– Március 20-án Budapesten, a Lőrincz-ág tagjai számára a jól megszokott Aquincum Hotelben Tarczy Gyula munkásságával és gondolataival számos érdeklődőt vonzott. Az esemény központi témája az volt, hogyan kelthetünk jó benyomást az ügyfelekre, és hogyan tudjuk hatékonyan átadni, mivel is foglalkozunk – fogalmazott Imre Réka, a Lőrincz-ág egyik jeles vezetője. A krónikás szerepét is elvállaló nagycsaládos édesanya és üzletasszony hozzátette: az előadás nem csupán elméleti betekintést nyújtott, hanem gyakorlati tanácsokat is adott az üzleti kommunikáció fejlesztéséhez.
Hatékony kommunikáció és kapcsolatépítés
Tarczy Gyula neve egyre ismertebbé válik szakmai körökben. Munkássága az elméleti és gyakorlati tudás összekapcsolódására épül, különös figyelmet fordít arra, hogyan tudunk hatékonyan kommunikálni és kapcsolatot építeni az üzleti világban. Az előadásaiban mindig hangsúlyt fektet arra, hogy a résztvevők azonnal alkalmazandó technikákat sajátítsanak el.
Az előadás témái
Az előadás folyamán Gyula több kulcsfontosságú kérdést is érintett:
- Hogyan keltsünk jó benyomást? Az első benyomás meghatározó, ezért fontos, hogy tudatosan építsük fel.
- Hogyan adjuk át hatékonyan, hogy mivel is foglalkozunk? Szavaival élve, ha álmunkból felébresztenek, egyetlen mondatban akkor is érthetően el kell tudnunk mondani, mi a szakterületünk.
- Figyelemfelkeltés és a saját meggyőző történetünk.
- Miért csináljuk? A személyes motiváció és a hitelesség kulcsfontosságú.
- Hogyan válhatunk pozitív személlyé? A megfelelő hozzáállás és lelkesedés sokszor többet ér, mint a puszta szakmai tudás.
- Ügyfélközpontúság! Hisz a történetnek mindig az ügyfélről kell szólnia.
Gyakorlati, alkalmazható tanácsok
A rendezvény hatását a résztvevők rendkívül pozitívan értékelték. Többen kiemelték, hogy Gyula nem csupán elméleti ismereteket osztott meg, hanem gyakorlati, könnyen alkalmazható tanácsokat is adott. Az előadás során a kérdés-felelet szekcióra is sor került, amely során mindenki választ kaphatott a számára legfontosabb kérdésekről. Fantasztikus élmény volt, hogy a szünetekben kötetlen beszélgetésre is lehetőségünk volt. Sokan személyesen is kifejezhették elismerésüket.
Tudatos kommunikáció és lelkesedés
Tarczy Gyula előadása ismét bebizonyította, hogy a tudatos kommunikáció és a lelkesedés milyen nagy hatással lehet az üzleti és személyes kapcsolatinkra. Hálás szívvel gondolunk rád Gyula! Köszönöm, hogy részese lehettem!
Veres István: Megerősítés és motiváló volt az oldott hangulatú előadás
Tarczy Gyula, a Biocom kommunikációs igazgatója, a tőle megszokott profizmussal igazán tartalmas, átfogó, minden igényt kielégítő előadást tartott a munkánkat segítő, hatásos kommunikációról és annak különböző szintjeiről. A prezentációt hallgatva többször is azt éreztem, hogy felelevenedik bennem mindaz, amilyen kommunikációs módszerekre, stílusra rendezkedtem be az elmúlt években, évtizedekben. Az előadás több elemét jómagam is egy az egyben úgy használom, ahogyan a „nagykönyvben” meg van írva, illetve, ahogyan Gyula is prezentálta. Jóleső érzés volt ezeket újra hallani, megerősítő és egyben motiváló. Az oldott hangulatú, dinamikus előadás tartalmazott számomra új tanításokat is, ezeket lelkesen figyeltem, szívtam magamba. Minden tudás annyit ér, amennyit a gyakorlatba át tudunk ültetni. Ehhez bővelkedett mennyiségi és minőségi információkkal, sokunk fejlesztését segítve. Igazán emberi, szakmai, elmének és szívnek szóló tanítások, üzenetek voltak. Öröm volt ismét megmerítkezni ebben a hangulatban, amit hálásan köszönök az ágvezetésnek, Lőrincz Marikának és Jánosnak! Izgatottan és nyitottan várom a folytatást, a következő „Tarczy eseményt”.