Kezdőoldal Ágak A felépítéses kommunikáció fontosságáról szólt a Molnár-ág februári Sikergyár tréningje

A felépítéses kommunikáció fontosságáról szólt a Molnár-ág februári Sikergyár tréningje

Mindig igazi műhelymunka zajlik a Molnár-ág Sikergyár üzleti tréningjein – így volt ez legutóbb, február 18-án is. Ezúttal a hatékony, eredményt hozó, felépítéses kommunikáció volt fókuszban. Az ágvezető-főszervező azt vallja, akkor jó egy tréning, ha interaktívan, a munkatársak bevonásával, szituációs gyakorlatokon keresztül bontanak ki egy témát. Szélpál Andrea szerint ez most is sikerült, és sokat tanultak egymástól. És mielőtt átadnánk a szót Harmat Csabának az összefoglalóra, tolmácsoljuk még az ágvezetői meghívást a csapattagoknak a következőre, melyet március 23-34-én tartanak ismét a mórahalmi Colosseum Hotelben, ahol 2 nap áll rendelkezésükre a tanulásra, fejlődésre, csapatépítésre! Addig is azt üzeni: „Szuperek vagytok, maradjunk lendületben!”

Belépő a képzésre: döntés és aktivitás
Nagyon sokan felkapják erre fejüket, amikor meghalják ez a szót Sikergyár. Azok számára alkotta meg az ágvezetés ezt a képzési formát, akik a sikerről nem csak álmodozni szeretnének. Minden hónapban megszervezzük ezt az esemény Mórahalmon a Molnár-ág tagjainak, akik üzletileg is haladni szeretnének a Biocom programban. A nagyszerűen felépített képzési sorozatnak nagy előnye, hogy bármikor csatlakozni tudsz rá és aktívan részt venni rajta. Mi kell hozzá? Kell egy döntés, hogy fejlődni akarsz, valamint egy elvárás teljesitése, jelesül, hogy legyen meg a 200 PÉ forgalmad és már rajtad keresztül legalább csatlakozzon egy ember a programhoz.

A képzések hatására lettek hatosok
Mindenki, aki részt vesz rajta nagyságrendileg megnöveli annak esélyét, hogy vezetővé váljon, mert itt olyan szakmai lépéseket tanulunk meg, amelyek által pár hónap alatt bárki eljuthat a HV szintre. Azok közül, akik részt vettek az előző előadáson, amelyen a célok és a hozzá vezető út megtervezéséről esett szó, most hárman a hatos szintre minősültek. Olyan hatékony módszereket sajátítottak el, hogy szárnyalni tudnak a céljaik felé. Te, aki most ezt olvasod és lehet, kihagytad eddig ezt a lehetőséget, kérdem, mire gondolsz? Tanácsom az, hogy gondolj arra, hogy a következőn én is ott vagyok!

Felépítéses kommunikáció
Miről is esett szó akkor a mostani Sikergyáron? Hogyan és miről kommunikáljak hatékonyan, amely belépőket hoz a csoportomba? Erre a megoldás a felépítéses kommunikáció. A felépítéses kommunikáció lényege olyan érzéseket adni, amellyel valójában elérjük azt, hogy nyitott és elfogadó legyen a beszélgetőpartnerünk. Fontos az első benyomás, és itt még meg sem szólaltál! Megemlíteném a pontosságot, a helyzethez megfelelő öltözködést, az ápoltságot, valamint, hogy milyen a kisugárzásod. Ezekre odafigyeléssel tudunk hatni. A nyitó kérdések elsajátítása is nagyon fontos, hogy a beszélgetés a megfelelő vágányra kerüljön. Egymás között gyakorolva sajátítottuk el ezeket a lépéseket, kielemezve, ki hogyan mondta volna abban a szituációban. Gyakoroltuk, hogy hogyan építem fel a Biocom céget, az MLM üzleti formát, de kitértünk a termékekre, a rendezvényekre, munkaeszközeinkre, weboldal előnyeire, és a bővítési alap előnyeire és még sok másra is.

Kit kell felépíteni?
A hatékony felépítéses kommunikáció célja az eredményesség növelése. A felépítést mindig kell csinálni, mert így hozod helyzetbe, és fokozod az érdeklődést.
Kit kell akkor felépíteni?

  • A jelöltet – mondd el neki (dicsérd meg) miért rá gondoltál, és itt kiemelve az ő pozitív tulajdonságait.
  • A szponzort, mentort – úgy építsd fel, hogy rá mindig számíthat ő is, sőt, megoldást tud számára adni.
  • Az ágvezetőt – aki az egész csapat mozgatója és milyen energiákat képes elindítani az emberekben, és hogy hamarosan ő is megismerheti.
  • A csapatot – milyen emberek vannak itt, és milyen jó velük együtt lenni (vágykeltés, hogy megismerje ő is őket).
  • Saját magad felépítése – amennyiben nem ismer, vagy rég találkoztatok. Mondd el, milyen változások vannak az életedben és utalj arra a pozitív változásra, ami veled történt, ezáltal része akarjon lenni a csapatnak, mert látja rajtad a változást.

Varázsmondatok
Megtanultunk pár varázsmondatot is, amellyel magunk mellé tudjuk állítani azokat az embereket is, akik most pár kifogást sorolnak fel, annak ellenére, hogy megfelelő felépítéses kommunikációt folytattunk. Tudom, téged is érdekelnek ezek a varázsmondatok, ezért ajánlom, hogy legközelebbi tréningen vegyél részt! Én pedig megígérem, hogy ezzel fogjuk kezdeni a következő Sikergyárat.

Ezeket olvastad már?