Gyönyörűbb üzenet sohasem volt talán… – nőnapi képzés a Lőrincz-ágon


Az idézet ugyan Csongrádi Katától származik, és millió rózsaszállal közvetített szerelmi vallomásról szól, ám némi áthallással a Biocomra is vonatkozhat. Van-e attól szebb üzenet, hogy megváltozathatod, kedved szerint alakíthatod az életedet, amit a bőség akár millió forintok formájában is kísérhet? Nálunk ez az üzenet havonta kétszer koncentráltan megjelenik a képzéseken, s csak nyitottság kell a meghallásához. A Lőrincz-ág márciusi Start képzésének mondanivalóját erősítette nőnapi ajándékként, az ágvezető, Lőrincz János meghívására Csongrádi Kata művésznő. De nem csak miatta volt érdemes ott lenni…

Egészséget és pénzt keresnek
A régóta a Biocom vezető testülete oszlopos tagjának számító Hengerné Márta műsorvezetésével zajló napon a szokott módon az új érdeklődőké volt a színpad az elején. A tucatnyi aspiráns java része (egy merőben új közegbe csöppenve) még úgy fogalmazott: az egészség miatt jött elsősorban, például a Reg-Enorról hallott tapasztalatok alapján. Néhányan azonban már megpendítették: üzletet is keresnek. Többen elmondták a végén: találtak…

Örülj velem! – Csongrádi Kata
Lőrincz János aktuális mondanivalói után az ő meghívására nőnapi ajándékként (a képzés ugyanis március 8-án zajlott) Csongrádi Kata lépett színre. Örülj velem, Csoda az élet, Naphimnusz… a dalok címei is sokatmondóak. Az örökifjú, csodálatos kisugárzású művésznő a megszokott, bensőséges előadásmódja mellett bensőjéből prózában is adott. Sokak meglepetésére feltárta érett, a hálózatépítők személyiségfejlődése szempontjából is iránymutató lelkét, s mondandóját Biocom tapasztalatokkal is gazdagította. Méltán szólt neki a vastaps. Neki, akit az általa ajánlott könyvvel is „hazavihetünk”. (Aki pedig lemaradt róla, egy rövid ízelítőt megtekinthet belőle ITT.)

Bátoríts, ne noszogass! – Tóth Zsizsi
A Start képzés programjának első adagját a Czentlaki-team tagjától, Tóth Zsizsitől hallhattuk. A nemrégiben a Biocom oldalán is bemutatkozó, ilyen formában azonban most először színre lépő sikeres hálózatépítő tartalmas és színes előadásában őszintén megosztotta az élettörténetét is, azon belül Biocom karrierjét a Zoltánnal való megismerkedéstől a versenyeken át a nyaralásokig. Mint kiderült: vezetőik kiírtak számukra most egy „kis-versenyt”, melynek tétje egy csodálatos utazás. Az elérendő cél pedig 20 ezer pont – júliusig. Időarányosan jól haladnak vele… Miért is lenne másként, hiszen egyik fő gondolata így hangzott: az álmaid és a valóság közti távolságot úgy hívják, hogy cselekvés! S hogy jó szponzor is lehet, annak a következő mondat adja a bizonyságát: nem noszogatni kell a munkatársat, hanem bátorítani…

100%-os termékhasználat, boltcserével – Czentlaki Zoltán
Ezt követően az ő szponzora, Czentlaki Zoltán fedte fel sikereiknek titkát, a Start képzés hivatalos programjának sorai közé bújtatva. A többes szám oka a párja, Bea, akivel egyenrangú félként, mindenben közösen cselekedve, a munkát beosztva haladnak a céljaik felé. Mint Zoltán elmondta: nála a komoly hálózatépítő első ismérve a 100%-os termékhasználat. Nem véletlen, hogy mostanában az infóikon is egyre hangsúlyosabba jelenik meg a „boltcsere” gondolata. A leendő kulcsembernél pedig, mielőtt dolgozni kezdenének vele, bizony bemennek a fürdőszobába szétnézni, hogy megtörtént-e…

Nem a mosószer a lényeg…
Persze ne gondoljuk, hogy teljesen a termékekre koncentrálnak a bemutatóik – ellenkezőleg. Az egyik MLM magazinban olvasta nemrég (melynek évkönyvében a Biocom is hangsúlyosan szerepel), hogy nem érdemes szájbarágósan elmagyarázni az embereknek hogy miért jó, ha elég pénze és szabadsága van, tudniillik vagy érzi valaki, vagy nem. Ezért gyakran szokta emlegetni: „most azt bizonygassam, hogy miért jó a mosószer…?” Legalább ilyen fontosnak tartják a napi munkában a tervezést is, egészen heti szintre lebontva, s a kapcsolattartást a szponzorral.

Borítékolható lelkesedés
Ahogy viccesen fogalmaz: a foglalkozás elérte a célját. Mármint a képzés, hiszen a végén szokásos forgószínpad keretében bizony többen megfogalmazták a kezdeti tétovázás után, hogy el tudják képzelni az egészségmegőrzésen túl üzletileg is a Biocomot az életükben, s hogy pénzt keressenek vele. Sőt, már sokan azon gondolkoztak, hogy kinek tudnák megmutatni, továbbadni az információt, s a céljaikat fogalmazgatták. Mint Zoltán és Bea, akik a beszámolóhoz elévülhetetlen segítséget nyújtottak, kiemelték: ez nem csak az új embereknél általános. Rájuk is éppen ilyen lelkesítően hat egy képzés, ennyi év után is. Amikor friss energiával telve indulnak a fővárosból Tapolca felé. Pontosabban: a céljaik felé, az ország több pontjára. Érdemes hallgatni a szavukra: ott kell lenni ahhoz, hogy erőt gyűjtsünk, informálódjunk!

Ezeket olvastad már?