A tavaly az „Év Hálózatépítőjének” megválasztott Czentlaki házaspár, csoportjuk létszámának rohamos bővülésével, önálló ágképzést indított Sümegen, még ősszel. Ám a távolság miatt csapatuk egy része továbbra is a Lőrincz-ág központi, budapesti eseményeit választotta, így közelebb hozták a tiszántúli vonalakkal is rendelkező team képzését a fővároshoz, hogy mindenki könnyebben el tudja érni. Így indult el március 20-án Székesfehérvárott a Czentlaki-ág „Jövő-képző” találkozója, s ezentúl a Start képzések helyszíne is a királyok városa lesz, a tervek szerint. Az első alkalomról a februári nemzetközi rendezvényen sikeres kiselőadást tartó Krizsán László párja, Szentpáli Elena segítségével számolunk be, aki természetesen Lacival együtt építi az üzletet, s akinek köszönjük az értékes információkat. Az ő jegyzetei alapján egy kis „tanítást” is adunk azoknak, akik konkrét, sikeres módszereket szeretnének kapni a hálózati munkához. De mindez nem helyettesítheti természetesen a személyes részvételt – a következőn…
Figyelemfelkeltéstől a regisztrációig – legeredményesebb munkamódszerek
Az első előadó az ágvezető, Czentlaki Zoltán Gyémánt Hálózatvezető volt, aki arra buzdította a csapatot, hogy az élő munkába fektessük az energiát. Szerinte a legfontosabb a figyelemfelkeltés (amely nem egyenlő az infózással és nem pótolja azt!), a kapcsolatépítés (amely ne legyen tolakodó), és az időpont-egyeztetés.
Az információk megosztásának szerinte öt alapvető terepe van:
– Személyes megbeszélés
– Állapotfelmérés
– Házi infó
– Nyílt Infó, Reg-Enor estek/klubok
– Biocom rendezvények/ képzések.
Mit érdemes és mit nem a házi infón?
– Kutya, macska, gyerek… – tehát minden és mindenki, ami és aki elveheti a figyelmet, nem vehet részt egy háziinfón.
– Nem házibuli: üdítő, süti nincs, csak Bicomos termékeket (MSM C ital vagy tisztított víz) szabad „kínálni”.
– A termékeket nem pakoljuk ki, hiszen ez nem egy termékbemutató, hanem majd az infó közben mutatjuk be a sajátból, amit már használunk.
– Fontos a szponzor felépítése.
– Infó előtt nincs csacsogás a napi pletykákról, helyette kérdezés, információk gyűjtése a jelenlevőkről, így a problémájukra vagy a kíváncsiságukra könnyebb választ adni.
– A munkatárs folyamatosan figyel és jegyzetel, így 2-3 alkalom után ő is meg tudja tartani az infót.
– Nagyon fontos a lezárás, a kérdésekre választ adni és döntést hozni-hozatni azokkal, akik csatlakozni szeretnének.
Mint kiemelte: egy háziinfón fontos a pontosság, az öltözködés, a székek száma, elhelyezése, a pozitív hangulat és a hitelesség.
S ne feledjük: mindez akkor ér valamit, ha az utánkövetés (visszakeresés) legkésőbb 48 órán belül megtörténik!
Praktikus információk
A következő előadó az Ezüst Hálózatvezető Tóth Erzsébet, mindenki Zsizsije volt. Témája: hogyan rendeljünk, regisztráljunk külföldön és itthon? Mindezt lépésről-lépésre bemutatta a gyakorlatban, Magyarország, Románia, Szlovákia, s a közeli jövőt tekintve Anglia vonatkozásában.
Üzleti hozzáállás, üzleti viselkedés: a KULCSEMBER
A szünet után Surányi Ágnes Ezüst Hálózatvezető magyarázta el, hogy mit jelent a „Kulcsember” kifejezés. Mint elárulta, Lőrincz Marika anyagából készült, mivel számára ez a hiteles forrás. (Itt jegyezzük meg, hogy meglepetés vendég is érkezett az első székesfehérvári előadásra, az ágvezető, Gyémánt Hálózatigazgató Lőrincz János személyében. A Czentlaki-ág tagjai ezúton is köszönik, hogy jelenlétével megtisztelte őket!)
A KULCSEMBER egyebek mellett:
– meghozta a döntést és elkötelezte magát,
-100%-ban Biocom termékhasználó,
– tanítható,
– ott van minden rendezvényen,
– folyamatosan képzi magát,
– új, hasznos szokásokat vesz fel,
– legalább 2 infót tart hetente, visszakereséssel,
– működteti a duplikációt,
– rendezvényen elsőnek érkezik és utolsóként távozik,
– üzletiesen öltözik, ápolt, és látszik rajta, amit képvisel,
– megadja a figyelmet munkatársainak, vevőinek,
– szponzorával naponta beszél, ő keresi,
– felépíti önmagát és a szponzorát,
– konstruktívan kifogásol, megoldást keres,
– leírt, határidőhöz kötött céljai vannak,
– senkinek nem engedi, hogy közé és a céljai közé álljanak,
– szeretet vezérli,
– felelősséget vállal,
– jutalmazza az elért eredményeket a csapatában.
„Az emberek nem sorsuk, hanem csupán saját elméjüknek rabjai”. ( Franklin D. Roosevelt)
Marketing terv
A következő blokkban Czentlaki Zoltán ágvezető, Gyémánt Hálózatvezető a marketing tervet ismertette: hogyan érhetünk el karrierszinteket és mit kell érte tenni.
Munkatársak és terapeuták terméktapasztalatai
A legutolsó témakör a „Kedvenc Termékeim” címet kapta. Természetgyógyászok és hálózatvezetők ismertették kedvenc termékeiket, valamint beszámoltak azok használatáról és a pozitív tapasztalataikról.
– Jámbor Gábor (természetgyógyász és HV) a Herbál jótékony hatásaival és fontosságával ismertette meg a hallgatóságot.
– Forgács Anett (természetgyógyász és HV) az algákról (Spirulina) tartott egy mélyen érintő előadást és hozzátette, hogy sokat segíthet azoknak, akik pajzsmirigy problémákkal küzdenek.
– Sarkadi Évi (HV) a folyékony szappanról beszélt. Mint mondta: óvodás gyerekek „varázsszappanként” emlegetik, sőt, már a szülők is megkeresték, hogy hogyan juthatnak hozzá a gyerekek által áhított „csodaszappanhoz”.
Végezetül az újak sem „úszták meg” a szereplést: szinte remegő lábakkal sorakoztak és mesélték el, miért vannak itt és hogy milyen sokat adott nekik ez a nap. Természetesen nagyon várják a következő Jövő-Képzőt.
Krizsán László (HV) most sem okozott csalódást. Hanyag eleganciával vezette végig a napot. Látni lehetett, hogy élvezettel és szeretettel csinálja. Ez az ő útja és fejlődése a Biocomnál.