Kezdőoldal Ágak Révbe érnek – Monostori Szilvia hatos lett

Révbe érnek – Monostori Szilvia hatos lett


Nem először írunk a Molnár-ág új csillagairól, a Monostori házaspárról, akik fejlődéstörténete szinte végigkísérhető ezen az oldalon a versenygyőzelmeken át most a társult hálózatvezetői szint eléréséig. Bocsánat, Finta házaspárt kellett volna írni a férj neve után. De talán most megbocsátja az erősebbik nem képviselője, hogy Biocom szempontból a feleséget illeti az elsőbbség. Aki dolgozik, ovis gyermeket nevel, infózik, vevőt gondoz, elvégzi a házimunkát… Ám a férjet is dicséret illeti, mert ő is dolgozik a munkahelyén és aktív a házi teendők elvégzésében is – s egyre inkább az üzletben is. Rövidebben: ők ketten, együtt dolgoznak-lélegeznek minden területen. S egyre sikeresebben.

Mi a titok?
Vajon mit csináltak másképpen, mint eddig, hogy a számos részsiker mellett október végén kvalifikálni tudtak a hatos szintre (amit erősen megtartottak másodszor is, novemberben)? Ez volt a fő kérdés a család Biocom szóvivőjéhez, Szilviához, akit épp az óvodában értünk el. Ne izguljanak: nincs titkos válasz, nagy csoda. Mint mondja: ugyanazt csinálják egy jó ideje, rendszeresen. Infók, vevőgondozás, képzések… Minden hónap 10.-éig bőven megvan a saját 200 PÉ! Ez hozta meg az eredményt.

Munka-kúra
Ám ha mégis találnunk kell néhány tényezőt, legyen. Szilvia a gyermeknevelés néhány éve után újra munkát vállalt hat órában, amivel közösségbe került, így az ismeretségi köre is nőt, s újra pörgősebb lett az élete. Ezzel együtt azt is megtapasztalta ismét, hogy milyen másnak, más céljaiért dolgozni… (S ez még akkor is elgondolkodtató, ha szereti, amit csinál, s azokat is, akikkel.) Persze azt is látja, mekkora a különbség a fizetése és a meredeken emelkedő Biocom jutaléka között…

Marketing terv bővítés: bővülés!
E téren ugyanis nincs panasz, a marketing terv bővítése nála is pozitívan jelentkezett, mint mindenkinél, aki aktív és a Biocom segítségével tervezi (csinálja!) a jövőt. Csak emiatt is több, mint hatvanezerrel nőtt a jövedelme, a vezetőhöz méltó hatszámjegyű alapokat most nem említve.

Sorozatos győzelmek
S hozzátehetjük a versenygyőzelem miatti ágvezetői pluszt is, ami szintén nem kevés. Mert el ne felejtsük: az utóbbi két hónapban ők lettek a Molnár-ágon a rendszeres kihívás győztesei. Csak példaként: októberben hat, novemberben öt új közvetlen csatlakozóval bővítették a hálózatukat, s a csapatban is történtek beléptetések. S mivel összességében már negyedszer fogták meg a vándorserleg fülét, vezetőik komolyan fontolgatják, hogy náluk is hagyják… (Ez azóta meg is történt a Molnár-ág évzáróján – a szerk.)

Szélesítés előnyben
Persze ne gondolják, hogy Szilviáék a minden áron való beléptetés hívei. Aki komoly vásárlónak ígérkezik, megmutatják neki a kártya előnyeit, de a további mélyülést nem szorgalmazzák nála, ha nem akar előrébb lépni. Inkább bíznak a szélesítésben, amelynek egyre láthatóbbak az eredményei. Persze, akit lehet, szívesen motiválnak azzal, hogy a bővítés óta egy új belépővel visszatérül a regisztrációja ára…

Sikeres leszólítás
Ennél jóval többről van szó a következő esetben. Egy volt tanára, Gera Tibor „szólította le” nemrégiben, aki nemsokára ott ült párjával a tájékoztatóján. A feleségében, Farkas Annamáriában találta meg azt a komoly, céltudatos jó hozzáállású munkatársat, akiről mindig álmodott. Annamária már a négyes szinten tart, amire (akire) szponzora is nagyon büszke! Sikereiben párja, Tibi is támogatja! S ha valakinek kételyei lennének, hogy minden másolódik, csak egy jelzés: ő is munka és gyermek mellett kezdte építeni a hálózatot… (A viszonylag alsóbb szinteken keresett félszázezres jövedelme pedig megerősítheti a döntésében.)

Vevőgondozás magas szinten
S íme, még egy titok, amit bárki megtehetne, ha felállna a karosszékből, s komolyan venné a céljait (ígéreteit). Ők magas szinten alkalmazzák a törzsvásárló- és vevőgondozást, amit jelez, hogy a nyolcvan fős hálózatból ugyan még csak néhányan aktívak, ám másodjára is 5320 ponttal sikerült a kvalifikáció. Mint mondja: nem tilos újra felkeresni a régebbi tagokat, vagy akár telefonon elmondani a változásokat, újdonságokat. Bizony ennek mindig van eredménye…

Nem a kifogásokat keresik
Pedig kifogásokat ők is kereshetnének. Szilvia munkarendje olyan, hogy csak minden második héten tud délután infókat tartani. Így aztán felvette a kötényt a férj is. Nem csupán otthon, hanem az infózás terén is. Már neki is van egy komoly, sikerre (és pénzre) vágyó belépője Vörös Sándor személyében.

A család is bővülne…
Ezek után talán nem is kérdés, hogy mi lehet a család célja. A Biocomban természetesen az erősödés, majd az ezüst hálózatvezetővé válás. De kérdésemre nem ez volt az első, szívből jövő válasz, hanem ez: egy kistestvér a gyermeknek! (Duplikáció…!) Amihez persze kell a biztos, hosszú távú, kiszámítható családi jövedelem. Amihez pedig a Biocom üzleti lehetősége. Amihez pedig ők. Monostoriéknál (Fintáéknál…) minden adott!

További sok sikert nekik!

Ezeket olvastad már?