Aranymondatok a Siker és Karrier Napról

Sokszor hallani: érdemes volt elmenni a Biocom képzésre, mert megint volt egy olyan mondat, ami „csak nekem szólt”. Ami beindított! Ami megváltoztatta a gondolkodásomat, hozzáállásomat… Egyszóval, ami aranyat ért. Következzék néhány ilyen a legutóbbi Biocom Hálózatépítők Országos Találkozójáról, azaz az október eleji Siker és Karrier Napról. Persze szubjektív a lista, mert mindenki mást hallott meg, s mást tart éppen MA fontosnak… De azért önmagukban is „ütősek”, számuk pedig csak részben arányos az adott előadásra szánt idővel, mert volt, aki a gyakorlatot helyezte előtérbe. Fogadja mindenki szeretettel, okulással, s némi szubjektív kommentárral, az elhangzások sorrendjében.


DR. OROSZ JÓZSEF (Öcsi Bácsi), ágvezető:
Hogy érzed magad? Sokkal jobban, mint gondolnád! (
Válaszadási javaslat arra az esetre, ha esetleg megkérdeznék Tőled: hogy vagy?)
Minden ember szeretetre, elismerése vágyik.  (Segítsünk mindezt megélni nekik!)
Király vagy! (Ha hiszed, ha nem, ez így van. Akkor már inkább hidd el…)
Van-e benned elég tűz? (Mert ha igen, csak akkor tudsz másokat „begyújtani”!)


MOLNÁR ANTAL ágvezető:
Majd felébredsz, Antikám! Még nem sikerült…
(A leszólás régi, „hitetlen” munkatársaktól érkezett a hagyományos életből, a válasz a sikeres ágvezetőé…)
A hálózatépítés három eleme: célok-tervek-tervezés, tudni kell a „hogyant”, cselekedni kell. (Kommentár helyett: csináld!)
Sikered kulcsa: egyszerű, gyakorlatias gondolkodás. (Ne bonyolíts, így egyszerűbb lesz másolni másoknak azt, amit csinálsz.)
A következő 3-5 évben hogyan szeretnél kinézni? (Ha tudod, máris egyszerűbb konkrétan tervezni.)
Mi az ígéretem magam (és családom, szponzorom számára)? Igyekezz felelősséget vállalni a szavaidért! (Ígérj és tartsd is be! Ne aggódj, a gyerekeid számon kérnek majd…!)
Ne az anyósodtól kérdezd meg, hogy jó-e ez neked… (Erre ott van a szponzorod, aki valóban a legjobbat akarja Neked…)


BRESS BEA ágvezető, versenygyőztes:
Jólesett a nyaralás, mert megdolgoztam érte.
(Ő az egyik, aki a tavaszi-nyári céges kihívás feltételeit teljesítette a Czikora házaspár mellett.)
Köszönet a cégnek, a munkatársaknak – ez csapatmunka volt. (Esetükben is valóban érvényes a csapatmunka kifejezés, a cég pedig adta a hátteret.)
Ez volt az álomnyaralásom – és én tervezhettem meg! (Először, mielőtt nekivágott, másodszor, mikor megnyerte…)
Valódi kényeztetés volt, öt méteres svédasztallal… te is szeretnél ilyet? (No komment.)


VARGA ISTVÁN ágvezető:
Ülj le magaddal megbeszélni a dolgokat mindenekelőtt!
(Ha már tudod, mit akarsz, minden sokkal egyszerűbb.)
A munkatársaid sikeréért dolgozz, a dagállyal minden hajó felemelkedik. (A szponzorálás alaptanácsa, látványos képpel.)
Legyen konkrét célod, a vadász sem lő be csak úgy az erdőbe, hogy majd eltalál valamit… (A célok fontosságáról humorosan, közérthetően.)
A legfontosabb a hit, mely óriási erő. A hit cselekedetek nélkül halott! (Ennyire egyszerű: hidd el mélyen az igazad és cselekedj érte!)
Lelkesedj! Ragadós, elkapják… (Ez egy jófajta járvány lesz az üzletedben.)
A sikeres eladás titka: megoldást kínálj a jelölt problémáira, mert a terméked senkit nem érdekel. (Szóval: kérdezz először, és arra építsd a mondandódat, amit hallottál.)
Gondolj mást, mint eddig! (Mert ha ugyanúgy gondolkodsz, ugyanaz lesz az eredmény, maximum.)
Ez az üzlet 100%-ban tanulható. (Még mielőtt valaki megijedne. Ez nem atomfizika…)
Az elején nagyon bele kell húzni, aztán majd fokozzuk a tempót… (Ragyogó jövőkép. És az eredmény sem marad el! Vastapsot kapott érte…)
Nem az számít hány embert hozol be, hanem hány embert indítasz el! (Ők adják ugyanis majd az üzleted motorját. Szóval: ne csak regisztrálj, hanem szponzorálj is!)

LŐRINCZ JÁNOS hálózatigazgató, ágvezető (aki főként gyakorlati példákat hozott és konkrét feladatokkal megdolgoztatta a közönséget):
A válság: bizonyítási lehetőség, hogy életképes vagy-e a világban.
(Most mutasd meg, mert ha nem, a vesztesek közé kerülhetsz.)
Gyújtsd be valóban a rakétát! (Mégis, mire vársz? Minden feltétel adott nálunk!)
Olyat kínálunk, amire mindenkinek szüksége van: jövőkép, személyiségfejlődés, együttműködés, anyagiak, a víz-föld-levegő védelmével. (Egyedülállóan komplett üzlet a Biocom a hazai mlm szektorban.)
Használd a kontaktfüzetet a nevek gyűjtésére! (Azaz, dolgozz módszeresen, rendszeresen, az eredmény nem marad el.)
Ha nem írod le a neveket, milliókat dobhatsz ki az ablakon! (Hiába tartod csak a fejedben őket, azt könnyen elveszítheted…)
A 200 pontosoknak óriási a szerepe. (Legyen minél több belőle a hálózatodban.)


Czikora Erzsike és Misi, hálózatvezetők, versenygyőztesek:
Erzsike, mit parancsolsz?
(A leggyakrabban elhangzott kérdés az adriai jutalomhajózáson, ahol a győztes minden kényeztetést megkapott a vezetés részéről, a csodálatos táj adta feltöltődés mellett.)


Péter Ágnes ágvezető:
Vezető az, aki elkötelezetten, felelősségteljesen végzi a munkáját.
(Példa rá ő és csapata számos hávéja.)
Amikor célokat írsz le: vond be a gyerekeket, mert számon kér! (Ez már Antiéknál is működött, próbáld ki…!)

Biocom: nyer-nyer üzlet. (Mindenki megtalálhatja benne a számítását, az is, aki kínál, s az is, aki keres. S előbb-utóbb jól keres.)
Megfelelő gondolkodással, rendszeres munkával lehetsz sikeres. (Nem tűnik soknak, de nem is kevés. Leginkább elhatározás kell hozzá.)
Ezzel vonzol be csodálatos embereket. (Olyanokat, amilyenné Te is válsz útközben…)
Kívánjanak hozzád tartozni az emberek! (Ha a fentieket figyelembe veszed, így lesz!)
Az üzletet használjuk az emberek felépítésére – és nem fordítva. (Ebből látszik ragyogóan, hogy mennyire humánus üzlet az mlm.)
Itt 4-5 ember garantáltan szurkol a sikeredért! (A hálózatépítés és a szponzori vonal csodája.)


Kovács Zoltán, hálózatalapító
(aki részletesen elemezte a marketing terv bővítéséből származó előnyöket):
A „nem tudom” helyett: képes vagyok megcsinálni! (Ha ez jár a fejedben, nem kérdés a sikered.)
Vadonatúj embert pénzzel lehet motiválni, ez a jó indítás alapja. (Közel két és fél évtizedes mlm tapasztalat egy aranymondatba sűrítve.)
Maximális mértékben támogatjuk a hálózatukat fejlesztőket, nem csak vezetői szinten. (Íme az egész Siker és Karrier Nap vezérmondata, a marketing terv bővítés lényege.)

S egy zárszó Péter Ágitól Erdélyből, mely ugyan a „munkáról” szól, de az egész életre vonatkozik: Áldás kísérje a munkádat!

Ezeket olvastad már?