Új termékek, új lendület – felemelő tavaszi hálózatépítő találkozó

p1
52 új vagy megújult termék került az elmúlt hónapokban a Biocom palettájára. Ez a tény volt a kiindulási alapja a tavaszi Siker és Karrier Napnak, a Biocom Hálózatépítők Találkozójának. Ám mint a rendezvény címe is jelzi, az eredményes hálózati munka inspirálása is legalább ilyen fontos szerepet kapott, hiszen a kiváló készítmények a siker alapját jelentik, de önmagukban nem lesz belőlük üzlet. Kell hozzá sok elkötelezett, cselekvő, élő hittel felvértezett munkatárs, akik már a kezdésnél is jól kereshetnek, az elmúlt hat hónap egyik jelentős újítása következtében. Ehhez is érkezett segítség útmutatás és példaadás formájában a Gólyavárban, április utolsó vasárnapján.


p4
Árad a pénz – ahhoz, aki hagyja és tesz érte (Kovács Zoltán)

A legdirektebb, legközvetlenebb motiváció egy új, az üzletben induló munkatárs számára a pénz – adta meg a felütést a zsúfolásig telt teremben Kovács Zoltán, hálózatalapító. Majd az előző nagy, nemzetközi találkozó óta eltelt félév egyik legfontosabb változásáról szólva számok segítségével elemezte, hogy milyen jól működik a marketing terv októberben bejelentett bővítése. Azóta ez több, mint 36 millió forintnyi pluszt jelentett azok zsebében, akik a fejlődés útján indultak el, s új csatlakozókkal bővítették hálózatukat. De ami a legörömtelibb: már teljesen kezdő, egyes karrierszinten is jelentősek a kifizetések, volt, aki 64 ezer forintos jutalékkal indult, a többi egyéb bevétele mellett. A csatlakozási pontátlag pedig messze felülmúlja a várakozásokat: az előírt minimálisan 100 pontérték helyett 290 az induláskor rendelt termékcsomag átlaga!

A termékfrissülés előnyei
A mögöttünk hagyott hónapok azonban komoly feladatot is adtak a cégvezetésnek. A hálózaton kívül álló okok miatt ugyanis az éveken át megszokott termékek egy jelentős részétől búcsút kellett vennünk a gyártó problémái miatt, s a folyamatos működés közben megoldani a cserét, frissülést. Mint a tények is mutatják: sikerült! Ám ehhez kellett a hálózat tagjainak kitartása, kiváló hozzáállása, amit nem győzött eléggé hangsúlyozni és köszönni Kovács Zoltán. A tények magukért beszélnek: jellemzően alacsonyabb árfekvésben, vagy magasabb hatóanyag-tartalommal érkeznek a pótlást jelentő készítmények, s néhány új, egészen különleges termék is a listára került a megújulás jegyében. Nincs más hátra tehát, mint előre – a sikerekért, eredményekért.

Arany hv aranyat érő tanácsokkal (Varga István)
Ennek jegyében hangzott el Varga István előadása másodikként, aki indításként szinte mindig kiemeli: egy hálózatépítő munkatársa fő feladata a piacépítés, piacszerzés. A piac pedig emberekből áll, így nem árt tudni, hogyan kell bánni velük a mindennapi munka során… Mint hangsúlyozta: rendezvényre járás nélkül gyakorlatilag nulla az esélyünk a sikerre, hiszen itt kapunk töltést és tudást, mely felvértez a sikerre. A jelöltek jelentős része ugyanis „ki van képezve” arra, hogy lehúzzon és ellenálljon. Nem mindegy, hogy kezeljük a helyzeteket – és őket. István egy kézzelfogható ismeretanyagot adott át mindössze félórában, amiről elmondta: nem csak tanulható, de tanulandó is, a másolódás alapelve miatt…

Hogyan kommunikálsz?
A lényeg a kommunikáción, és sok esetben a kifogáskezelésen van, ami részben egyszerű technikákon, kérdések feltevésén alapszik, s persze gyakorláson. Mint mondta: aki leül veled beszélgetni, az már 80%-ban igent mondott! A jelölteket az érdeklődés szintjére kell hozni a tárgyalás és a lezárás alkalmával is, s egyben a múltból, ahol él, a jelenbe. S ugye, most mindenki a kulcsokat várja néhány mondatban? Leírhatnánk, de sokkal több értelme van meghallgatni őt (is) egy rendezvényen és a szponzorral, vezetővel átbeszélni, majd pedig csinálni. Ez Istvánnak ragyogóan megy, amire példa, hogy az előző félév során vált minden feltételt teljesítve arany hálózatvezetővé, ami négy közvetlen hv lábat feltételez! A nyilvános gratuláció a színpadon történt meg Kovács Zoltán, és a szponzora, Lőrincz János által. Hozzátéve: a siker jórészt élete párjának, Visnyeiová Dorothynak is köszönhető, akinek szintén jár a gratuláció.

p3
Csodálatos, egyedülálló termékek (Ferenczy László)

A nap gerincét ugyanakkor az új és megújult termékekről szóló komplex előadások adták. Kilenc fontos terméket elemzett összetevők szintjéig a hálózati tagok alapismereteit nagyban meghatározó Egészségkönyv szerzője, Ferenczy László, aki a hálózatépítésben is közel másfél évtizede példa. A következőkben csak röviden utalunk a vezetés által meghatározott, külön is elemzett termékekre, melyek kapcsán Laci nem győzte használni a csodálatos, egyedülálló és egyéb a készítmények értékeire utaló dicsérő jelzőket. Best of antioxdiant: valóban a legjobbak között ezen a téren, csodálatos beltartalommal. Ezek közül a Goji, a Mangosteen és a Noni régi kedves ismerősünk, az Acai (a „tökéletes gyümölcs”) és a Gránátalma (az „Istenek gyümölcse”) kiváló kiegészítés. Mindezek szinergizmusban fejtik ki hatásukat, remek antioxidáns étrend-kiegészítőt alkotva. A Candida Cleanse, nevével ellentétben általában minden patogén tényező és parazita fertőzés esetén hatásos lehet, újdonságként oregánó tartalommal, ami „mindent üt”. A Colon Cleanse mindennapos használatra is alkalmas, a „könnyebbségért”. A megkönnyebbüléshez azonban sok folyadék is szükséges, itt az esti órákban fogyasztandó kapszulákhoz legalább négy deciliter. Ezzel szemben a Natu-Lax inkább akut esetekre szól összetevői miatt, ha már kórósan ritka a székletürítés, azért a házipatikába javasolt termék. A legjobb megoldás azonban, ha rendszeresen tisztítjuk, méregtelenítjük a szervezetet. Ehhez itt van az Intestinal Cleansing, a „lusta emberek böjtje”.

A megújulás jegyében
Az új Circuline (most már kapszulában) komplex szívvédő készítmény lett, akár „rendszeres-rendszertelenséggel” is szedhető, nem csak kúraszerűen. A Q-Vital a korábbi, közkedvelt Cardio Health megfelelője, ám fontos változtatásokkal. A vitalizáló, szívet is erősítő termék dupla annyi, 100 mg koenzim q10-et tartalmaz, valamint újdonságként koenzim 1-et is (NADH). A megújult Immun Plus pedig a „paraziták réme” lett, s bakteriális, vírusos problémák esetén lehet nagy segítség. Mint Ferenczy László rámutatott: egyre több az erős, rezisztens gomba, vírus és baktérium, így a természetes alapanyagok harcolhatnak ellene. A Green Multi Complex kategóriájában nagyon különleges, jóval több, mint egy szimpla multivitamin. Zöld, növényi összetevőkkel, ásvány- és nyomelem forrásként biztosítja a vitalitást.

Bárkivel felvehetjük a versenyt! (Dr. Deák Sándor)
Szintén a termékekről szólt dr. Deák Sándor főorvos előadása, aki húsz esztendeje részese a hálózatnak, több, mint negyven évnyi orvosi, s közel két és fél évtizedes természetgyógyászi munkássága mellett. Mint jelezte: a Biocom kínálata bárkiével felveheti a versenyt, abszolút minőségi váltásról beszélhetünk az eltelt hónapok termékfrissülési folyamata kapcsán. Néhány tévhitet is segített eloszlatni, az étrend-kiegészítők kapcsán. Mint mondta: óriási a szabadgyök-terhelése a szervezetnek a mai átlagos életmód mellett, így valamit tenni kell. A gyümölcsökben, zöldségekben viszont egyre kevesebb a vitamin-, pláne az ásványi anyag tartalom. Így kifejezetten szükségesek a táplálék-kiegészítők, melyek kapcsán széles a kínálat a hálózaton belül.

Zöld termékek és a Krill Olaj
Néhányat ki is emelt dr. Deák Sándor. Nemsokára érkezik, egyelőre azonban csak Lőrincz János előadása keretében kóstolhatták az önként jelentkezők a Food for Life új verzióját. Az egyébként természetes málnás ízű zöld por hamar közönség kedvenc lehet elképesztően gazdag összetevői miatt. Az Immun Supreme, tehát az algakészítményünk, mely háromféle kiszerelésben is kapható, továbbra is sláger, és valóban megérdemli a „csodálatos” jelzőt. A legnagyobb teret a frissen érkezett Krill Olajnak szentelte előadásában a doktor, melyről olvashatunk a Biocom oldalán is bőségesen. A „sima” Omega-3 készítményektől sokkal többet tudó terméknek óriási előnyei vannak. Például: nem kell a májnak lebontani, beépíteni (tehát „dolgozni” vele), mert a bélből egyből felszívódik. Másrészt jelentős az asztaxantin tartalma, ami az alga egyik fontos összetevője is. Számos gyakorlati példán keresztül bizonyította, hány helyen hat ez az új készítmény, melynek első adagját szinte órák alatt kapkodta el a hálózat… (A bőséges utánpótlás azóta megérkezett!)

p2
Ajándékozz bátran! (Lőrincz János)

Lőrincz János, a Biocom legnagyobb ágának vezetője, hálózatigazgatóként három, az utóbbi időszakban sikeres vezetőt kért a színpadra előadásában, melyet az ő gondolatai foglaltak keretbe. Iránymutatásként újra hangsúlyozta: mindig legyen nálunk az új termékekből, s bátran kóstoltassunk, adjunk belőle másoknak. Aki például az Plus Energy készítményt kipróbálja, garantáltan érdeklődővé válik…

Versenygyőztes hetes (Komporday Annamária)
A megszólítottak között volt Komporday Annamária, aki az utóbbi hónapokban vált társult hálózatvezetővé, sőt, a képzés napjára harmadszorra is megvédte a négyezer pontot, így májustól valóban hálózatvezető a megszólítása. Nem mellesleg, múlt hónapban a szponzora (Szilágyi Szabolcs), ebben a hónapban pedig ő nyerte a céges hálózatépítő versenyt, s ezzel együtt a vándorserleget, amit Kovács Zoltán nyújtott át neki szimbolikusan a színpadon. A Kónya-ágon, a Sinka csoportban dolgozó Annamária megfogalmazta: ő is (mint többen mások) kétgyermekes anyukaként építi a hálózatot. Ez számára azonban nem kifogás, hanem kihívás. Ennek révén is kihasznál ugyanis minden lehetőséget a találkozásokra, új ismeretségek kötésére, az információk átadására – akár az óvodában is. S bizony nem ritka, mikor a csemete vele megy infózni… Csoportszinten 21 (!) új csatlakozóval nyerte a havi versenyt, melynek egyik alapja lehet a gondos tervezés, amit már a hónap első napján megtesz!

Fejlődés, odafigyeléssel (Czentlaki Bea és Zoltán)
A Czentlaki házaspár (Zoltán és Bea) egy új módszert vezetett be a napi munkavégzésben, ám nem csak ezért szólhattak a színpadon. A decemberi 17-ről ugyanis 25 ezer pontra nőtt a teljesítményük! Ami nem kis részben köszönhető kiváló vezetőiknek, Tóth Zsizsinek, és párjának, Jámbor Gábornak. Nem csoda, ha az egyik legfontosabb számukra a kapcsolattartás a munkatársakkal, és a folyamatos képzés, tanulás. Ami pedig a módszert illeti: koordinációs hónapjaik vannak, s mindig más a „vezető”, aki motivál, és kitűzi a célokat. S nem a számonkérés a lényeg, hanem a cselekvés…

Adj magadból 100%-ot! (Turóczi Melinda)
A Péter-ágon dolgozó, erdélyi Turóczi Melinda pedig smaragd hálózatvezetőként állhatott a pódiumra János kérésére. Komplett, ragyogó előadásáról nemsokára bővebben is olvashatunk. Előzetesen csak annyit: 9 éve tagja a rendszernek, 2009 óta „főállásban” épít hálózatot. A rendezvényeket tartja a legfontosabbnak a fejlődés szempontjából, ugyanakkor azt mondja, 100%-ban teszi bele magát a munkába. És az emberbe, akit éppen szponzorál! Talán az sem véletlen, hogy a saját céljai mellett a cég melletti lojalitás is az egyik legfontosabb érték számára. Ha innen nézzük, már nem is annyira különös, hogy míg többen panaszkodnak, ő látványosan fejlődik…

Elismerések, bőséggel
A nap zárása az elismeréseké volt. Azok, akik az elmúlt fél évben értek el kimagasló eredményt, most a színpadon újra átélhették a siker érzését. Külön ki kell emelni három, magasabb szintű minősülést. Ezüst hálózatvezető lett a Györe-ágon Sonkolyosné Éliás Tünde, akinek élete párja, Sonkolyos János is hálózatvezető lett az elmúlt időszakban. (Szponzora: Czikora Erzsike és Mihály). Arany hálózatvezető lett a már korábban említettek szerint a Lőrincz-ágon Varga István. (Akinek maga az ágvezető a szponzora…) A smaragd minősítés, mellyel Turóczi Melinda büszkélkedhet a Péter-ágról, 6 (!) közvetlen hv lábat feltételez. (Péter Ágnes szponzorálja.) Nem csoda, ha a színpadon egy, az életéből elcsípett pillanatokból készített meglepetés kisfilmmel is megajándékozták Melindát, amit vastaps követett!

Végül álljon itt azok névsora, akik az elmúlt hónapokban léptek a 6-os, vagy hetes szintre.

Társult hálózatvezetők:
Domokos Erika
(szponzor: Voorn Veronika, Péter-ág – Túróczi csapat )
Komporday Anamária (szponzor: Szilágyi Szabolcs, Kónya-ág, Sinka-csapat)
Vituska Albin (szponzor: Savelin László, vezetője: Szeles Béla, Molnár-ág)

Hálózatvezetők:
Ambarus Egyed Róbert
(Péter-ág, Turóczi csapat)
Blénessy Beáta (szponzor: Gábor Ágnes, Péter-ág, Turóczi-csapat)
Dvorákova Miroslava (szponzor: Rasinova Stanislava, Dávid Mónika, Lőrincz-ág, dr. Bress-dr. Orosz csapat)
Finta András – Monostori Szilvia (szponzor: Molnár Antal, Molnár-ág)
Sárvári Ferenc (szponzor: Kosiba József , Kosiba-ág)
Sólyomvári Géza Jenő (szponzor: Varga István, Lőrincz-ág)
Sonkolyos János (szponzor: Sonkolyosné Éliás Tünde , Györe-ág)
Voaides Roxana (szponzor: Vaszi Emese és Gábor, Péter-ág)

[nggallery id=45]

Ezeket olvastad már?