SLIM40: volt, van, lesz – elképesztő a kereslet az új termék iránt, folyamatos a pótlása


Várakozáson felüli fogyást produkál a SLIM40! Valószínűleg azért, mert várakozáson felüli fogyást produkál a SLIM40… Nem tréfa: mindkettő állítás hiteles. Egyrészt, az új, meggyes és körtés ízesítésű italpor első szállítmányai szinte órákon belül elfogytak a webshopból, másrészt, mint tudjuk, nem véletlenül kerülhetett a varázslatos mondat a dobozára:
a glükomannán (ami pedig a készítmény egyik fő összetevője!) a csökkentett energiatartalmú étrend keretein belül hozzájárul a testtömeg-csökkenéshez.

Pozitív gyártói ígéret
Persze, a tény ettől még tény: vagy éppen nincs, esetleg rövid ideig elérhető, netán pont a „Feltöltés alatt” sokat ígérő szavak láthatóak a kinézetre is csinos termék mellett az online rendelési felületen. (Még szép, hogy csinos, ha már karcsúsít…) Íme, hozzá az ígéret: a gyártó mindent megtesz azért, hogy az óriási igényt ki tudja elégíteni, folyamatosan készülnek és érkeznek az újabb sokezer darabok. Mi ugyan sejtettük, hogy a teljes életmódváltással járó, évek óta TOP1 Reg-Enor (kúra) mellé hamar igyekszik felzárkózni a finom italpor, ám ez az eredeti elképzeléseket is felülmúlta. (Hangsúlyozzuk: a Reg-Enor mellé, hiszen a kúrának tökéletes kiegészítője lehet a SLIM40-ezés – vagy akár magában is működik!)

Pozitív hozzáállás
Így ehelyütt most csak azt tehetjük (a gyártói ígéret mellé), hogy tisztelettel kérjük a türelmet és a megértést, elnézést kérve az átmeneti állapotért. Szinte biztos ugyanis, hogy csak az első időkben lehetnek fennakadások a szállítással, utána üzemi hőfokra melegszik a rendszer, s ontja majd magából a SLIM40-eket, remélhetőleg a Biocom tagjai pedig a vágyott és a reményeknek megfelelően megélt karcsúsodó tapasztalatokat. Ezeket is várjuk, hiszen a termékcímke tanúsága szerint a SLIM40 (újra hangsúlyozzuk) a csökkentett energiatartalmú étrend keretein belül hozzájárul a testtömeg-csökkenéshez fő alkotóeleme által. S persze várjuk a friss szállítmányokat, s rendeléseket. Amihez még ennyit tehetünk hozzá: jó egészséget, kellemes élményeket a használatához. S ha lehet még egy óvatos ötlet a pozitív kommunikációhoz, talán ennyi: ha éppen nincs, azért nincs, mert máris annyira menő, hogy kapkodnak érte a vásárlók…

 

Ezeket olvastad már?