Galambos Lajcsi: 30 év után 30 kilóval könnyebben a Biocommal

IMG_0575Galambos Lajcsi, a népszerű művész-producer volt a díszvendége a Biocom Hálózatépítők Találkozójának. Azaz, dehogy vendég: Lajcsi hónapok óta lelkes használója, majd a súlycsökkenés terén elért sikerei alapján elkötelezett szószólója a Biocom egyik vezető termékének, a Reg-Enornak, s a tiszta víznek, valamint a minőségi étrend-kiegészítőknek, mely korábbi reklámfilmjében is hallható. Elkötelezettsége megsüvegelendő, de érthető is: egy harminc esztendős problémát oldott meg a termék és a hozzá tartozó étrend segítségével, így őszintén vallhatja egyre csinosabban: Hogy érzem magam? Jobban, mint valaha!”.

Nincs egyedül Lajcsi
Nem győzött eleget tenni a közös fotóra vonatkozó kívánságoknak Galambos Lajos, a Biocom hálózatépítők tavaszi találkozójának szünetében. A népszerű művész egy olyan család (vezető!) tagjává vált, ahol külön tiszteletnek örvend a kitartásáért is, hiszen a hálózaton belül pontosan tudják, mi a Reg-Enor kúra. Sőt, csinálják is! Egy nem reprezentatív, színpadról végzett „közvélemény-kutatás” szerint a teremben lévő sok száz munkatárs legalább kétharmada éppen issza a magyar fejlesztésű italt, s eszi hozzá a kolbászt. És fogy vele rendesen, vagy éppen megoldódik egyéb egészségügyi problémája! Úgy, mint Lajcsi esetében…

„Egyél még, kisfiam!”
A művész a színpadon emlékezett: koraszülött, 5-6 éves koráig betegeskedő gyermek volt, így az egész családja azon dolgozott puszta jó szándékból, hogy „felhizlalja”. Neki jutottak a legjobb falatok, s az egyik leggyakrabban elhangzott fordulat otthon az „Egyél még, kisfiam!” volt. Így aztán nagykorúságára összeszedett bő harminc olyan plusz kilót, ami szó szerint nehezítette az életét.

IMG_0600

Egy kép a szünetben készült rengeteg közül. Itt éppen Tóth Zsizsivel és párjával, a Czentlaki-ág kiváló vezetőivel mosolyog, akik szintén szószólói a Reg-Enornak is, és örülnek Lajcsi megerősítéseinek, kiállásának.

A valódi megoldás
Ennek nagy részétől szabadult meg most a Biocom és a Reg-Enor segítségével! Mert a nívódíjak, állami kitüntetések, közönségsikerek mellett ott volt mindig az örök ellenség: a túlsúly. S ezen semmilyen csodaszer, kúra, és tanács nem segített eddig. Aztán jött Lőrincz János…

IMG_0548

Mindenki örül a sikernek: Lőrincz János, aki megszólította és azóta is segíti, valamint Galambos Lajos is, akinek a kilói alaposan elfogytak, ám közben “mellesleg” passzív jövedelme is képződött a Biocom által

IMG_0554

Büszkén viseli majd a Biocom jelvényt, amit a hálózat alapítójától és legnagyobb ágvezetőjétől kapott

IMG_0525

Lajcsinál féltve őrzött kincs és alapmű Ferenczy László Egészségkönyve – a színpadon sem vált meg tőle, miközben Lőrincz János köszöntötte

IMG_0546

Ő köszöni a közönség szeretetét, de mi tartozunk hálával…

Lőrincz-szabály és -útmutatás
A Biocom legnagyobb ágának vezetője, arany fokozatú hálózatigazgatója „véletlenül” futott össze a művésszel. (Az idézőjel pusztán arra vonatkozik, hogy nem tervezetten. Mert, mint tudjuk, véletlenek nincsenek…) Lőrincz János – akit Lajcsi most már tiszteletbeli keresztapjaként becéz – a róla elnevezett szabály értelmében („aki 30 másodpercen túl és egy méteren belül tartózkodik a közelemben, azt megszólítom”), segítő szándékkal fordult a művészhez egy autószalonban. A nyitottságot tettek követték, Lajcsi szinte azonnal Reg-Enor fogyasztó lett tavaly ősz elején, így most már öt hónap távlatából értékelhet: működik a termék!

Kolbász-diéta
Mint hangsúlyozza: igazából nem jelentett megpróbáltatást az étrendi „átállás”, mert a magyaros ételeket egyébként is szereti, legfeljebb a tanácsok alapján például az olívaolajat váltotta le zsírra, s a tejtermékekkel való küzdelemben is győzött.

IMG_0607

Galmabos Lajcsi és Ferenczy László kettőse – mindketten kiemelten fontosnak tartják az egészségmegőrzést, és azt, hogy ezt a szemléletet egyre többen átvegyék

Krémes nélkül sem rémes
Két-három hónap után egyáltalán nem hiányoztak a régi ételei és életmódja, egy krémesbe is csak egyszer turkált bele, némi „bűnözést” elkövetve. Így nem meglepő, hogy a javasolt, átlagban négy hónapos időszakot megtoldva folytatja az étrendet.

30 kilót fogyott!
Jogos a kérdése: miért hagyná abba, ha így érzi jól magát? Ezzel sikerült megszabadulnia harminc fölösleges kilótól! Tegyük hozzá: a „jojó-effektus”, a visszahízás veszélye nélkül, legalábbis a Biocom webportálján megjelenő tapasztalatok ezt mutatják.

Biocom jelvénnyel, büszkén
Az élet így sokkal élvezetesebb, hiszen például új járgánya sportülésébe is kényelmesen belefér – vallja Lajcsi, aki jól érzi magát ebben az új közegben is, ahol a családi termékajánlások és Lőrincz János segítségével hálózatvezetővé is vált. Büszkén vette át a rendezvényen a kitűzőt tőle, valamint Kovács Zoltán hálózatalapítótól, s megígérte, médiaszereplései során is ott díszeleg majd az egyre karcsúbb szabású kabátja hajtókáján a jelvény, mely hirdeti: van megoldás az elhízásra! Nem véletlenül köszönte meg külön is a feltalálónak, a rendezvényen szintén szót kapó Szabó Szigfridnek az alkotását.

Létezik hatékony segítség!
Galambos Lajos tisztában van vele, hogy nemzetközi összehasonlításban elszomorító a helyzetünk e téren: dobogósok vagyunk a túlsúlyosok „versenyében”! De azt is megtapasztalta már, hogy létezik erre olyan segítség, amely ráadásul nem állítja megoldhatatlan feladat elé a fogyni vágyó fogyasztót – erről az öccse is tudna mesélni, aki tőle kisebb kitartással is leadott húsz kilót.

Újabb reklámok az Egészségkönyv alapján
S azt is tudja: a testsúlyvesztés mellett kiemelten fontos az immunrendszer karbantartása, a vitaminok szerepe. Ezért újabb reklámfilm-kampányra készül áprilistól: szeretné az egyéb, a turnétáskájában magánál hordott kedvenc készítményeit is megmutatni a világnak. Egyfajta „bibliaként” forgatja Ferenczy László, a Biocom ezüst fokozatú hálózatigazgatója Egészségkönyvét, melyből gazdagon idéz majd.

Csodálatos szerek
Így nemsokára lándzsát tör a nyilvánosság előtt a szintén jó eredményeket produkáló MSM C-vitamin italpor, a Q-Vital, az Immun Supreme és a Circuline mellett is. Ahogy Ferenczy László után fogalmaz: ezek nem csoda-, hanem csodálatos szerek! Csakúgy, mint a Reg-Enor, mely elindította azon az úton, melyen folyamatos a közönség visszajelzése, úton-útfélen.

Híres hírvivő
Legutóbb a piacon „szólították le”, még férfiak is, rácsodálkozva-elismerve: „milyen jól nézel ki!” Ezt pedig úgy hálálja meg, hogy élő reklámjává vált a Reg-Enornak, s egyre inkább a többi Biocom terméknek is. A színpadon így búcsúzott: „remélem, jó hírét viszem továbbra is a terméknek”. Ebben mi biztosak vagyunk, köszönet érte! S abban is, hogy ezzel még százezreknek fogunk segítni a közeljövőben is…

Ezeket olvastad már?