Kezdőoldal Ágak Hálózatvezetőkkel, Horvátországban – a Pálfi Katalin – Kis Gergely csapat még jobban összekovácsolódott a nyaraláson

0991
2016 nyarán ismét egy nagyon szuper nyaraláson vettünk részt, csak most kicsit másképpen, mint tavaly Törökországban – írja élménybeszámolójában Pálfi Katika, a Vass-ág felvidéki csapatának Ezüst HV vezetője. Idén ugyanis ők voltak az utazás szervezői párjával, Gergellyel. Erre az all inclusive nyaralásra vitték csapatuk kiemelkedő munkatársait, akik hálózatvezetővé váltak az elmúlt időszakban. Az úti cél most Horvátország, Istria félszigete volt. Mint Katika írja: – A hely varázslatos volt, gyönyörű kék-zöld tengerrel, hajós kalanddal, különböző vízi élményekkel, horvát gasztronómiával, és mindezek felett egy csodálatos összekovácsolódással munkatársainkkal. Beszéljenek hát a képek és a résztvevők beszámolói!

Kis Gergely: Nagyszerűen sikerült
Nagyszerűre sikeredett a 2016-os hálózatvezetői utunk Horvátországban! Csodálatos időnk volt, ki tudtuk élvezni a napsütést, vizet, vízi sportokat. Rabac zöld dombjai, a tenger kék vize szemet gyönyörködtető látvány volt. A képek persze nem tudják visszaadni az élményeket, de számunkra nagyon fontosak ahhoz, hogy felidézzük őket. Mindenki egyetértett abban, hogy jól sikerült a helyválasztás. Úgy gondolom, hogy még jobban összekovácsolta a mi kis csapatunkat ez a nyaralás. We Love You Croatia!

Simonics Anna: Hatalmas élmény volt!
A nyári hónapok lezárásaként, augusztus végén egy fantasztikus hetet tölthettem családommal, barátokkal és felsőbb vezetőimmel a horvát tengerparton. Külön öröm számomra, hogy az utat szponzoromtól, édesanyámtól kaptam a hálózatvezetői szint elérésének jutalmaként. Az időjárás is nekünk kedvezett,  rengeteg napsütésben volt részünk. A hotel, az ellátás fantasztikus volt! Részt vettünk egy igazán kalandos hajókiránduláson is 🙂 Anyukámmal kipróbáltuk magunkat, és a komfortzónánkból kilépve még jet-ski-n is utaztunk. Hatalmas élmény volt számomra, és köszönöm, hogy részt vehettem ezen a nyaraláson veletek.

Simonics Éva: Csodás hét, a csapattal, családdal
Egy csodás hetet töltöttem vezetőim – Kis Gergely és Pálfi Katika –  jóvoltából Horvátországban, az Istriai félszigeten, Rabacon. A kirándulás számomra ajándék volt, mert tőlük kaptam, mint hálózatvezető az utat. Természetesen a családom is velem tartott. Gyönyörű, napsütéses idő volt az egész hét folyamán, élveztük a napsugarak melegét. Esténként sétáltunk a hangulatos tengerparti sétányon. Közösen elmentünk egy hajóútra is, felejthetetlen élmény marad mindannyiunk számára, azt gondolom. Kipróbáltuk a jet-skit, csakúgy szeltük a hullámokat a lányommal, Annával… Esténként beszélgettünk, kártyáztunk. Sok – sok közös élményben volt részünk. Nagyon jól éreztem magam, örülök, hogy részese lehettem ennek a csodás hétnek. Közösen átélt élményekkel tértünk haza. Nagyon hálás vagyok Gergelynek és Katikának. KÖSZÖNÖM MÉG EGYSZER!

Czékus Mónika: Felejthetetlen utazás a társakkal
Augusztus végén szponzoraimtól, Pálfi Katalintól és Kis Gergelytől hálózatvezetőként egy horvátországi all inclusive nyaralást kaptam ajándékba. Kislányommal már izgatottan vártuk a NAGY utazást. Csodálatos hetet töltöttünk együtt a csapattal! Volt részünk élménydús hajókázásban, amelyet a nagy hullámok felejthetetlenné tettek. Többféle vízi, adrenalin növelő dolgot kipróbáltunk. Száguldottunk banánon, fotelen és boldogan nevettünk, sikítoztunk. Napközben a csodálatos tengerben, este felé pedig a hotel medencéjében úszkáltunk. Vacsora után voltunk táncbemutatón, bűvészmutatványon, zumba party-n, valamint jókat koktéloztunk, beszélgettünk és éjszakába nyúló UNO partikat rendeztünk. Csodálatos, felejthetetlen hetet töltöttünk együtt nemcsak szponzorainkkal, hanem hálózatvezető társaimmal, Simonics Éva és Sántha Köles Viktória családjával is. Köszönet és hála Katikának és Gergelynek a felejthetetlen élményekért, amelyet kislányommal együtt átélhettünk.