Új Reg-Enor arculat: a karcsúságot hangsúlyozza a Biocom TOP-terméke

De csinos! Ez volt az egyöntetű véleménye mindazoknak, akik már kezükbe vették a Reg-Enor megújult dobozát, s az elégedettség csak fokozódott, amikor kivették belőle a palackot is. A híres étrend-kiegészítő ital (melynek komplex használatához egy teljes életmódváltással járó kúra is szükséges) új ruhát kapott, de belül az maradt, ami: a Biocom végtelenül népszerű, tízezreknek folyamatosan segítő TOP-terméke.

Befutott a Reg-Enor
A dizájnváltás oka: a régi, megszokott felett egyszerűen eljárt az idő. Hol vannak már a 2000-es évek, amikor a Reg-Enor a világra jött? Az akkori elvárásoknak tökéletes megfelelt az eddig használt arculat, azonban közben változtak a trendek és a Reg-Enorral is történt „valami”. Ígéretes étrend-kiegészítőből, a Biocom tagság elkötelezett munkája nyomán egy országosan (sőt, már a Kárpát-medencében!) is elismert, rengeteg embernek új életet, esélyeket hozó, csodálatos termék lett!

Zöld üzenet a világnak
S hogy mire számítsunk, miközben első meglepetésünkben szemléljük kedvenc készítményünket? Egy friss, könnyed, szinte légies vonalvezetésű grafikára a dobozon, melyet most már a forgalmazó Biocom hálózat alapvető színe ural: a zöld. A cég környezettudatos alapfilozófiájához alkalmazkodó színvilág egyszerre hangsúlyozza a tisztaságot és a természetességet, üdeséget. A vonalak pedig azt sugallják, hogy a benne lévő ital ­– a finom, betartható étrendet is tartalmazó kúra kombinációjával – a karcsúság útján vezeheti a fogyasztót.

Köszönet a feltalálónak
A Reg-Enor logója is felfrissült a doboz megújításának szellemében, és igazodik a fentebb vázolt külsőhöz. És van a csomagoláson egy igazi „márkajel”, a hitelesítő is: maga a feltaláló! Nem lehetünk eléggé hálásak Szabó Sigfridnek, a kiváló újítónak, természetgyógyásznak, reflexológusnak, hogy Géniusz-díjas termékével több százezer embernek segített már – a Biocom elkötelezett tagságának ajánlásai, jó tapasztalatai és tanácsadása révén!

A palack is megújult
A palack is tovább viszi a dobozon megismert jelleget, formája pedig kompakt, könnyen kezelhető, a mai trendnek megfelelő. S amikor a zöldet látjuk, ne feledjük: az életmódváltással járó kúra étrendjének az alapja az állati zsír bevitele mellett a zöld, azaz a zöldség – a magyaros konyha húsos, számunkra ínycsiklandó hagyományaira alapozva. Az ezernyi tapasztalat és visszajelzés pedig azt igazolja: aki karcsúsodni szeretne, annak érdemes kezébe venni a most már külsőleg megújult, szemnek is kellemes terméket. Még inkább a szájába, napi 3X10 ml kitöltésével – de ez már egy másik cikk témája lehetne.

Nagy lehetőség van benne
Ha pedig valaki a teste karcsúsodása mellett a pénztárcáját hizlalni szeretné, bátran kérjen tanácsot attól, aki ezt a cikket a figyelmébe ajánlotta, ő már biztosan ezen az úton is jár. Mert a Reg-Enor zöldes (és ami az italt illeti, sárgás) külseje mögött rengeteg öröm, egészség, bőség és szép élmény is rejtőzik, a Biocom egyre bővülő családjának a tagjaként. Reméljük, mindenki tetszését elnyeri a külső változás (a következő napoktól már így kerül a raktárakba), s így még könnyebb lesz a csinos termék marketingje, miközben az ajánlói egyre csinosabbak a fogyasztása segítségével. Feliratának többnyelvűsége pedig igazodik a nemzetközi Biocom trendhez, a partnercégekhez, illetve üzenet a világnak: jövünk! Mi mást kívánhatnánk: jó egészséget hozzá! Fogyjon belőle minél több – és fogyjanak általa egyre többen!

 

 

Ezeket olvastad már?