Kezdőoldal Ágak Üzleted és személyiséged fejlődéséért – Lőrincz-ágtalálkozó novemberben

Üzleted és személyiséged fejlődéséért – Lőrincz-ágtalálkozó novemberben


A motivációról szólt jobbára a Lőrincz-ág novemberi ágtalálkozója a Hotel Acquincumban. Pontosabban ösztönzőket nyújtott ahhoz, hogy még inkább beinduljunk az üzletben. Ez azonban kérdések feltevésével indul, elsőként magunknak. Ehhez is segítséget nyújtott a képzés, amely ezúttal nem a termékekből indult ki. Kőkemény üzleti nap volt, önvizsgálattal, lelkesedéssel, hálózatigazgatók előadásaival!

Piros biciklin Kónya Györggyel
A sort Kónya György nyitotta vendégelőadóként, aki mindig különleges színt tud vinni a képzési programba. A népszerű előadó egy korábbi, a hálózatban nagyon közkedvelt hanganyagának témájához nyúlt vissza alapvetően. (Ki ne hallotta volna a Piros bicikli című cédét? Aki mégsem, érdemes pótolnia, s keresnie a rendezvényeken, vagy kérnie a vezetőjétől. Csak azért sem írjuk le a poént…) A fő kérdés: miért is csináljuk ezt az üzletet? Erre számtalan jó válasz lehetséges, kis túlzással, ahány startoló, annyiféle. A legfontosabb, hogy Te megtaláld a sajátodat – minél hamarabb!

Cash Flow – ismered, használod?
A hálózatigazgató ezúttal az úgynevezett Cash-Flow négyzet segítségével elemezte végig az üzlet (az élet…) körforgását, lehetséges állapotait. (Ha valakinek ez sem ismerős, ott az érdekes és hasznos szakirodalom ezzel a címmel, érdemes elolvasni. És úgy általában olvasni…) Szakszerű, tökéletes, mégis közérthető előadásával ezúttal is nagy sikert aratott a Kónya-ág névadója, s bizonnyal számos gondolatcsírát ültetett el a lelkekben.

Lőrincz Marika – Maxwell üzenetével
Lőrincz Marika egy nagyon értékes, és a napi gyakorlatba átültethető (átültetendő!) előadással érkezett. Az elmúlt években számtalanszor hallottunk remek összefoglalókat, gondolatébresztőket (egyáltalán: ébresztőket!) tőle Brian Tracy, a világszerte elismert sikertréner előadásai, könyvei alapján. Ezúttal egy Maxwell-képzésen vett részt többekkel együtt, ami ismét alkalmat adott számára, hogy átgondoljon alapértékeket, hozzáállásokat, s ezt közvetítse a tagság felé is.

Every day!
Az esszenciája, kulcsmondata röviden így hangzik: every day! Azaz: Maxwell minden nap rendszeresen, tervezetten cselekszik a céljai érdekében. Olvas, ír, anyagot gyűjt – és gondolkodik. Az alaptézist bárki lefordíthatja a saját üzlete, élete számára. Ehhez azonban tudnunk kell mindenekelőtt a célunkat. Ha ez megvan, tegyünk érte minden nap! És ez még csak egy fontos üzenet volt a minden mondatával értéket közvetítő előadásnak…

Ne átlagos legyél!
Találd meg az erősségedet, s azt fejleszd, így indulhatsz el a kiválóság felé. A gyengeségeink erősítésével maximum átlagos teljesítményre leszünk képesek, amely semmilyen szinten nem kifizetődő. Indulj el a kiválóság útján! Ezt üzeni Maxwell, amit ismét csodálatosan tolmácsolt Marika.

Kosiba-módszerek: bárkinek
Kosiba József, a nap házigazdája pedig abszolút gyakorlati példákkal igyekezett közelebb hozni a hallgatósághoz egy izgalmas területet. A kapcsolatteremtés, melynek József az egyik nagymestere, sokak számára ingoványos terep, javarészt saját félelmeik miatt. Amik pedig a fejekben lévő zavarról, esetleg a cél- vagy az elkötelezettség hiányról árulkodnak… A hálózatigazgató kézzelfogható példákkal igyekezett bizonyítani: nemes egyszerűséggel is lehet ezt csinálni. Sőt, kell is, mert a névlista (ezáltal a jelöltek köre) az ajánlások kérése mellett például így is bővíthető.

Tüntető termékhasználat
A teljesség igénye nélkül (ezért inkább hallgassa meg mindenki a következő ilyen előadását!) íme egy pofonegyszerű a sok közül: a tüntető termékhasználat. Itt mindössze annyit kell tenni, hogy nem elbújva, csendes magányunkban fogyasztjuk el kitűnő termékeinket, hanem mások által látható módon, ami eléggé figyelemfelkeltő lesz. Ezt szolgálja a kiadványok, szórólapok átadása is, ami után már csak fenn kell tartani a kíváncsiságot. S még inkább: kielégíteni. Mert a kérdések jönni fognak… Tény, hogy az elmúlt évtizedekben a házaló ügynökökkel szerzett rossz tapasztalatok miatt (kidobták az ajtón, bejött az ablakon…) van némi bizalmatlanság az emberekben, ám nekünk a stílusunk, a tartalmunk és mondanivalónk is más. József példáit akár egy kétéves is foghatja, működtetheti. S mivel az üzletbe csak nagykorúak regisztrálhatnak, nem kérdés, hogy menni fog-e mindez annak, aki most ezt olvassa…

(Az íráshoz nyújtott segítséget pedig nagyon köszönjük Kosiba Hajninak!)

Ezeket olvastad már?