Új e-mail cím a rendelésnél

email
Kedves Biocom Tagok!

A webshop.okonet.hu oldalról való rendelés menetében semmi nem változik, viszont az e-mail cím, ahonnan a visszaigazolás érkezett, s ahová esetlegesen válaszolhattak, megszűnt. Van viszont helyette azonnal másik! Kérjük, ezt mindenképpen vegyék figyelembe, mikor kommunikálni szeretnének a központtal.

Az eddig ismert cím (rendeles@okonet.hu), ahonnan a rendelést követően levélben automatikusan érkezett a visszaigazolás, biztonsági okokból megszűnt.

No-reply, azaz ide ne válaszoljunk
Jelenleg a visszaigazolásokat a no-reply@okonet.hu-ról kapják, melynek az alján a következő szöveg található: „Ez egy automatikusan generált levél, kérjük, ne válaszoljon rá.Amennyiben a rendeléssel kapcsolatban bármilyen észrevétele, problémája van, úgy a levelet továbbítsa a megrendeles@okonet.hu címre és írja meg a problémáját.”

Ide írhatunk: megrendeles@okonet.hu
Azért fontos megjegyezni, felírni ezt az új levelezési címet, mert aki a no-reply@okonet.hu által küldött írásra válaszol, azt a szerver nem fogadja, így az üzenete a semmibe vész, és hiába várja a megoldást.

Ha tehát bárkinek kérdése, megjegyzése van és kapcsolatba szeretne lépni a központtal, az utóbbit használja (megrendeles@okonet.hu).

Köszönjük szépen a megértésüket, további jó egészséget és sikereket kívánunk!

 

Ezeket olvastad már?