Kezdőoldal Ágak „A fókuszálás éve legyen 2015!” – Lőrincz-start Budapesten

„A fókuszálás éve legyen 2015!” – Lőrincz-start Budapesten

014
A fenti idézet Lőrincz Jánostól származik, aki az évindító Start képzésen fogalmazta meg az irányadó gondolatot. Majd hozzátette: és a sikeré, amely a koncentrált gondolkodásból és cselekvésből következik. A napot Galambos Lajcsi művész-producer megjelenése tette még tartalmasabbá, s legalább ennyire örömteli volt, hogy többtucatnyi új érdeklődő is helyet foglalt a rendezvényen.

Többtucatnyi új jelentkező
28 új munkatárs (és: -jelölt) kíváncsiskodott január második hétvégéjén a Lőrincz- és Kosiba-ágak Start képzésén. Saját, nyíltszíni vallomásuk szerint az egészséges életmód, a pénzkereset, valamint a jó társaság inspirálta őket döntésükben. A Czentlaki Zoltán által moderált napon aztán kinyílhatott számukra a Biocom-világ, így hazaindulva már bátrabbakat is álmodhattak a saját életükről, mint pár órával azelőtt.

Ha a Biocom az első
A start-anyag első részét ezúttal Tóth Zsizsitől hallhatták a nyitott résztvevők, aki saját, személyes példájával illusztrálta a Biocom üzletben rejlő lehetőséget. Mint mondta: amióta ez lett az első helyre téve az életében, a dolgok egyre inkább működnek.

Lajcsi, a segítő
A nap meglepetés-vendége Galambos Lajcsi volt, de talán nem is helyénvaló a vendég kifejezés, hiszen egyre otthonosabban mozog a Biocom közegben a Reg-Enor nevű termékünkkel csodálatos tapasztalatokat megélő, s családilag az üzleti létrán is egyre feljebb jutó művész. A közönség visszajelzése szerint egy közvetlen, kedves, segítőkész, őszinte embert ismerhettek meg a producerként, üzletemberként is sikeres Lajcsiban, aki készséggel válaszolt a kérdésekre. Mint jelezte, a tervek szerint a születésnapjáig, január 25-ig tervezi a kúrát, de nem tartja kizártnak a folytatást. Elmondása szerint ugyanis megszokta ezt az életmódot, ami nagyon pozitívan befolyásolta az életét, s egészségét. Az is elhangzott, hogy a rendkívül jó visszhanggal rendelkező, és sokaknak segítő reklámfilmnek a tervek szerint folytatása is lesz februárban.

Lelkesítő marketing terv
A nap záró részében a házigazda ismertette a marketing tervet. Minden alapja adott hozzá, hiszen Czentlakiék látványosan fejlődtek az elmúlt esztendőben, így lelkesítő volt hallani, hogy pár hónap alatt igazi sikertörténetet lehet csinálni a Biocom berkein belül!

Munka után fókuszálás
A nap programadó előadását Lőrincz János ágvezetőtől, arany hálózatigazgatótól hallhatták az ág tagjai. Mint emlékeztetett rá, 2014 a munka éve volt, számos kihívással, a termékkör átalakulásával. Így az októberi, budapesti országos képzés volt a vízválasztó, amely után mindenki igazán a munkára tudott koncentrálni, mely az eredményekben is látszott. Ezt erősítette év végén Galambos Lajcsi által a Reg-Enor reklámfilmmel a médiatámogatás, így minden adott ahhoz, hogy sikeres esztendőnk legyen.

Csodálatos termékek – kiváló lehetőségek
A cikk címében is idézett fókuszálás azt jelenti, hogy a legfontosabb, sokakat vonzó, tömegek számára kedvező jó lehetőséget nyújtó termékekre kell a fő hangsúlyt helyezni, amely által egyre többen válnak a Biocom tagjaivá, a készítmények fogyasztójává. Ezek pedig főként a Reg-Enor (a társadalom nagyjából 70%-át érinti az elhízás valamilyen erősséggel), s a Botanifique kozmetikai paletta, mely az MLM rendszereken belül is különlegesen jó árfekvésű és minőségű ajánlat. Adott a lehetőség fogyi-klubok és szépségpartik rendezésére, melyeket a tiszta (és hidrogéndús) víz, valamint az alga (Immun Supreme) fogyasztásával, és a további étrend-kiegészítőkkel lehet teljessé tenni. S ha már tag lett valaki, ne felejtsük el megmutatni a napi használatú termékeket sem.

Figyeljünk az újakra!
Egyébként az egyik nagy kihívás az új emberekkel való minőségi munka lesz – hangsúlyozta János. A könnyített regisztráció segítségével sok százan érkeznek havonta a rendszerbe, akiket folyamatosan tájékoztatnunk kell. Ha messze is lakik, a belépést csináljuk együtt a gép előtt ülve, majd hívjuk fel, mikor megérkezett a csomagja, töltessük ki vele az első képzésre szóló meghívó-jegyet (azaz: hívjuk el egy Start szemináriumra!), s figyeljünk a fogyasztási szokásaira – de ez már a vevőgondozás, amely általános kell, hogy legyen.

S hogy ki csinálta munkatársaival együtt mindezt a legkiemelkedőbben, legszorgalmasabban az elmúlt hónapban? Bress Bea. Így ő nyerte el a céges hálózatvezetői verseny serlegét, amit Lőrincz János nyújtott át neki (képünkön). Lehet követni a példáját, hiszen kiváló, új emberekkel kovácsolja a sikert.

Ehhez pedig mindenkinek, minden feltétel adott…

DSC05631

Ezeket olvastad már?