Hálózatvezetői szint – néhány hónap, de talán helyesebb, ha úgy írjuk: néhány hét alatt. És ez még csak a kezdet! Dávid Mónika férjével, Dávid Jánossal Szlovákiában dolgozik, méghozzá sikeresen és példaértékűen. A házaspárt a vezetőképzés szünetében értük el, Budapesten. Ugyan a Biocom üzletben még „fiatalok”, mégis, „előző életeik” kapcsán azonnal átsüt gondolkodásukon, viselkedésükön a profizmus. Egyelőre csak egy gyorsjelentés következik a Felvidékről.
Kiváló feltételrendszer
„Ha azt sem, akkor ugyan mit?” – kérdez vissza mosolyogva Mónika arra a kérdésemre „válaszolva”, hogy milyen lehetőséget lát a Biocom üzletben. Azaz: fel lehet-e építeni egy komoly hálózatot a mostani feltételrendszerrel? Bővebben kifejtve, csupa olyan dolgot látott meg Öcsi Bácsi (dr. Orosz József – a szerk.) útmutatásával, amely szerinte egy derűs jövőkép alapja, mert működőképessé teszi a rendszert. Mindenekelőtt: kiválóak az árak! Számos konkurens cégnél vannak ugyanis jó termékek, de a Biocom abban is élen jár, hogy nagyon korrekt árszínvonalon adja az emberek kezébe a termékeket.
Jól eladható termékek
De természetesen az sem mindegy, hogy mit. Mint mondja, itt igazán jó és széles a paletta. Olyannyira, hogy a bemutatókat például nem is a „kedvenccel”, az algakészítmény (Immun Supreme) méltatásával kezdi. Tulajdonképpen a régen bevált „boltcsere” stratégiával szólítja meg röviden a jelölteket, hiszen a termékskála alkalmas arra, hogy a háztartásokat átállítsuk Biocom termékekre. Tiszta és egészséges a kínálat, így egyszerűbb vonzóvá tenni a teljes egészet. Például valóban az algát is. Annyira gyakorlott (és: lelkes!) e csodálatos készítmény felépítésében, hogy a múltkorában volt, aki egyből négy darabot vásárolt az ajánlás hatására! (Egyáltalán nem különleges, mint ahogy az sem, hogy infónként elkel átlagban öt darab, a többi termék és a regisztráció mellett.) Mónika komolyan veszi az mlm üzletek egy sokak által feledett alaptételét: válj jó eladóvá, keress mindenekelőtt vevőket is!
Alázat és hálózat
S ha a dicsérő sort folytatni szeretnénk: igen jó véleménnyel van a marketing tervről, és külön is a már megismert vezetőkről. Mint mondja, nagyon tetszik neki, hogy a most élen járókból sugárzik az alázat, gondolva itt az ágvezetésre, Lőrincz Jánosékra is. Arról nem is beszélve, hogy miközben a saját csoportját formálja, máris egy remek társaság tagja. Öcsi Bácsi „előtt” és „után” dr. Paróczai Dezső és dr. Bress Bea a szponzorai, ahol az alap az összetartás és a csapatszellem. Mint mondja: nekik köszönheti a létét a Biocom üzletben, szó szerint idézve: „szeretem és tisztelem őket, és hálás vagyok a lehetőségért”. Pedig akár panaszkodhatna is, mert találhatna nem teljesen megoldott kérdéseket. Gondolva itt a szlovák nyelvű katalógus átmeneti hiányára, a honlap még nem teljes értékű voltára, vagy éppen arra, hogy nem éppen a „szabvány szerinti” maximum 50 kilométeres sugarú körben építi az üzletét Pozsony környékéről kiindulva – magyarokkal és szlovákokkal egyaránt. De nem teszi, hiszen az ő csapata kultúrájának ez nem része. (Lásd: Öcsi Bácsi ötös alaptétele, melynek egyik pontja: ne panaszkodj!) Inkább mosolyog és derülten tekint a jövőbe, amihez minden alapja megvan. Nem csak korábbi tapasztalatai, más cégeknél elért sikerei, sokezer fős aktív névlistája, hanem professzionális szemlélete és hozzáállása.
Így is lehet…
Erre csak egy példa zárásként. Melegítő italunkat kortyolva álltunk az asztalnál, miközben az órájára pillantva konstatálta, hogy lejárt a képzésen a műsorvezető által a szünetre szabott idő. Azonnal könnyed léptekkel az ajtó felé indult, ezzel a zárszóval: „Nem tehetem meg, hogy nem vagyok bent időben.” Ezért most „csak” eddig jutottunk. De hogy sokat hallunk még róla, az egyáltalán nem kétséges.
Szeretettel várjuk a híreket az eredményekről!