Kezdőoldal Ágak Jelentősen emelkedett a Molnár-ág Kulcsember-képzésén résztvevők energiaszintje

Jelentősen emelkedett a Molnár-ág Kulcsember-képzésén résztvevők energiaszintje

Ők voltak a legfontosabbak: kulcsemberek és jelöltek a Molnár-ág képzésén

November 24-én Kulcsember-találkozót tartottak a Molnár-ágban, sok lelkes, tenni vágyó kulcsember-jelölttel. Nagy várakozás előzte meg a szegedi találkozót, mert volt, aki most találkozott először Kónya György Ezüst Hálózatigazgatóval, az egyik társ-hálózati ág vezetőjével. Gulyás Anita HV beszámolója következik sok fontos mondanivaló idézésével.

Kónya Gyuri: Csak lazán…
Gyuri témája így hangzott: „Hogyan csináld egyszerűen, nagyszerűen a hálózatépítést?”. A Kónya-ág névadója küldetésének tekinti, hogy a Biocom jó hírnevét minél több emberhez eljuttassa, és tanítsa a mindenki által megvalósítható szabad, ugyanakkor sokak számára csak vágyott életformát. „Csak lazán”. Ez a szlogen az előadásán is átsütött! Mint hangoztatta, a Biocom cég egy zárt gazdasági közösség, melynek alapja: egy boltba járunk vásárolni. Iránymutatása szerint felelős gondolkodással bármit el lehet érni!

Dankó János: Hitelt adsz a felépítéssel
Majd meghallgathattuk Dankó János Arany Hálózatvezető előadását a felépítésről. Ő azt mondta: a felépítéssel értéket, hitelt adhatsz annak akit, vagy amit felépítesz. Nagyon fontos, hogy hogyan építed fel magadat, milyen a hozzáállásod, milyen a lelkesedésed, milyen a kisugárzásod és nagyon fontos a megjelenésed. Fontos még az is, hogy egy leendő munkatársnak hogyan építed fel a vezetődet, szponzorodat. Fontos még a termékek felépítése, ami a személyes tapasztalatid átadásán alapul. És a cég felépítése is, hogy vágyat érezzen a jelölted, hogy ebből az üzletből nem érdemes kimaradni, ehhez a céghez csatlakozni kell! Ebben a folyamatban elengedetlen a képzések felépítése. Ted ezt úgy, hogy azt érezze meg a munkatárs, hogy neki miért fontos ott lennie. Mondd el neki, hogy neked miért érte meg elmenni az előző alkalomra. Egy frappáns mondattal zárta János a blokkját: „Álmaid és a valóság közti távolságot úgy hívják: CSELEKVÉS”.

Molnárné Andrea: A jutalék indít be

Majd Szélpál Andrea ágvezetőnk következett. A témája ez volt: Vezetővé válás, vezetővé nevelés. Ágvezetőnk rávilágított arra, hogyan lehet nagy hálózatunk.

Szerinted?

  • ELADÁS vagy BELÉPTETÉS?
  • TERMÉK vagy ÜZLET?
  • MUNKATÁRS vagy VEZETŐ?

A válaszok az aláhúzottak…

Választ kaptunk arra is, hogy mi indíthat be egy új munkatársat az üzletben, a Biocomban. Ez nem más volt, mint a hónap végén kapható jutalék!

Mindenkit indítsunk el!
Ehhez a mélységépítés szabályait jól érzékeltette velünk Zsóriné Bözse. A szélesség a pénzt, a mélység a stabilitást jelenti. S hogyan tudunk jól mélységet építeni? Először találj magad mellé ugyanolyan, lelkes, tettre kész embert, amilyen te vagy. Azután a rendszeresen tervezett, szervezett családi tájékoztatók jönnek, és az első személyes találkozók a jelöltekkel. Mikor megtörténik a regisztráció, a következő fontos lépés az elindítás, aminek 1-2 napon belül meg kell történnie. Mindenkit indítsunk el, ez egy nagyon fontos mondatata volt Andinak!

Kettesről négyesre
Nagyon tartalmas képzésen vehettünk részt megint. Akinek 2-es volt az energiaszintje, mikor odaérkezett, az biztos, hogy 4-es szinten távozott. Köszönet érte az előadóknak!

 

Ezeket olvastad már?