Az elmúlt hónapokban több cikk született róla, és sokszor emlegettük más írásokban is. Nem véletlen: Komporday Annamária – fiatal tagsága és kora ellenére – ma az egyik legszebb példa a hálózaton belül arra, hogyan lehet gyorsan sikeressé válni. Tavaly ilyenkor még a saját 200 pontjával küzdött a harmincéves családanya, míg mostanra áll a második hálózatvezetői lába is, 14 ezer pont felett teljesítve. Rendszeresen nyeri a céges versenyeket, legutóbb, októberi munkájuk alapján az övék lett a Kónya-ág legdinamikusabb csoportja cím, és az ezért járó vándor kupa. Ám mikor elfújja képzeletbeli tortáján a gyertyát a Sinka-ág üzletasszonya, egyszerre tekintünk vissza és előre, hiszen folyamatosan éli a Biocom életmódprogramot, amivel egyre többeket vonz magához. Aki szeretne a nyomdokaiba lépni, végtelenül egyszerű a dolga, amint majd az alábbi sorokból kiderül…
Névlista helyett vonzás
Mint emlékezhetünk, Annamari az, aki nem igazán használja a névlistáját az emberek megszólítására, no, nem azért, mintha nem lennének ismerősei. Mint mondja, ez azóta sem változott. Inkább a vonzás törvényével dolgozik – szó szerint. „Akire gondolsz, egyszerűen bejön a képbe előbb-utóbb” – vallja. Ezt azonban el is kell hinni, és úgy is kell élni hozzá…
Szolgálat és szájreklám
Vajon mitől működhet ez nála látványosan? – tehetjük fel a kérdést. Ő szerényen csak annyit mond: minden percében a Biocomot éli. Úton-útfélen hirdeti az előnyöket, s igyekszik mindenkivel kedves lenni. Kiszolgálja a szó nemes értelmében az embereket, ha kell, egy szappant is elvisz a tulajdonoshoz. Ebből következően jó a „szájreklámja”, mivel elégedettek vele, így megadják a számát másoknak, akik pedig felhívják. Magyarán, elterjed a híre az ajánlások alapján!
Minden percben Biocom
Noha folyamatosan dolgozik, ezt mégsem úgy kell elképzelnünk, hogy minden nap háziinfózik. Inkább minden percben! Megállás nélkül tartja a kapcsolatot az emberekkel, rendszeresen hívja őket. Így kerül be a csapatba sok kis „csendes” munkatárs, 90%-ban akkor még idegenekből. S mivel kevés a negatív visszajelzés és annál több az elégedett vevő, ami párosul az ő egyszerű, kedves, nyitott hozzáállásával, beindulnak a folyamatok. Jelenlegi vezérlő mondata, ami Nancy Faillától származik, tökéletesen összefoglalja mindezt: „Tartsd egyszerűen a dolgokat, teremts vidámságot és az emberek csatlakozni akarnak majd hozzád.”
Bővülő csapat
Tényleg ennyire egyszerű? Hite szerint, igen. S az eredmények is őt igazolják! A főváros környéki, egyébként a rokonságból érkező vezetőiről, Hliva Ildikóról és Balázs fiáról már olvashattunk, most újabb „jelentkező” akadt a csapatban: Tasnádiné Mónika érte el a társult hálózatvezetői szintet. A kezdeti lelkesedés utáni későbbi, kicsit visszafogottabb időszakból kiváló munkatársa, Ujvári Zsuzsa lendületes munkájával jött ki a szülés előtt álló családanya, aki az emődi csapat vezetője. Ezen az ágon Zsuzsa veheti majd át a stafétát, aki nagyon tudatos a termékhasználat és képzések szintjén is. Sokat segít ezen a részen Melegné Liszkai Katalin, aki biorezonanciás mérései során sokaknak mutat utat. A Miskolchoz közeli településen lévő üzletrész egyébként egy Grépfrútmag-kivonattal indult, s a Reg-Enorral…
Az a szükséges plusz
Annamari erre utalva is hangsúlyozza: neki az emberi kapcsolatok a legfontosabbak, hogy segítsen a nyitottaknak, valamint az ebből következő folyamatos elégedettség. S hogy mi lehet az a plusz, amit ő nyújt? Szerinte az, hogy rá folyamatosan lehet számítani, kérni a segítségét, és ha ez működik, akkor az üzletben is együttműködnek. Ebben az esetben megmutatja a jövőképet, hogyan tudnak együtt sikeresek lenni, hogy ugyanazt átéljék és megtapasztalják amit ő.
Életmódprogram, segítségnyújtás
Egyébként a kapcsolat első, meghatározó részében nem is nagyon használja a regisztráció, hálózatépítés szavakat, mert azt vette észre, hogy ez sokaknak az elején – nyilván főleg a tudatlanság, felszínes ismeretek, esetleg rossz tapasztalatok miatt – rossz indítás. Helyette nagyon jól működnek ezek: 25%-os kód érvényesítése, kedvezményes vásárlás, Biocom életmódprogram, népszerűsítés, segítségnyújtás.
Terv szerint
S hol tart most? Üzletileg 14 ezer pont felett, úgy, hogy a lefedetlen pontjaiból is összeállt már most, novemberre a 4000, pedig ez nem előírás egy új hatos mellett. De azt mondja, nem szeret mindent az utolsó pillanatra hagyni és nem a minimumra törekszik. Ezt a négyezret is megtervezte fejben, majd le is írta, a tanultaknak megfelelően. Mindebből következően az anyagiak is elkezdtek működni a családban, ahol Péter most már a támogató férj szerepében van. Sőt, amikor teheti, együtt jár vele a képzésekre, s idővel ő is teljes értékűen aktivizálódna, miközben két kicsi gyermekük is ad elég feladatot.
Kinyílt a világ
Az eltelt egy esztendőben szinte megfordult velük a világ. Családi házba költöztek, eljutottak egy rég vágyott tengerparti nyaralásra és a Biocom által érkező jövedelem más szintű tervezésre ad lehetőséget. Irigylésre azonban semmi ok, inkább a követésre. Mert mindennek az alapja, hogy a Biocom a legfelső polcra került, s hogy folyamatosan megfogadják az águkból (Kónya György, Sinka Gyula és Tímea), valamint a hálózatból (Ferenczy László) érkező nagy vezetők tanításait. Annamari úgy érzi: személyiségében is sokat fejlődött az elmúlt időszakban. A babák pici kora miatti négy fal közötti állapothoz képest nyitottabb, önbizalommal teljesebb lett a hozzáállása, máshogy látja világot, tudatosabban éli meg a dolgokat, s ezek által rengeteg embernek tud segíteni. S valójában ez a siker „titka”. Ugye, mennyire egyszerű?