Április közepétől várhatóan újra gyorsabb lehet a csomagszállítás


Tisztelt Biocom Tag!

Amint azt a hálózati hírportálon nemrégiben megjelent cikkünkben jeleztük, sajnos a korábban megszokotthoz képest sokkal több idő telik el a rendelések leadása és a csomagok átvétele között. Mint írtuk, ennek számos összetevője van, s a koronavírus-világjárvány kedvezőtlen hatásai mellett a humánerőforrás-probléma is nehezítő tényező, részben szintén a Covid19 következtében. A cégvezetés figyelve és értékelve a helyzetet újabb intézkedéseket hozott, melyek hatásai szándékaink szerint egy-két héten belül már érzékelhetőek lesznek.

Mindenekelőtt újra szíves elnézésüket kérjük az akadozó logisztikáért, melynek felgyorsítása az utóbbi hetek kiemelt feladata. Így – a háttérbe némi bepillantást nyújtva – megújult eszközpark, újragondolt, racionalizált munkafolyamatok, átszervezett raktár és a megrendelt csomagok előkészítését végző munkatársak létszámának pótlása és bővítése egyaránt azt a célt szolgálja, hogy mielőbb megérkezzenek a Biocom termékek az otthonukba.

Bízunk abban, hogy ezek a döntések érezhetően gyorsabbá teszik a rendeléstől a kiszállításig tartó folyamatot, amint az ünnepeket kísérő torlódást követően az átalakított rendszer hatásai érvényesülnek. A tervünk az, hogy legkésőbb a hónap második felére újra mindössze néhány munkanappal kelljen számolni a webshopozás és a termékátvétel között.

Újból köszönjük a bizalmat, hogy ebben a mindenkit próbára tevő időszakban a Biocom készítményeit választják, köszönjük és kis ideig még kérjük az eddig tanúsított türelmüket, s egyben jó egészséget, sikereket, valamint Áldott Húsvéti Ünnepeket Kívánunk!

Ezeket olvastad már?