrradír vagy/arcmaszk, hidratálókrém (esetleg szérum) és szemkörnyék ápoló krém/szérum.
A szükséges Biocom plusz…
Ajánlott még ezen kívül néhány egyéb Biocom terméket kitenni, ami szintén elengedhetetlen a jól ápoltsághoz. Ezek lehetnek: fogkrém, sampon, balzsam, Grapefruitmag-kivonat, Immun Supreme (alga a szép haj, bőr, köröm szolgálatában), Melatonin (a szépítő, pihentető alvásért), stb.
Együtt könnyebb…
Ha az elején még nem tudja valaki egyedül megfinanszírozni a termékeket, akkor a bemutató idejére dobják össze páran közelben lakó munkatársak, szponzor stb., a saját készletüket, ha megoldható.
Elvarázsló készítmények
November első hetében kezdtem bemutatókat, szépség-partykat, kényeztető-szépítő délutánokat tartani, s karácsonyig kb. 80 fő vett részt ilyen rendezvényen. Kivétel nélkül mindenki azt mondta, hogy nagyon jól érezte magát, és őt is elvarázsolták a készítmények. A résztvevők közül talán 1 fő tapasztalt némi érzékenységet, de a többiek – még akik érzékeny bőrűek is – nagyon jó véleménnyel voltak a krémekről. Látványos változás áll be a kezelés ideje alatt, amit a vendégek egymást nézegetve is konstatálnak. Mivel egyszerre csak az arc egyik felét kezeljük, ez igen sok mulatságos percet is hoz, tehát a hangulat mindig nagyon vidám és szórakoztató.
Valós teszt: garantáltan gazdaságosak
S most egy kis gazdaságossági számítás. Mivel több készítményem is elfogyott a bemutatók során, így hitelesen leteszteltem, hogy mennyi ideig elég egy-egy tégely, tubus. Ezt a bemutatók költségszámításához is jó tudni, de legfőképp a vásárlóknak jó elmondani, hogy ezek a krémek, kozmetikumok mennyire gazdaságosak.
Ezeket a számításokat most megosztom itt is: Persze ezek közül nem kell mindent egyszerre használni, de a bemutatón mi ezeket végigpróbáljuk és nagy a sikerük!
Segédanyag otthonra
A bemutató után a vendégeknek egy kis „segédanyagot” adunk, hogy hazamenve még egyszer átolvashassák, hogy miket próbáltak ki és mellette láthatják az árakat, és hogy mikor kell használni. „Avagy mit és milyen sorrendben használtunk a kényeztető, szépítő, fiatalító szépségpartin?”. (Ld. a cikk végén.)
Megmozdít a kozmetikai-hívás!
Mindent egybevéve, nekem nagyon sok örömet okoznak ezek a szépség délutánok. Igen kifinomult, igényes, magas minőségi színvonalú kozmetikumokat ajánlhatok, mutathatok meg a vendégeknek, olyan körülmények között, amikor igen jól érzi magát mindenki. Élmény mindenkinek! Nagyon jó kapcsolatteremtő alkalom, olyanok is eljönnek egy ilyen partikra, akik esetleg háziinfóra nehezen mozdulnának, de egy ilyen alkalom után már nagyon nyitottak az egész Biocom lehetőséget illetően.
Fontos a kapcsolattartás
Persze nagyon fontos, hogy a bemutató után tartsuk a kapcsolatot a résztvevőkkel, mert ha rendelni szeretnének, vagy regisztrálni, akkor ebben mindenképp segítenünk kell. (Ennek követésére ajánlom a Vevőnyilvántartó kis füzet használatát, amelyet a képzéseken is be lehet szerezni.)
Vidámság és derű
Végezetül felhívom a figyelmet arra a néhány pillanatképre a bemutatókról, amiknek az az érdekessége, hogy a hölgyek mindig olyankor szeretnék, hogy lefotózzam őket, amikor épp a mágneses arcpakolás van rajtuk. Vajon ennek mi az oka? 🙂 Talán az, hogy ez az egyik legizgalmasabb kozmetikum, amivel valaha találkozhattunk… Sok sikert kívánok és vidám szépülést mindenkinek!