Már hagyománnyá vált, hogy az ország mindkét felében erős bástyákkal rendelkező, teljes Czentlaki-ág együtt tartja képzését Székesfehérvárott.
A legutóbbi, összevont találkozó, május 28-án is rengeteg hasznos útmutatás hangzott el, melynek egy részét, vázlatosan közreadjuk a beszámolóban segítséget nyújtó, s párjával, Krizsán Lászlóval siekresen építkező Szentpáli Elena segítségével. A 140.000 pontos ág nem véletlenül állítja: ez egy valódi JÖVŐKÉPZŐ!
A nap házigazdája a frissen minősült hálózatvezető, Tokai Mónika volt.
Első előadónk, Czentlaki Zoltán ágvezető (Gyémánt HV) ismertette a Biocom céget és benne az üzleti lehetőséget. Tette mindezt egy átlagos életút bemutatásával, érzékeltetve a kontrasztot, a valódi változást hozó hálózatépítői léttel szemben. Jelezte: sokaknak van szüksége plusz jövedelemforrásra, de vajon MIT hajlandóak megtenni érte?
Példamutatással, a saját élettérben
Alapállapot: ha eleged van abból, hogy
– mások céljaiért dolgozol,
– más dönt a munkádról,
– más dönt a pénzedről,
– más dönt az idődről, tehát
– MÁS DÖNT AZ ÉLETEDRŐL, akkor:
Vedd kezedbe a jövőd, vállalj felelősséget az életedért!
Hozzátette: nem meggyőznünk kell másokat, hanem példát kell mutatnunk!
Jó tanácsként ágvezetőnk kiemelte: fontos, hogy egy új munkatárs 50 km-es körzetben építse üzletét. Ne menjen több száz kilométerre, mivel elviszi a pénzét és csalódásként éli meg…
Ügyfélszerzési lehetőségek
Lakat Zoltánné saját élményeit osztotta meg velünk, mely egy újonnan szerzett képzés anyaga. Kiemelte: értékesítőként nagyon fontos az ELSŐ benyomás és bemutatkozás. Ne legyen sablonos! Tegyük érdekessé!
Sikeres munkamódszerek: HÁZIINFÓ
Zsigmond Orsolya és a szponzor, Czentlaki Beatrix vezette elő a témát, négy önként jelentkező – és egy szituációs gyakorlat – segítségével.
Előkészületek: Fontos, hogy fél órával hamarabb érkezzen a szponzor és átbeszéljék a házigazdával, hogy a vendégekről mit kell tudni. (Van, akit a fogyás érdekel, van, akit a vegyszermentes háztartás és akad olyan is, aki már üzletileg is szeretne vele foglalkozni.)
Bizalomépítés
A vendégek megérkezése után a meghívó bemutatja szponzorát, „felemeli” ŐT és elkezdődik egy bizalomépítés. (Ki honnan jött, mivel foglalkozik, van-e gyermeke, ismer valamilyen terméket, vagy szeretne e plusz jövedelmet?) Hozzátesszük, hogy reméljük, senki nem hozott magával pénzt, mivel itt nem lehet vásárolni semmit…
Röviden bemutatjuk a céget és elmeséljük saját történetünket, hogy mi miért választottuk a Biocomot és mit adott számunkra ez idő alatt. A házigazdát bevonjuk a beszélgetésünkbe és megkérjük, mutassa be az otthon levő termékeit. Meséljen az adagolásról, használatáról és tapasztalatairól.
Termékek, amiket bemutattunk:
– Clean,
– Folyékony szappan,
– Mosószer, Öblítő,
– Ökomag,
– Fogkrém,
– Mirtill krém,
– Kézkrém,
– Grapefruitmag kivonat,
– Msm C italpor
– és a Reg-Enor.
El tudják képzelni…?
Megkérdezzük a vendégeket, fontos nekik, hogy magyar terméket használjanak?
El tudják képzelni azt, hogy ezeket a termékeket használják? Ha igen, akkor segítünk, hogy hogyan tudnak hozzájutni. Mindenképp hívjuk meg a meglévő klubjainkba, képzéseinkre és a weboldalunkra! Az infó végén megköszönjük, hogy itt lehetünk és hagyjuk tovább „csacsogni” a házigazdát vendégeivel.
Alapelvek a házzinfón:
– Nincs ropi, csoki és társaik az asztalon!
– MSM C italporos vízzel kínáljuk a vendégeket!
– A házigazda folyamatosan jegyzetel!
– A bekevert Cleanből (vagy szappanból – habosítóból) adjunk mintákat ajándékba!
– Ne legyen bent gyerek, kutya, macska!
– A katalógust, Egészségkönyvet csak a végén ismertessük, mert elviszi a fókuszt!
– Nagyon fontos: nincs rossz infó csak a meg nem tartott infó a rossz…!
Állapotfelmérés, tisztítókúra
Ezt követően Jámbor Gábor fantasztikus természetgyógyászunk mutatta be, hogyan történik egy candidiázisban szenvedő páciens állapotfelmérése.
Mivel a terápia személyre szabott, csak alapanyagként értelmezendő, a következő, sokak számára kapaszkodót jelentő általános leírás, a 10 napos terápiáról:
– Béltisztítás (mivel gyenge lehet a felszívódás): Intestinal Cleansing Program
– Tejtermék, cukrok és élesztők megvonása a kúra alatt
– SCD Herbal, a bélflóra visszaállítására.
Utána:
– Candida cleanse
– Grapefruitmag-kivonat
– Olajfalevél-kivonat
– SCD Herbal (folyamatosan érdemes fogyasztani).
Intestinal Cleansing Program, negyedévente
Jámbor Gábor részletesen bemutatta a tisztítókúrát, melynek a hátterét is feltárta.
Mivel sok „szemetet” eszünk, nagyon lényeges a rendszeres béltisztítás. Régen is voltak böjtök, de ezeket elfelejtettük… Ha nem tisztítjuk bélrendszerünket, beindulhat egy önmérgezési folyamat. Ha le van terhelve bélrendszerünk, kevésbé hatékony lehet a felszívódásunk. így a vitaminok, ásványi anyagok, nyomelemek kevésbé tudnak felszívódni. Nem véletlen az a mondás hogy: „ a halál a bélben lakozik”.
Gábor javaslata, hogy negyedévenként csináljunk egy béltisztítás (Intestinal Cleasing) és támogassuk meg a bélflóránkat (SCD Herbal). Fontos, hogy reggeli előtt fél liter vízzel vegyük be a fehér zacskó tartalmát! Az esti (színtelen zacskót) szintén fél liter vízzel! Mivel minden szervezet másképp reagál, mindenképp kérje szakember segítségét!
Végezetül Czentlaki Zoltán ágvezetőnk ismertette a nyári hálózatbővítő verseny részleteit. Az újak most sem „úszták meg” a kötelező véleménynyilvánítást és az új információk birtokában, feltöltődve, lelkesedve távoztak a képzésről.