Kezdőoldal Ágak Anya-fia sikerpáros: Hliva Ildikó(ék) vezetői szintje

Anya-fia sikerpáros: Hliva Ildikó(ék) vezetői szintje

0258
Mikor rögzítjük a puszta tényt, hogy Hliva Ildikó hálózatvezető lett, kimarad belőle egy fontos részlet. A sikert ugyanis szoros szövetségben, közösen munkálkodva érték el. Ők ketten: Ildikó és fia, Kerekes Balázs. Aki még csak gimnazista… A „csak” az életkorra vonatkozott, fejben ugyanis sokkal „öregebb”. Következzék egy szép példa a vonzás törvényének beteljesedéséről a Sinka- (ezáltal a Kónya-) ágból. Amikor a jelölt üzletre vágyik, a Biocom tag pedig vezető munkatársra. És megtalálják egymást…

Jókor érkező hívás
Az egyébként közgazdász végzettségekkel rendelkező és korábban biztosítónál csoportvezetőként is dolgozó, Dunaharasztiban lakó Ildikó ugyanis novemberben már tudatosan keresett egy jó MLM-üzletet. Már megint majd’ elfelejtettük a többes szám használatát. Kerestek – a fiával, Balázzsal együtt, aki noha még nincs 16, évek óta azon töri a fejét, hogy vállalkozó lesz… El is mentek egy rokonszenvesnek tűnő cég előadására, ahol a leendő szponzor megtetszett nekik. S talán ott dolgoznának már, ha az unokatestvér, a miskolci Komporday Annamária meg nem szólítja őket. Vagy inkább unszolja, kéri, hogy adjanak egy lehetőséget a Biocomnak, ha úgyis valami nagyon jóra vágynak. Adtak.

Hála, hála, hála
Mai napig hálásak Annamarinak, hogy februárban „betuszkolta” őket egy budapesti szemináriumra, s azért legalább annyira, hogy azon a napon Ferenczy László volt az egyik előadó. Néhány nap múlva már a dabasi Depóban ültek, és az akkoriban még szárnyait bontogató Annamari szponzoraitól, Sinka Tímeától és Gyulától kérdezték (akik szintén Miskolcon laknak): megkapják-e majd a kellő segítséget? A válasz természetesen igen volt, de a szavak mögött meglátták az embert is, így nem volt nehéz a döntés.

Önállósodás az elzárkózásból
Pedig korábban mennyire elzárkóztak ettől az üzlettől! A nagyika (mármint a Balázsé) dolgozott ilyenben, de inkább csak a házalást látták benne és az erőlködést. Büszkén mondják: sok, általuk ismert MLM cég vezetőitől már most többre jutottak mind a csoport méretét, mind az anyagi vonzatát tekintve. Amihez az is kellett, hogy hamar önállósodjanak. (Ez a nagy vezetők egyik fontos ismérve – nem várnak másra!) A Sinka-házaspár derekasan elindította őket, s megtanította a munkamódszereket. S azóta is sokat segítenek, csakúgy, mint a cd-k, könyvek, amiket kézbe kaptak általuk.

A nagy csapat
Így belevetették magukat a munkába, amit ügyesen megosztottak. Az anya volt a meghívó, aki remekül tudja megszólítani az embereket, Balázs pedig üzleti szempontból is ragyogóan infózza le a jelölteket.

Reg-Enor előnyök: se visszér, se narancsbőr!
Az indulás idején nagy segítségükre volt a Reg-Enor – több szempontból. Ildikó 18 kilót fogyott a termék fogyasztása során, s a visszereinek 80%-a is eltűnt! S ha megengedi, leírom: búcsút mondott a narancsbőrnek is… A jó tapasztalatok birtokában még Szabó Szigfridet, a készítmény feltalálóját is meghívták, aki ötven (!) érdeklődőnek tartott előadást a szervezésükben. Ebben azóta is jók, legfrissebb adataik szerint 57-en isszák a Reg-Enort az ő ajánlásukra, s az egyik közösségi oldalon létrehozott csoportjuk is majd’ 300 főt számlál már.

Bizonyító termékek
Ez a „csodaital” munkatársat is hozott már, Csuka Hajnalka kezdetben az édesanyjával indult (a példa ragadós…), most már önállóan dolgozik Szigethalmon. A taksonyi Kátai Mária pedig attól lett nagyon lelkes, hogy a kisfiánál, aki már allergiájából fakadóan asztmaszerű légzéssel küszködött, sokat segítettek az egyéb termékek. Érdemes közzétenni a listát: béltisztítás, parazitahajtás, majd Grépfrútmag-kivonat, Olajfa, MSM C-vitamin italpor… (Duplán örül az eredményeknek Ildikó, akinek általános természetgyógyászi végzettsége is van, s a jövőben ezt az irányt is erősíteni szeretné.)

Nyílnak az emberek
Persze nem csak erre alapoznak, s az ismeretségeiket a tanultaknak megfelelően tervszerűen bővítik. Szívesen megszólítanak mindenkit, aki nyitott az egészségére, az üzletre, akár a fürdőben, a műkörmösnél, egy masszázs során, vagy koncertjegy vásárlásánál. Tapasztalatuk, hogy az emberek alapvetően megnyithatóak odafigyeléssel, kérdésekkel. S bevallják, az üzleti találkozókra szánt időt sem korlátozzák be, hanem az igényeket és a személyiséget nézik!

Igazságos, élvezetes üzlet
Most érkeztek el arra a szintre, ahol újra útmutatásra vágynak, hiszen a hálózatvezetői állapot nem cél, hanem eszköz. A továbblépésre, a még nagyobb jövedelmek felé! Így aztán újra erősebb a kapcsolat a Sinka-csapattal, csakúgy, mint a sajátjukkal. Ugyanis a Kónya-ág módszerét e téren is jól másolják: rendszeresen tartanak munkatársi találkozókat (törzsasztalokat) 10-15 aktív emberüknek. Ők pedig azt adják át, hogy tervszerűen dolgozzanak, a céljaik mentén, amiket folyamatosan nézzenek, alakítsanak. Az övék egyértelmű: félmilliós jövedelem ezüst kitűzővel ez év végére. Kellemesen csalódtak ugyanis munka közben a multi-level marketingben. Mint mondják, ez egy nagyon igazságos üzlet, ahol élvezet pénzt keresni.

További kellemes élményeket!

Ezeket olvastad már?