Minden lehetőséget kihasználunk a saját üzletünk “reklámozására”? A kérdés nem költői, hiszen – noha az mlm üzletek nem nélkülözhetik a személyes kapcsolattartást – az érdeklődés felkeltésére, új ismeretségek szerzésére sok csatorna ötletes megoldás lehet. Kosiba József ágvezető azt a holtidőt is kihasználja, amikor egyik pontról a másikra tart. Helyette ekkor az autója “beszél”. Mint a fotóból is látszik, látványosan. S ahogy a rövid írásából kiderül: mellékes “hozadéka” is van az ügynek, az új üzleti partnerek szerzésén túl…
“Amikor a feleségem jár az autómmal, akkor mindig tudom, éppen merre jár!
Mikor lehetsz sikeres? Ha minden körülmények között felvállalod azt, amivel foglalkozol, amit képviselsz. A sikeres vállalkozók mindig felvállalják, hisz ez létkérdés számukra.
Az emberek mit keresnek manapság leginkább? MUNKÁT!
Az autónk hátsó ablakán ott virít a megoldás:
MUNKA
PÉNZ
LEHETŐSÉG
HÍVJ telefonszám
Az autóm mozgó reklám felület, munkaeszköz. Sokan olvassák útközben a feliratot és a sok olvasótól jönnek az érdeklődő telefonhívások. Ráadásul, ha a Kedvesem jár az autóval, akkor mindig tudom, merre jár, mert mindig tudósítanak az érdeklődő hívások róla…” J