Mi mindent képes elindítani egy ártatlan, kíváncsiskodó facebook kiírás… Komporday Annamária problémáinak megoldására ezt az utat választotta, mert mindenképpen szeretett volna hozzájutni néhány fontos Biocom termékhez, amit egy magánorvos ajánlott neki. A Kónya-ágon, a Sinka-csoportban dolgozó fiatal miskolci anyuka két gyermekkel járta állandóan a gyógyítókat, mert a kiskorúak egyre-másra betegek lettek a közösségben összeszedett vírusoktól, bacilusoktól. A jószívű ajánló tanácsot adott, de terméket nem, így maradt a közösségi oldal nyilvánossága szeptemberben. Azóta már társult hálózatvezető a Szilágyi Szabolcs által „felfedezett” Annamária…
Segített a grape és a face
Pedig a legjobb „ajánlatot” nem is ő tette a segítségkérő bejegyzésre. Egy ismerőse ajánlotta neki a Biocom termékeivel régóta foglalkozó Szabit. A máshonnan érkező válaszokhoz képest ő korrekt volt, ráadásul felajánlotta, hogy megmutatja a termékek mögött lévő lehetőséget is. A marketing terv meghallgatása után azonnal regisztrált, s a fő: néhány nap alatt rendbejöttek a gyermekek, javarészt a grépfrútmag kivonat használatával.
Lépésről lépésre
S hogyan lett ebből üzletépítés? Apránként, a jó tapasztalatokra alapozva. Októberben már 200 pontos volt, s közben megismerkedett a felső vezetőkkel, a miskolci csapat irányítóival, Sinka Tímeával és Gyulával, akik akkoriban „szépségesteket” is tartottak, a kozmetikai palettára kihegyezve. Mivel nekik is kisgyermekük van, egyből megtalálták a hangot, s távolabbi helyeken is tudták szponzorálni Annamarit. Az első komolyabb munkatársa Tasnádiné Szabó Mónika lett, aki a grépfrút és a Reg-Enor kapcsán hallott jó tapasztalatokat, így ezek iránt érdeklődött. (Hm, a Biocom két TOP-listán dobogós terméke…) S mivel neki is lettek jó élményei a termékekről, decemberben regisztrált. Mónika egyik sikere: 60 embert tudott leültetni egyszerre mikor meghívására Szabó Szigfrid, a Reg-Enor magyar feltalálója tartott nála előadást! Azóta már ötös szinten tart…
Győzött a lelkesedés
Csakúgy, mint egy jóval távolabb, Dunaharasztiban lakó unokatestvér, Hliva Ildikó és 15 éves fia, Kerekes Balázs. Timiék ott is besegítettek, és Szabó Szigfridet ők is meghívták hozzájuk. Pedig először nagyon ellenkeztek, csatlakozni sem akartak. Annamari azt mondta: adjanak maguknak egy esélyt! Adtak. Ott voltak egy budapesti képzésen. S noha erőteljesen ajánlottak nekik egy másik MLM üzletet, a Biocomot választották! Döntésük egyik oka, a rokonszenves miliő mellett az volt, hogy rokonukon valóban látták a lelkesedést… Nem mellesleg pedig a nemrég bővített marketing terv is komoly befolyásoló tényező volt. Mint vallják: máshol nem találtak ilyet!
Kisgyermekekkel is lehet!
S hogyan lehet leküzdeni távolságokat és olyan apró, megoldandó „problémákat”, hogy az ember kisgyermekes anyuka? Először nézzük az utóbbit. Többször a kétéves Bence is vele „infózott”. Azóta persze már a kezdetben picit tartózkodóbb, óvatosabb férje is teljes mellszélességgel támogatja, s nemcsak otthon segít, hanem a képzésekre is elkíséri.
Facebook: határtalanul
Ami pedig a kilométereket illeti: a facebook nem ismer határokat! Saját csoportot indított „Annamari Biocom Egészségszigete” címmel, ahol folyamatosan teszi közzé a jó tapasztalatokat, a termékekről szóló információkat. Az emberek pedig rátalálnak, kérdeznek, segítséget kérnek. Már Veszprémben is van regisztráltja! S természetesen többtucatnyi Miskolcon és környékén, ahol az elején még nem „tudatosan” dolgozott. Csak elmondta mindenkinek, akivel találkozott a jó élményeit. Ebből aztán infók is lettek – még az oviban is. S persze beiratkozók, egyre többen.
Megtalálják – egy tréning hatására
Aki pedig nótórius kifogáskereső, most figyeljen. Annamari nem csak hagyományos módszerekkel dolgozik. Azaz: névlista írás, időpont-egyeztetés, infó. Tulajdonképpen a szakszerűen összeírt névlistáját még nem is használta igazán ebben a formában. Mint mondja: tudja, hogy első hallásra hihetetlennek tűnik, de mostanában megtalálják őt az emberek. Ehhez persze egy Ferenczy-tréning is kellett…
„Varázsigék”
A Biocom emblematikus vezetője hetekkel ezelőtt Miskolcon tanította az élet-építést, amire Annamari nagyon vevő volt. (Laci korrektségére, nyitottságára, s a Biocom alaphangulatára jellemző: ő egy másik nagy ág vezetője, ám a tudását nem sajnálja…) Itt olyanokat hallott tőle Annamari, amit nem volt rest megfogadni, s azonnal alkalmazni. Van két varázsmondata, amit rendszeresen mondogat, s kérésünkre szívesen megosztotta. Íme: „Mágnesként vonzom magamhoz azokat az embereket, akiket segítve, robbanásszerűen nő a vállalkozásom.” S a másik: „Lelkes, változtatni akaró, üzletben gondolkodó emberekkel dolgozom együtt”. Hiába, Laci régóta mondja, hogy fejben dolgozzunk többet és ne erőből. S azt is: lásd a célt, a hogyant ne akard tudni…
Lazán, segítő szándékkal
Annamari is ezt vallja. Így aztán egyszer csak ráírnak a facebookon, vagy felhívják őt, esetleg beleakad valakibe, akivel tovább lendül a szekér. Szerinte mindehhez az is kell, hogy nem erőlködik, hanem lazán, segítő szándékkal dolgozik, aminek elmegy a híre. Mosolyogva mondja: mikor ezt egy képzésen előadta, mások is elkezdték használni. Az águkon dolgozó Benke Gabiék visszajeleztek: már nekik is van így regisztráltjuk, illetve természetesen Annamari csapatában is működik…
Tanítja is
Azért hozzáteszi: a hagyományos eszközöket is használja, s tanítja. S egyáltalán nem véletlenszerű az üzletépítése, ő nagyon is maximalista és pontos, kidolgozott tervei vannak. Két HV jelöltje már biztosan van, akik egyre feljebb lépnek a karrierlétrán, s folyamatosan indít új vonalakat. Tudja: a kommunikáció a legfontosabb! S már azt is érzékelte, milyen, ha „alulról” nem hívják… De ez a ritkább, mert erősen látja, érzi a célokat. Szeptemberre szeretne „főállást” csinálni a Biocomból. S közben egy álom beteljesülésének tartaná, ha eljutnának a bolgár tengerpartra. És ez csak egy, a sok közül…
…melyek megvalósításához további sikereket kívánunk!