Amennyiben az elmúlt hetekben rendelt valamelyik webshopból, Ön is észlelhette, hogy a korábban megszokottnál később érkeznek meg a csomagok. Mindenekelőtt köszönjük az ezzel kapcsolatos hozzánk érkezett, jobbító szándékú észrevételeket, valamint a türelmet is. Tudjuk, mindenkinek mielőbb szüksége van a megrendelt termékekre, ám ezek időben történő érkezése nemcsak rajtunk múlik.
A koronavírus-világjárványnak rengeteg közvetlen és közvetett hatása van. Ezek éppen úgy érintik a gyártók, beszállítók mindennapjait (melyről legutóbbi közleményünkben írtunk), mint a raktározási, számlázási, szállítmányozási részt. Örvendetes tény, hogy az elmúlt egy, jellemzően pandémiás esztendő az online munkamódszerekre való átállás, a tanácsadói munka hatékonysága, az egészségtudatosság szintjének növekedése, valamint a széleskörű, sokszor bizonyított kínálatunk miatt a hálózat történetének legsikeresebb időszaka volt üzleti szempontból – mindezért köszönet jár mindenkinek, akik a Biocom készítményeit ajánlják. Ezzel együtt természetesen megnövekedett a rendelések, így a csomagok száma is. Átszervezésekkel, a humánerőforrás bővítésével igyekeztünk is a helyzetet kezelni, ám egy nem várt megbetegedés, vagy akár csak kontakthelyzet miatt elrendelt karantén is felboríthatja a munkarendet. Másrészt, mivel egyre jellemzőbb a világhálón keresztüli vásárlás, óriási többletmunka hárul a csomagszállító cégekre is, mint arról nemrégiben szintén írtunk. Mindezek összhatásaként a korábbi, egy-két napos érkezési idő megnövekedett, s bár igyekszünk a lehető leghatékonyabb logisztikát megvalósítani, ez az elkövetkező időkben is jellemző lehet. Miközben dolgozunk azon, hogy mindenki a leghamarabb hozzájuthasson kedvenc és fontos termékeihez, ez esetben is türelmet kérünk – nemcsak minket érint a probléma, s objektív okok is akadályozzák a gyorsulást. Ugyanakkor reméljük, hogy a vírushelyzet közlejövőben történő enyhülésével ez a probléma is mérséklődik. Addig is, megértést kérünk és jó egészséget, sikereket kívánunk!