Kezdőoldal Ágak „Hétvégi kirándulás” Felvidéken – új hálózatvezetők a Lőrincz-ágon

„Hétvégi kirándulás” Felvidéken – új hálózatvezetők a Lőrincz-ágon

Egy ragyogó páros – együtt hitben, szeretetben

Csodálatos teljesítmény! Nem lehet jobb kifejezést találni arra, amit egy házaspár vitt/visz véghez a Felvidéken. Párkányban él az a szó szerint ragyogó páros, akik Lőrincz János közvetlen szponzoráltjaiként gyakorlatilag öt hónap alatt kvalifikáltak a hálózatvezetői szintre! Ráadásul már áprilisban 7300 ponttal, 62 fős hálózattal, versenyeket nyerve! Vajon mi minden, és főleg kik rejteznek e sikerek mögött? A visegrádi vezetőképzőn részletesen mesélt a hozzáállásukról Visnyeiová Doroty és Varga István. Ugyanis a módszerek gyorsan tanulhatóak, de ilyen mértékű fejlődéshez az ész mellett kell a szív is. Sőt, az a legfontosabb. A következőkben az általuk tartott előadás alapján mutatunk utat kezdőknek és újrakezdőknek egyaránt.

Az ajándék a falon is átmegy
2011. novemberének végén Lőrincz Jánosnak Párkányba vezetett az útja, ahol egyéb dolgai intézése mellett, mintegy kikapcsolódásként betért egy szaküzletbe. Jánosról tudni illik, hogy kiváló példa a következő téren is: mindig van a csomagtartójában regisztrációs csomag, prospektus és pár alaptermék. Szó szót követett (nem az Ökonet kapcsán!) majd a kiváló Hálózatigazgató elegánsan átnyújtotta a névkártyáját, ahogy illik. A kérdés nem maradt el Doroty részéről a cég logót meglátva… A következő percben már a kezében volt egy ajándék Ökonet Clean Soft, a szappan mellett. A következő egy hét a teszt jegyében telt: Doroty szétosztogatta ismerőseinek az új „kincset”, s maga is próbálta, ráadásul sikerrel. Először az üzletében ragyogott a padló, majd az otthoni festésnél nyugtázta elégedetten, hogy kilát a ragyogó ablakon… Alig várta, hogy János jöjjön újra, ígérete szerint, de azért nem telefonált neki lelkesedésében. János pedig jött.

Marketing terv – a javából!
Ekkorra azonban már a férj érdeklődését is felkeltette a termék. Pontosabban az, ahogy a felesége lelkendezett róla. Míg Doroty egy szaküzletet vezet, István korábban, a ’90-es években már volt egy mlm üzlet magas szintű vezetője. Azóta egy párként keresztény szolgálatot vállalnak másfél évtizede, ahol segítik az embereket. István leült tehát a gép elé, s Jánost már felkészülten, kérdésekkel várta. Azt mondta a marketing terv megtekintése után, hogy: „ha ez tényleg ennyire egyszerű, akkor csinálni kell!” Lőrincz János pedig megfelelt a kérdésekre. István szerint, ez egy csodálatos, egyszerű és teljesíthető marketing terv, melyhez foghatóval még nem találkozott. Mint mondta, ez szinte „hétvégi kirándulás” azokhoz képest, amiket eddig látott…

Látványos eredmények
Azért ne gondolják, hogy félvállról vették a munkát, ellenkezőleg! Óriási alázattal fogtak neki, amit bizonyít, hogy a harmadik lezárt üzleti hónapjuk végére 5300 ponttal kvalifikáltak hatos szintre, a vezetői karrierszintet pedig 7300 ponttal érték el! Az is sokatmondó, hogy Doroty élete első budapesti Start képzésére nem egyedül jött, hanem tízen kísérték – gyakorlatilag az összes addigi csatlakozójuk!

Pedig a szlovákiai területen még nehézkes a termékek beszerzése, és a prospektusok fordítása is folyamatban van, tehát elvileg nehezebb átmenetileg az alaphelyzet, mint az anyaországban. Mindent pótol azonban az elkötelezettség, a hit, a belső erő, és az a jövőkép, amire egyre többen bólintanak nekik. Mint mondják: sokan „fölemelődtek” már, lettek céljaik.

Azonosulás az értékekkel
Történetük arra is példa, hogy mindenki megszólítható. Pedig alig van idejük a szolgálat teljesítése közben másra; mint István fogalmazott: szinte cipőkanállal kellett beleszuszakolni az életükbe ezt az új területet. S mégis miért? Ahogy fogalmaznak, az evangélium ugyan ingyen van, az eljuttatásához azonban pénz is szükséges. Nagyon erősen ösztönzi őket az életük fő hivatásával való több párhuzam. Mindkét helyen az a cél, hogy segítsenek az embereknek. Az Ökonet kézzelfoghatóan mutat utat azoknak, akik esetleg kilátástalan helyzetben érzik magukat, vagy céltalanok. Nagyon vonzó benne a passzív jövedelem lehetősége, ami utána az élet más területein is előbbre vihet. A készítmények pedig napi szinten könnyítik a fogyasztók életét, az SCD Probiotikus, vegyszermentes termékcsaládot nemes egyszerűséggel csak „forradalminak” nevezik. Röviden: tudtak azonosulni az értékekkel, ami minden siker alapja.

Görcsmentesen, szívből
Érdemes megfigyelni a hozzáállást az üzlethez is: ők vezetőket keresnek. Nagyon örülnek a közben megtalált lelkes fogyasztóknak, s kellő gondossággal figyelnek rájuk. Házi, családi infók és személyes beszélgetések alkalmával mutatják János segítségével és útmutatásai alapján, de már rég önállóan a komplex lehetőséget, amiből ki-ki élethelyzete szerint választ. Azt mondják, egyáltalán nem görcsölnek a hálózatépítés során. Ugyan valóban csak kevés idejük marad a gyakorlati munkára, napi néhány óra, ami szerintük éppenséggel nem példaértékű, mégis van – komoly – eredmény. Az egyik munkatársuk, Gaál Edit már egy ötfős versenyt is nyert, másolni kezdve a vezető páros gondolkodását. Egyébként is ez a cél, hiszen Istvánék az aktív tagoknak már maguk tartják a munkatársi megbeszéléseket, továbbadva a tudást. A cél egyértelmű: a legtöbbet kihozni az Ökonetből üzleti szinten is. Márpedig ez az igazgatói szint megcélzása… S tegyük hozzá, a család is fontos helyen van. Kettejüknek három gyermekük és már két unokájuk van, akik szintén megkapják az odafigyelést.

Alapelvek
Végül nézzünk néhány olyan alapelvet, amik az ő vezérlő gondolataik, s amik nem csak az üzleti sikerben, hanem az életük kormányzásában is főszerepet játszanak. Első ránézésre bármelyik személyiségfejlesztő kurzus tananyaga lehetne. Pedig nem onnan ollózták ki, hanem végtelenül erős hitük alappilléreit mesélik. Mindenekelőtt idézzük őszinte, nyíltszívű megnyilatkozásukat, mely szerint nagyon köszönik Istennek azt is, hogy az Ökonetet az életük részévé tette. Napi szinten kérik, hogy olyan új ajtók nyíljanak, s olyan új emberekkel, helyzetekkel találkozzanak, ami számukra és mások számára is kedvező, bőséget hozó, csodálatos. Szó szerint azt kérik, hogy életükkel, munkájukkal váljanak áldássá mások számára. Ha belegondolunk, másképpen megfogalmazva ez a hálózatépítés lényege…

Jöjjön végül néhány szűkszavú tanítás, véletlenszerű sorrendben, amelyek iránymutatóak számukra.

– Először beszélgess magaddal: fogalmazd meg a céljaid!
– Legyen küldetésed!
– A munkatársak sikeréért dolgozz!
– Legyen az első kérdés mindig benned: mit tehetek érte?
– Bírj cselekvésre másokat!
– Szolgáltass nekik elég okot, hogy megmozduljanak!
– Döntsd el magadban: sikeres vagy!
– Ahogy gondolkodik az ember, olyan valójában!
– Győzelemre lettünk teremtve!
– Ne holnapután akarj milliókat keresni, de akarj, s megkapod!
– Csináld most, azzal, amid van, később lesznek eszközeid is!
– A „Hogyan?” egyszerűen tanulható!

Végül álljon itt még egy, ami talán a legjellemzőbb az új Hálózatvezetőkre, akiknek gratulálunk, s akikről vélhetően sokat hallunk még: „a legfontosabb a hit, amely egyben óriási erő is!”

Készül az interjú a szünetben, Visegrádon (a cikk szerzője jegyzetel)
Visnyeiová Doroty és Varga István előadás közben

Ezeket olvastad már?