Kulcs a Biocomos karrieredhez! – Kulcsember-képzés a Molnár-ágban

Egyre bővülő létszám a kulcsember képzéseken is, Szegeden

Ha január, akkor kulcsember találkozó. Itt volt az idő a jövőtervezésre, a célok konkretizálására, s átbeszélni olyan fontos fogalmakat, mint a mélységépítés és olyan lényeges témaköröket, mint az eladás, a törzsvevői kör kiépítése, a termékforgalom növelése. A Molnár-ág vendége volt Kovács Zoltán hálózatalapító, mindannyiunk üzleti tanácsadója. Ezekben a témákban ő tanította a szegedi központú csapat határin innenről és túlról érkezett tagjait, 25 éves gyakorlatából merítve.

Kovács Zoltán hálózatalapító szívesen adott át negyedszázados tapasztalatából

Álljon itt néhány fontosabb gondolat azok kedvéért, akik nem voltak ott, de a kulcsszavakból kaphatnak útmutatást:
– A célok jó megválasztása
– Tűzoltás helyett hosszú távú stratégia, amelyet a célok vezérelnek
– Tervezés: prioritások felállítása, betartása
– Éves üzleti terv készítése

A sikeres embereknek olyan szokásaik vannak, amelyek segítik őket a célok elérésében. Jöjjön egy kisebb lista erről Biocom (üzleti) szemszögből.

Kulcsember-szokások:
1. Naponta legalább 3 embernek beszél az üzletről, termékről.

2. Heti 2-3 infót tart újaknak.

3. Minden rendezvényen ott van.

4. A vállalt, tervezett feladatokat elvégzi, ezekről beszámol szponzorának.

5. Folyamatosan növekszik, duplikálódik a megfelelő elvárásokkal.

 

A törzsvevői kör kialakítása és az eladástechnika alapjai:

– A legfontosabb kideríteni a vevő igényét! Mikor tudsz eladni? Ha a vevő akarja.
– Mi mozgatja az embereket?
– Mindig előnyöket adunk el!

Rend a fejben és lélekben
A nap másik tanítómestere Molnár Antal, az ág vezetője volt, aki „A növekedés kulcsa: új üzlettársak sikeres indítása a Biocom üzletben” címmel tartott előadást.

Mondandójának lényege a rendtevés fejben és lélekben egyaránt:
– Ahhoz, hogy hatékonyan és jól tudj indítani embereket az üzletben, a hitednek rendben kell lenni!
– Tölts magadba hitet, hogy te is meg tudod csinálni ezt az üzletet!
– Nem elég a fejedben, a lelkedben és a szívedben is rendnek kell lenni.
– Dolgozz magadon, legyél nagyon elfogadó!
– Ez egy vállalkozás és nem egy próbálkozás!
– Kérd a szponzorod idejét!
– Csak te tudod sikeressé tenni magad!

Indíts jól!

Néhány konkrét teendő az üzleti indítás kapcsán:
– Minden beiratkozóval a regisztrálás után legkésőbb 1-2 napon belül le kell, hogy ülj!
– Mutass neki jövőképet, tájékoztasd a regisztráció adta előnyökről, lehetőségekről!
– Mindenkit ellátunk eszközökkel: CD-k, Egészségkönyv, stb.
– Azzal, aki az üzletben akar indulni, tisztázzuk a célokat.
– Megbeszéljük a jövedelmi elvárásokat és folyamatosan összedolgozunk vele.

Az lehet sikeres a Biocom üzletben…
1. … akinek van egy álma,
2. … aki ragaszkodik hozzá,
3. … s aki megteszi a munkalépéseket.

A hálózatépítő hosszú távú sikereinek a titka:

– Vannak törzsvevői
– Rendszeresen vannak új belépői
– Érti és építi a szélességet és mélységet
– Megtanult jól indítani új munkatársakat
– Megtanult jól háziinfót tartani
– Tud alkalmazkodni másokhoz
– Ismeri az egészséges alázatot

Végezetül: ez egy szakma! A Te kiállásod meghatározó lesz! Eladás vagy jövőkép a családoknak? A döntés a Tiéd…

Amennyire az ágvezető köszöni a nap főelőadójának, Kovács Zoltánnak a tanítást és mindenkinek a részvételt, annyira köszönjük mi neki, hogy megoszthattunk, még ha távirati stílusban is néhány alapvető gondolatot a témából. Aki érti, annak jó lehet újra átismételni, egyben ellenőrizni magát. Aki még nem, az pedig törekedjen arra, hogy ott legyen a következő találkozón vagy egyszerűen hívja fel kezdetként a szponzorát…

(Zárszó megerősítésként, kommentár nélkül, Molnár Antaltól: „Legyetek gyémántok mi is azok lettünk!”)

Ezeket olvastad már?