A címben szereplő fej nem a szórófej a flakonon, hanem két jó fej, a Clean-ról pedig majd később. Czentlaki Zoltán rutinos „versenyző”, barátilag azt is írhatnám: „öreg harcos”, aki ott volt az elmúlt években egyebek mellett a Török Riviérán, az Adrián és a „Nagy Hajón” egyaránt. Közben pedig egyre fiatalosabb! Nem csoda, hiszen most kötötte életét hivatalosan is össze Beával, aki januártól szintén a Czentlaki nevet viseli. Megújulásuk története így egyértelműen kétszemélyes, amely 2012. januárjában egy pompás hangulatú esküvővel vette kezdetét. Csak egy adalék: aki ott volt, s nem voltak kevesen, mind valamilyenfajta kapcsolatban vannak az Ökonettel… Egyéb komoly döntéseket is hoztak ebben az évben. Most már nem csak Sümeg és Tapolca környékén, hanem a fővárosban is építik, fejlesztik tovább az üzletüket, a régi kapcsolatokat, barátokat megtartva. Mondhatni: a Czentlaki házaspár most kétlaki életet él. Egy gyorsjelentés a hozzáállásukról: 2012. áprilisában összesen 13 új regisztráció fűződik a nevükhöz, ebből nyolc szélességben, közvetlenül. A versenygyőzelemmel járó megérdemelt pihenést ők azonban összekötötték a tanulással. Visegrádon a vezetők tréningjén így a cég ajándékaként képezhették magukat, a wellness kényeztetése mellett. Ott elhangzott gondolataik erőt adhatnak sokaknak.
Czentlaki Bea olyat tett, amit ma kevesen: felmondott a munkahelyén. Úgy érezte: az Ökonetben, az üzlet által sokkal többet kaphat minden téren, mint a „biztos” állásban. (Ennek részletes története hamarosan egy külön cikkben olvasható – a szerk.) Egy biztos: óriási hit és elkötelezettség van ebben a kiváló üzletépítő asszonyban, az újra ragyogó fiatalos feleségben.
Mivel életterüket kibővítették, jól jött számukra az Ökonetben természetes módon kérhető segítség. Lőrincz János vezetői a Ferenczy-ág fejlődő és céltudatos Vass-házaspárjához fordultak. Zsuzsa és Oszkár, miközben szeretettel fogadták őket, kinyitották a határidőnaplójukat. Bea, megértve a fontosságát, azóta szintén büszkén mutatja meg bárkinek a sűrűn teleírt lapokat, mint a siker zálogát. Volt olyan nap, amikor nyolc új embernek mutatta meg a lehetőséget!
Attitűdjét komolyan jellemzi még, hogy elmondása szerint nem a pénzre fókuszál, hiszen az majd jön az eredményekkel. Igyekszik még jobban odafigyelni az időbeosztására és az egészségére egyaránt, példaértékűen. Mint mondja, szereti a pihenést, a szabadságot, de ilyenkor már fizikailag hiányzik az, hogy infózhasson.
A visszajelzés nem marad el: lelkesen meséli egyik utóbbi telefonhívásukat. Egy munkatársa csörgette szokatlan időben, s ő rögtön felkészült arra, hogy meg kell oldani valamit. Pedig csak annyi hangzott el:”Annyira jó, hogy vagytok nekünk, szeretünk Titeket!” A jó érzésekhez komoly célok is társulnak. Év végére ő Ezüst HV, míg férje, Zoli Arany HV. Nem azt írom, hogy lesz, mert ők már azok, fejben. Ennek igazolására következzen néhány gondolat Zoltántól.
Aki aktív ember és vannak céljai, az biztosan meg fogja találni azt a kulcsembert, akire vágyik munkatársként. Azt mondja: abból a helyzetből igyekszik mindig a legjobbat kihozni, amit hoz az élet. Tulajdonképpen kesereghetett volna az elmúlt évek során visszaminősült, más célok felé forduló vezetőtársai miatt, de nem tette, aminek eredményeként lettek új vezetők a csapatukban. Szerinte a hosszú távú sikerek egyik alapja az, hogy az Ökonet tiszta és egyszerű üzlet, nincs benne „svindli”, nincs mibe belekötni. Állítja: az élet szinte percenként produkál olyat, amire lehet reagálni. A feladat pedig mindenkivel meg kell találni a hangot, a csatornát.
Úgy gondolja, szinte nincs olyan téma, amihez ne tudnánk csatolni előbb-utóbb az Ökonetet. Erre a gondolkodásmódra szükségük is van, hiszen egy szinte teljesen idegen környezetben is építik az üzletüket és életüket. Ebben persze segített néhány inaktív emberük újraaktiválása, és a régi barátoktól elkért névlisták is hozzájárulnak a sikerekhez. A legtöbb új csatlakozó és szponzorált azonban a nyitottságukból ered. Azaz: mernek ismerkedni, megszólítani embereket. Azóta néhányan közülük már versenyben is vannak!
Miközben gratulálunk a sikereikhez, néhány általuk elmesélt történettel szeretnénk ösztönözni azokat, akik esetleg félnek az első lépéseket megtenni.
– Egy kézi autómosóban az ott dolgozó munkatársat kérték meg, hogy ragassza fel autójukra az Ökonet matricát. A „mi ez?” kérdésre válasz helyett a kezébe nyomtak egy Ökonet Clean Soft-tal 10%-osan bekevert oldatot, hogy ha lehet, ezzel takarítson. Az eredményt látva, sőt, kiszámolva nem kellett utána sokáig győzködni a csatlakozásról…
– Egy manikűrös már azon meglepődött, hogy őt egy kávéra valaki a házába invitálja. Mikor benézett mindenhová, s látta, hogy a lakás tele van Ökonet termékekkel, megértette, hogy a „boltcsere” számára is működhet, s valóban igazolható, hogy az Ökonet mindenre tud megoldást.
– Egy magát zöldnek hirdető szállodáról derült ki, hogy még mindig vegyszerekkel dolgoznak. Mivel nem volt üres üveg náluk, egy kiürült Circuline butéliában adtak át egy pici Clean-t. Most már látható: minden cseppje kincs! Azóta már víztisztítója is van a recepciósnak…
– Régi-új emberük 2006 után újra eljött egy képzésre, ahol meglepve tapasztalta, hogy ők még mindig hűségesek, sőt, sikeresek! Csak annyit mondott, mielőtt „újraaktiválta” magát: „itt még mindig minden Rólatok szól?”
– Valaki negatívnak állította be a férjét. Végül az apa kérdezte, hogy kell családi infót szervezni!?
Sorolhatnánk tovább a sztorikat, ehelyett álljon itt még egy fontos tapasztalat, ami sokak számára lehet kulcs.
Lőrincz János régóta hangoztatja, hogy „az ajándék a falon is átmegy”. Nos, Bea és Zoltán néhány hét alatt több tucat szórófejes flakont ajándékozott el régieknek, újaknak egyaránt. A tartalma: Ökonet Claen Soft, 10%-ban hígítva vízzel. Ha kiszámoljuk, csupán fillérekbe kerül. (Mellesleg pontot is hoz.) Az eredmény? Szinte mindenki beleszeretett. S ne feledjük, három napon belül fel kell használni, a biológiai hatás miatt.
Legyünk a népmesék királyfiai, akik kapcsán sokszor olvastuk gyermekkorunkban: jó tett helyébe jót várj!
(Aki pedig szeretne a Czentlaki házaspár „nyomdokaiba lépni”, azaz szívesen nyerne egy kényeztető wellness programot hálózati munkája eredményeként, versenyezzen bátran! A részletes felhívás elérhető ITT.)