A vezetővé válás folyamatában, különösen a kezdeti időszakban fontos, hogy a céljaink elérését támogató működőképes és gyakorlatias munkamódszereket tanuljunk meg. A november 18-án, a mórahalmi Colosseum Hotelben tartott Sikergyár Tréning ehhez nyújtott segítséget minden változtatni akaró jelenlévő számára a Molnár-ágon, mint az Faragó Fecó tartalmas visszatekintőjéből kiderül.
Tudatos cselekvés szükséges
Az első percekben Szélpál Andrea ágvezető izgalmas kérdésekkel teremtette meg a képzés alaphangulatát. Mindannyian átgondoltuk, hogy miért vagyunk ma hálásak, mit adhat nekünk a Biocom. A közös gondolkodás során egyértelművé vált, hogy az oly sokunk által vágyott anyagi biztonság és szabadág életérzés eléréséhez tudatos cselekvéssel lehet és kell túllépni a jelenlegi önmagunkon.
Életeket megváltoztató lehetőség
Azt, hogy a Biocom életforma segítségével mindez lehetséges, olyan hiteles emberek szájából hangzott el, akik a saját példájukat mutatták meg. Sokan tapasztaltunk már az életben olyan „kalandokat”, amelyekből az éppen megfelelő időben érkező lehetőség lelkes, kitartó változtatni akarással megoldást formált. Így tette lehetővé a Biocom sok más értékes „életérzés” között azt is, hogy egy ifjú édesapának nem volt szüksége külföldi munkavállalásra és egyben maradhatott a család. Ennek jelentőségét mi sem mutatja jobban, hogy az azóta már felnőtt gyermek is a Biocom életformát választva mutat példát a kisfiának.
Kivé szeretnél válni?
A tapasztalatok meghallgatásából nyert inspirációval felvértezve a céljaink megvalósításához kaptunk az ágvezetőnktől egy hasznos tanácsot: „Lásd magad annak, akivé válni szeretnél!”, és ehhez még egy kis házi feladat is társult. Olyan jövőbeli önmagunkra vonatkozó kérdéseket kell megválaszolni, amelyekkel pontosan látjuk a jövőbeli énünk tulajdonságait, anyagi helyzetét, egészségi állapotát. Fantasztikus lehetőség, hogy megtervezhetjük a jövőt, de a legcsodálatosabb, hogy a megvalósítás eszközét is megtudja hozzá mutatni a Biocom!
Napi átkelés a változás folyóján
A Sikergyár Tréning ennek az eszköztárnak a része, ahol a résztvevők számára világossá vált, hogy „minden nap át kell kelned a változás folyóján”, amihez magabiztosnak, stabilnak és elkötelezettnek kell lenni. Fontos az is, hogy ezen a változással teli, „kalandos” úton mire figyelünk, milyen információkat fogadunk be. Ezen a képzésen is, mint a minden másikon is a céljainkat megvalósító információkra figyelhettünk.
Versenyzők, bevált módszerekkel
Jó volt látni, hogy sokan komolyan vették a változás folyóján való átkelést és úgy döntöttek, hogy célként tűzték ki a céges téli és a Molnár-ág ágvezetői versenyének megnyerését. Emelkedtek a kezek, az ágvezető azon kérdésére, hogy mennyi pontforgalom valósult már meg a versenyvonalakon. A két legtöbb pontot elért versenyző azt is megosztotta, hogy milyen módszerrel érték el az eredményeiket. Így megtudhattuk, hogy az olyan már jól bevált munkalépések, mint pl. a versenylista, most is jól működnek.
A kitartó munka mindig meghozza az eredményt
A Sikergyár Tréningnek igazi értéket mindig is az adott, hogy a Molnár-ág elért eredményein keresztül tudtuk tanítani a régi és új munkatársakat. A Molnár-ágból kitekintve is találhatunk olyan sikeres és vezetőket, mint a Czentlaki-ág vezetői, Czentlaki Zoltán és Czentlaki Beatrix Arany Hálózatigazgatók. Jelenlétükkel és gyakorlatias tanításukkal megmutatták, hogy a kitartó munka nem kerülhető el, de mindig meghozza az eredményt!
Merjünk naggyá lenni!
Ennek szellemében kezdődött Czentlaki Beatrix előadása is: „Vezetőnek nem születni, hanem képződni kell”. A TOP vezetői viselkedés fajták hitelesen világítottak rá a jellem, becsület, akarat, önuralom és tisztelet fontosságára. Ami viszont ezután következett, az minden várakozást felülmúlt. Czentlaki Zoltán meglepő, de nagyon gyakorlatias és érthető módon mutatta be számunkra a Biocom üzlet iránti elköteleződés jelentőségét. Már az első gondolattal is cselekvésre ösztönzött mindenkit, hiszen arra hívta fel a figyelmet, hogy „a remény nem stratégia!”, majd Jevgenyij Jevtusenko: „Naggyá lenni” című versének sorain keresztül elemezte ki, hogy milyen hozzáállást igényel a Biocom üzlet, a saját magunk iránti elköteleződés. A versből kiemelt idézet az élet minden területére igaz, de azt hiszem, mind egyetérthetünk, hogy nagyon jól szemléltetik a Biocom üzlet lényegét, hogy merjünk nagyot álmodni és merjünk naggyá lenni.
„Buzdítsa ki-ki magát,
hadd tenne dicsőt, remeket.
Naggyá nem lenni – gyalázat.
Mind naggyá legyetek!”
Érkezzetek a sikereitek híreivel!
Minden képzés úgy záródik, hogy „menjünk Biocom hírével”. Mindenkinek azt kívánom, hogy a tanultakat a gyakorlatban is alkalmazva következő képzésre érkezzen a sikerei hírével!