Kezdőoldal Ágak Örökre szólt a török élmény – Vass-vezetők nyaraltak ősz elején

Örökre szólt a török élmény – Vass-vezetők nyaraltak ősz elején

Kép29.Viszlát, nyaraljunk 2016-ban is!
Mert mi is az élet célja tulajdonképpen? – tehetnénk fel az ezerféle módon megválaszolható kérdést. De biztos hangsúlyosan megjelenik köztük az, hogy: a boldogság. Ami inkább boldog pillanatokat jelenthet, melyekből jó, ha egyre több van. Sok ilyenben lehetett része a Vass-ág vezetői karának, akik a régi hagyományt megőrizve együtt indultak nyaralni a napsütéses szeptemberben Törökországba. A képek nézegetése mellett (melyek alapból feltöltenek energiával) érdemes elolvasni a visszapillantó sorokat is. Mindenkinek mást adott az riviérás nyaralás: lelki feltöltődést, gasztronómiai csodákat, repülést és lebegést, tengerezést, koktélozást, bazározás, csúszdázást, de mindenképpen felejthetetlen, együtt töltött pillanatokat. Olyanokat, amiktől az is boldog lesz, aki csak olvas róluk… Mert talán megfogalmazódik benne, hogy ezt bárki elérheti, megélheti, Ő is. A lehetőség, eszköz ugyanis a kezünkben van hozzá, melynek neve: Biocom! Köszönet az ágvezető házaspárnak: Vass Szombatfalvi Zsuzsannának és Vass Oszkárnak az élménybeszámoló megszervezéséért is!

EBERHARDT HAJNAL: FELEJTHETETLEN!
Mi tette felejthetetlenné a HV utat? Az együtt megélt élmények, az együtt átélt örömteli pillanatok a családommal, és azokkal a vezetőkkel, akik nekem a legkedvesebbek. Felejthetetlen lesz a szálloda szépsége, a minden napszakban kellemes klíma, a tenger illata, hullámai, a kerek kövek a parton.

Ízcsodák
Felejthetetlenek lesznek a közös étkezések, a rengeteg finom íz, fűszer. A narancsos menyasszonyleves, aminek nem árulták el a receptjét, a kövön sült palacsinta, a padlizsán ezer arca, no meg az a sokféle olajbogyó, és szemgyönyörködtető desszert.

Közös élmények
Felejthetetlen lesz a kirándulás, a folyóra épített stégen töltött pihenő, a repülés a tenger felett. A Grand Bazár hangulata, az alkudozás öröme. Felejthetetlen lesz  a közös koktélozgatás, a beszélgetések, a közös tánc, a hastánc Fatimától, aki civilben Attila névre hallgat. Felejthetetlen lesz az a luxus, amit megéltünk, és amit mindenkinek más dolog jelentett.

Ötcsillag…
Az ötcsillagos szálloda nyújtotta lehetőségek és pompa a férjemnek tetszett a legjobban. „Minden földi jó egy karnyújtásnyira” – nyugágy, terülj-terülj asztalkám, kellemes társaság, koktélok…. A gyerekeknek már az is luxusnak számított, hogy hiányozhattak egy hetet az iskolából, s míg a többiek tanultak, ők csúszdáztak, fagyiztak, lubickoltak a tengerben, a medencékben. Számomra a legnagyobb luxust az jelentette, hogy nyugalom vett körül, nem kellett se sietni, se megoldani, se kitalálni, se megszervezni. Minden étkezést kiélvezhettem, és úgy került mindenki kedvence az asztalra, hogy csak érte kellett sétálnia.

Minden (perc) számít
Csodálatos volt megélni ezt a bőséget, ezt az időtlenséget. S mit gondolt erről a 10 éves fiam? Csúszdázni indultunk, majd útközben így szólt: anya siessünk, minden perc számít! Igen minden perc számít, az is, amit itt töltöttünk pihenéssel, az is, amit otthon munkával, mert egy ilyen nyaraláson nyer értelmet minden munkával töltött perc, s akinek megadatik, hogy egy ötcsillagos szállodában nyaralhasson egyszer, vágyni fog rá, hogy újra jöhessen, vágyni fog rá, hogy megoszthassa ezt az élményt.

Köszönet és vágy
Köszönöm, hogy részese lehettem ennek a törökországi utazásnak, hogy velem lehetett a családom, és mindennél jobban vágyom, hogy jövőre a vezető munkatársaim is velem jöhessenek. Köszönöm, az ágvezetőimnek, hogy fáradoztak azon, hogy egy ilyen szuper helyet találjanak nekünk, hogy fontos volt a csapat, hogy együtt mozogtunk, hogy együtt éltük meg a legszebb pillanatokat, és végül köszönöm azoknak, akiktől ajándékba kaptam: Pintér Pámer Krisztinának és Pintér Istvánnak.

SURIN ILDIKÓ: TEKNŐSÖK, MADÁRTÁVLATBÓL
Repülőről látni  a felhők között cikázó villámokat, ez volt az első élmény. A szálloda tényleg öt csillagos: tiszta és szép. Biztosan sokat fogom emlegetni a finom grillezett zöldségeket. A lényeg: a tenger gyönyörű, tiszta, 28 fokos volt. A halak csipkedték a lábam… A legeslegjobb a motorcsónakos ejtőernyőzés volt, amikor teknősöket láttunk a magasból, amint úsznak. Bármikor erre gondolok, ez csodálatos érzés!

FAZEKAS ÁGNES: KISZOLGÁLVA, SZERETETTEL
Életem első törökországi, és második repülős útja volt ez az egy hét, és az első olyan nyaralás, ahol teljes mértékig ki voltam szolgálva. Csodálatos napok voltak, amihez nagymértékben hozzájárult a fantasztikus társaság, ahol mindenki tele volt energiával és szeretettel.

Élmények mindenhol
Nagy élmény volt számomra maga a szálloda, a kényelem, a tenger, a svédasztalok étvágygerjesztő sokfélesége, gyönyörűsége, az ételek finomsága. És nem utolsó sorban életem fantasztikus élménye marad a török fürdő, és hát persze a „csónakos ejtőernyőzés” – nem tudom a pontos nevét. J Köszönöm a Vass házaspárnak, a Biocomnak a lehetőséget!

FEKETE ÁGNES: PIHENNI IS TUDNI KELL
Azt gondolnánk, a pihenés, a nyaralás olyasmi, amit mindannyian ösztönösen tudunk. Pedig nem. Ehhez is, mint annyi máshoz, önismeretre van szükség, tisztában kell lennünk azzal, mit akarunk kipihenni, hogyan tudjuk kipihenni és milyen raktárainkat kell ahhoz feltölteni, hogy a nyaralás után a lehető legjobb állapotba kerüljünk. Mindezeket tudva vágtunk bele a nagy kalandba a Török Riviérán a kis csapatunkkal, hogy megtapasztaljuk a kikapcsolódás mindennemű jótékony hatását.

Lélektől lélekig
Csodaszép szálloda, morajló tenger, vakító kék ég, csokibarnára sült, mosolygós emberek, exotikus ételek és koktélok tömkelege tette felszabadultabbá az egész ottani nyaralásunkat. Nem volt nehéz a ráhangolódás! De „Aladdin birodalmában“ megtapasztaltuk azt is, hogy az ottani légkör megismerése mellett bejártunk még egy utat: lélektől lélekig! Lelki kapujaink is kinyíltak a másik felé, összefonódhattak a gondolataink a csoporton belül. Alkalom nyílt megtapasztalni a képzéseken látott csapattagok belső személyiségét, gondolatait, érzéseit. Ha visszagondolok, a kirándulás gyönyörűségei közül ez maradt meg bennem a legmélyebben… J

FÜREDI ÉVA ÉS ATTILA: SZUPER JÓ VOLT
Hosszas várakozás után elérkezett az indulás napja. Kis csapatunk egy része Vecsésen találkozott egy köszöntőre. Innen már közösen folytattuk utunkat a Liszt Ferenc reptérre, ahol csapatunk többi része is csatlakozott és tesztelték a túl hosszan érlelt gyümölcs nedűket.

Csodahotel
Megérkezve a hotelhoz a látványa magáért beszélt. A kedves fogadtatás után a szobák elfoglalására került sor. Míg a csomagokat vártuk, ismerkedtünk új lakóhelyünkkel, amiben az elkövetkezendő hét napig fogunk lakni. A táplálék magunkhoz vétele után irány a tengerpart! A víz csendes és kellemes meleg.

Kényelem és élmények
Reggel egy kis eligazítás és utána indulhat a „buli”. Tengerpart, medence, csúszdázás, gin-tonic, sör és evés reggeltől-estig. Némi pihenés. A bazározás nekünk nagyon ment, étel és itallal kínáltak az árusok. Attilának sikerült minden árust kiborítani az alkudozásával. A buszos, hajós kirándulást nagyon élveztük. Szultán várából mindenkinek sikerült beletalálni a tengerbe, mert mindenkit elengedtek. Attila jót lubickolt a Dimcay folyó vízében, ami elérte a 12*C-ot. 😱
A motorcsónakos ejtőernyőzés egy nagyszerű élmény volt. Fantasztikus érzés, hogy odafentről minden olyan csendes. Összességében minden szuper jó volt, nagyon finomak voltak az ételek és az idő fantasztikus jó volt.

BARNA GIZELLA: A MUNKA JUTALMA
Fantasztikus, élményekkel teli, összebarátkozós hetet töltöttünk a Török Riviérán. Annál is inkább, mivel ezt a nyaralást a szponzoromtól, Fazekas Gizikétől kaptam ajándékba. Nagyon hálás vagyok, mert  beigazolódott az, hogy ha céltudatos és kitartó munkával dolgozunk, akkor megjutalmaznak egy ,,all inclusive” kirándulással.

Csapatépülés
Örömmel gondolok vissza a ,,CSAPATTAL” megélt élményekre, a tenger meleg vizű hullámaira. A motorcsónakos ejtőernyőzésre, amit álmomban sem gondoltam volna, hogy valaha kipróbálok… Az esti bulizásokra, beszélgetésekre…

A másolódás öröme
Csodálatos hely, csodálatos emberekkel! Most is könnyek szöktek a szemembe, annyira meghatódtam. De még nagyobb öröm számomra, hogy már én is lemásolhattam és ajándékozhattam ezt a nyaralást Pálfi Katikának. Ők a büszkeségeink, mert röpke fél év alatt Katika hálózatvezető lett és párjával, Gergellyel óriási eredményeket produkálnak. Tehát, én mindenkit csak biztatni és ösztönözni tudok: legyetek HV-k – és gyertek velünk jövőre is!

FAZEKAS GIZELLA: CSÚCS A CSAPATTAL
Az idei HV nyaralás is szuper volt, mint mindig! Külön örömmel tölt el az, hogy már a csapatomból is voltak ott hálózatvezetők. Mindig kínál valami felejthetetlen élményt a közösen eltöltött  egy hét. Most az volt a csúcs, hogy a Földközi tengerben, élőhelyükön láthattuk úszkálni az óriásteknősöket, miközben a motorcsónakos ejtőernyőn voltunk. Köszönet érte hálás szeretettel a Biocomnak, a Vezetöinknek meg a Csapatnak.

PÁLFI KATALIN ÉS KIS GERGELY: ÖRÖMTELI, MEGTISZTELŐ, FELÜLMÚLHATATLAN
Nagy élmény volt számunkra, hogy eljuthattunk a csapattal egy ilyen Ultra All Inclusive kirándulásra. Nagy örömömre szolgált, amikor ajándékba kaptam a felső vezetőmtől, és már én is tudtam ajándékozni csapatom egyik kiemelkedő tagjának. Jól összekovácsolódtunk, rengeteg élménnyel gazdagodtunk, megismerhettük a török gasztronómiát, ellátogattunk nevezetes helyekre, és a tenger varázsa: felülmúlhatatlan. Ágvezetőinknek, a Vass-házaspárnak köszönettel tartozunk, mert nagyon jól megszervezték az utat, mindenkire nagyon odafigyeltek, és megtisztelő érzés volt velük egy hetet eltölteni a Török Riviérán.

Kép1 Török bazárban Kiss Gergely, Pálfy Katalin, Vass Sz. Zsuzsanna

A török bazárban Kis Gergely, Pálfi Katalin és Vass Szombatfalvi Zsuzsa. (És egy török árus, kinek nevét nem őrizte meg az emlékezet…)

Innen jól látszanak a teknősök... Kis Gergely és Gyarmati Attila "motorcsónakos repülésen".

Innen jól látszanak a teknősök… Kis Gergely és Gyarmati Attila “motorcsónakos repülésen”.

Pálfi Katalin - és a tenger

Pálfi Katalin – és a tenger

Prospektusba való kép...

Prospektusba való kép…

Fekete Dániel és Zalán háttal - a tenger elölről

Fekete Dániel és Zalán háttal – a tenger elölről

A szálloda területe napfényben...

A szálloda területe napfényben…

... és esti kivilágításban.

… és esti kivilágításban.

Eberhardt Gábor, Janka és Péter "küzd" a hullámokkal

Eberhardt Gábor, Janka és Péter “küzd” a hullámokkal

Eberhardt Hajnal a hajós kiránduláson

Eberhardt Gábor és Péter egy felejthetetlen közös élmény után

Eberhardt Janka és Péter: vizes-habos élmények

Ebéd a Dimcay folyón

Fekete Ágnes, Domonkos és Fazekas Ágnes az égben

Pálfi Katalin és Kis Gergely a hajón

Innen is jó volt a kilátás Kis Gergely számára...

Innen is jó volt a kilátás Kis Gergely számára…

Romantikus pillanat Füredi Évával és Gyarmati Attilával

Itt éppen Fazekas Gizella és Surin Ildikó ejtőernyőznek

Fazekas Gizella, Fazekas Ágnes és Dudásné Eszter a kellemes tengerben

Az alanyai várban

A nyaralós csapat

Esti beszélgetés

Eberhardt Gábor, Gyarmathy Attila és Vass Oszkár - csúszda után, hátraszaltó előtt?

Eberhardt Gábor, Gyarmathy Attila és Vass Oszkár – csúszda után, hátraszaltó előtt?

Barna Gizella és az ötcsillagos kényelem

Barna Gizella és Attila

A Fekete család

Pálfy Katalin, Fekete Ágnes és Zalán

Viszlát, nyaraljunk 2016-ban is!